Recensie Romy, Yu&Mi, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
363
06/07/21
415
13
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Afeglopen vrijdag de middag begonnen met Yasmin. Ik koos haar omdat Romy bezet was en ze er op zich wel leuk en spontaan uitzag. (Zie recensie)

Na een uur heb ik voor Romy gekozen. Gelukkig on ik in de kamer blijven zitten, en kwam Romy mij kant uit. Ik zat al in de Jacuzzie en ze kwam er lekker bij. Ze kruipt lekker op je schoot, en je kunt haar heerlijk aanraken. Wanneer je respect voor haar hebt is er veel mogelijk met haar en ze is zeker niet die flauwste. Alles met haar was heerlijk en leuk. Gezellig geklets maar ook zeker van elkaar heerlijk genoten. Ik van haar maar zij ook zichtbaar en voelbaar van mij ;) Top meind eerlijk oprecht en goed voor deze salon. Kom snel bij haar terug.
 
Ze beginnen er niet zelf over, maar ik zou er direct over beginnen. R is echt heel makkelijk en eerlijk. Als je langer wacht kan Jer minder begrijp lang van maken. Bij haar is het hele pakket 75 euro extra. Neuken MC en PZ. Vraag ook als je lekker op je rug mag liggen en zo te beginnen. Behandel haar met respect en doe haar de groeten. Laat weten hoe je ervaring was, veel plezier
 
Ja klopt is nu laura .. maar ik heb het hele paket gepakt.. maar was nieuwsgierig naar alle verhalen. Maar ik ben bij andere zonder sex met een veel beter gevoel weg gegaan voor mij geen herhaling maar als het je type is dan zeker wel een aan rader .. open en eerlijke meid maar niet voor mij jammer genoeg.
 
tijdens lockdown adverteerde laura ook op sexjobs. Had een keer afgesproken en heerlijk laten pijpen zc incl cim waarbij ik haar lekker kletsnat had gevingerd. Aardige meid, maar tot op heden nog geen massage van gehad.
 
Hallo heren,

Ik heb hierin een vraagje.
Ik ben nog nooit naar You and mi geweest en ik zou graag naar toe gaan en kan iemand mij een dame aanraden die heel aardig is en af en toe mag aanraken bij de borsten zonder extra te betalen.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe dame is naam is Sweety een Aziatische dame die best goed is heb ik gehoord
En welke dame is goed met extra's en hoe duur?.
 
Laatst bewerkt:
Hallo heren,

Ik heb hierin een vraagje.
Ik ben nog nooit naar You and mi geweest en ik zou graag naar toe gaan en kan iemand mij een dame aanraden die heel aardig is en af en toe mag aanraken bij de borsten zonder extra te betalen.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe dame is naam is Sweety een Aziatische dame die best goed is heb ik gehoord
En welke dame is goed met extra's en hoe duur?.
Volgens mij mag je bij alle dames wel borsten voelen.. vinger erin willen sommige niet
 
Bij mijn eerste bezoek aan Yu&Mi Laura, voorheen Romy, gekozen. Aardige dame, goede masseuse. Ik was al getipt dus wist enigzins al wat ik kon verwachten. Kwa uiterlijk niet helemaal mijn type maar verder prima uur gehad. Gaat mij zeker terugzien.
 
Wederom Laura bezocht. Intens genoten. Het is wel een praatgraag maar niet storend. Minpuntje was dat ze al wat vroeg naar een finish begon toe te werken. Ze is niet flauw wat betreft aanraking en ook in voor extra's.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan