Recensie Rosanna, Lanaken 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
08/08/22
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rossana-sexy.html
Totale kosten (in euro)
€130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ikzelf ben fan van hele mooie vrouwen en deze dame zag er ontzettend mooi in proportie uit. De kont van de foto's heeft ze, maar ik vind dat de foto's onnodig gephotoshopt zijn en in het echt vind ik haar eigenlijk mooier. Ze heeft een beugeltje. Het oog kreeg veel bij haar en daarvoor ben ik een half uurtje langs gegaan, inclusief pijpen zonder condoom (€100+€30).
Soms heb je een DVP die het werk ook voor haar plezier doet en dat was bij deze veel minder. Uiteindelijk ontdooide ze wat, maar het is geen Engels spraakwonder. Kan wel een eenvoudig gesprek aanknopen.

Qua pijpen zonder was het niet veel. Ze doet het niet graag zonder condoom en was bang dat ik klaar zou komen. Nou had dat erg lang geduurd bij deze pijpkunsten.
Qua intiem heeft ze echt de ultieme kont om eens doggie te nemen. Uiteindelijk was de seks oke. De looks maken heel veel goed en ze is gewoon ontzettend knap. En die kont is echt perfect.

Aanrader voor iemand die op een mooie latina valt met een lekkere kont en die je goed doggie wilt nemen. En als je haar al omdraait je vervolgens aankijkt met twee hele mooie borsten en een mooi gezichtje.

Voor goede seks met wisselwerking is ze minder
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan