Recensie Sabrina, Den Haag, Geleenstraat 110p k1 3,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
289
04/07/21
289
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag een nieuw gezicht. Zij is vaak bezet en trekt veel aandacht van de wandelaars. Ik twijfelde eerst want ik zie binnen half uur dat ik in de straat was twee klanten naar binnen gaan en vreesde dat het een afwerker zal zijn, maar dat viel wel mee. Ze is superslank met hele kleine borstjes, heeft blond haar en een bril op. Service is gewoon beetje standaard, niet om extra's gevraagd. Op verzoek een korte voorspel gehad. Ze is verder een vriendelijke dame.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb gisterenavond een bezoekje gebracht, was een matige sex ervaring(niet klaargekomen). Dame is niet erg heel erg geinteresseerd en doet niet echt goed mee. Ook gezeur over de tijd (come finish baby). Mis geschoten ach ja. Geen herhaling voor mij, verwacht dat ze niet heel erg lang blijft in Geleen.

Ben toen maar bij Roxana geweest, wat stukken beter ging en daar klaargekomen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat mij betreft één van de mooiste dames in de Geleenstraat.
Ze heeft me een goede bj gegeven zonder handwerk en ze doet iets heel lekker met haar tong.
Tijdens het neuken maakt ze geile geluidjes maar niet overdreven. Ze heeft een lekker kutje.
Aardige dame met goede service en ziet er goed uit.
Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga snel haar weer bezoeken.
Leuke meid. Na vier jaar is ze weer terug in de straat werkzaam. Ze vertelde dat ze vier jaar gestopt is. En toch nog terug is gekomen. Ze is erg vriendelijk. Pijpen kan ze erg goed. Pzc. Doet ze goed. Ze is geen klokkijker. Laat zich goed neuken. Heerlijke kont. Tegen kosten tong ze ook. Maar niet gedaan. Ook eventueel klaar komen op haar lichaam. Klaar komen op gezicht of mond doet ze niet. Ze gaat binnenkort terug naar Roemenië op vakantie. Ook gaat ze aan haar borsten sleutelen. Nu hebt ze een A cup. Ben benieuwd met wat voor resultaat ze terug komt. Wordt niet een grote cup verteld ze. Haar lichaam is erg lekker. Lekker glade huid. Mooi gezicht. Erg lief. Ik ga zeker terug bij haar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben bij deze mooie slanke meid geweest.
Mini tietjes, lekker kontje hmmmm
Service was ok.
Pijpen, doggy en laten afmaken met een handjob zc.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Toch maar eens een bezoek gebracht aan deze openbare openlucht sexsupermarkt. Bij het rondwandelen viel mijn oog op een blonde dame die volledig leek op te gaan in haar telefoon. Even later zag ik haar naar achteren lopen en dat zag er helemaal super-de-luxe uit. Werkelijk het mooiste figuur uit de straat. Een taille als een wesp en een superstrakke buik. Dus snel naar binnen. Ze bleek Roemeense te zijn en zo te zien was ze ook blond geboren. Hoe ze heette, dat ben ik vergeten. Waar ze echt vandaan kwam in Roemenië wilde ze niet zeggen. Ze verwijderde haar twee kledingstukken en ik zag haar prachtige symetrische tietjes met mooie kleine roze tepels. Binnen een minuut zat het condoom er om en begon ze te pijpen, hoewel ik daar geen fan van ben. Onder het pijpen zocht ze telkens oogcontact. Na deze raketstart vroeg ze what position, smeerde ze glijmiddel op zichzelf. Zoenen of iets was niet mogelijk.

De enige warmte die ik in het schrale kwartiertje heb ervaren was toen ik mijn snikkel naar binnen schoof. Verder is het een nogal koude en afstandelijke persoonlijkheid. Vanwege de ijzige behandeling kwam ik niet tot een resultaat. Met de hand heeft ze het afgemaakt. Conclusie: prachtige meid met een geweldig lichaam. Voor mij is dit soort productiepresteren niet weggelegd. Dan toch liever iemand waar je eerst echt contact mee kunt hebben, die interesse toont zonder je de deur uit te kijken. Dan liever de massagesalon met optie op leuke spannende extra's.

Als iemand haar naam weet, kan ik deze nog wel toevoegen aan deze review.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze vriendelijke en aantrekkelijke blonde dame zag ik al vaker bij nummer 110, de afgelopen tijd vaker in k2 en k3. Deze dame eens bezocht, ik was toch wel benieuwd hoe ze zou zijn en ik wist niet meer of ik d'r in het verleden nou al had bezocht.

Afgesproken pzc te doen, ik wassen en zij alvast op bed. Ze wist wel hoe ik wilde beginnen, het pijpen was prima maar ook niet meer dan dat. Vervolgens zij bovenop, niet onaardig en daarna in doggy het afgemaakt. Het was wat warm in de kamer, maar dat mocht de pret niet drukken. Naderhand wassen en na 25 minuten weer naar buiten.

Sabrina is een leuke dame met een aardige dienst, herhalingsgevaar is beperkt aanwezig.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is er weer (of nog steeds).
Ben geweest bij haar op een Maandag middag.
BJ met aftrekken vroeg ik. geen probleem.
Ze is klein een petit teen zeg maar.
Verder heeft ze ook een tong piercing kwam ik achter tijdens het pijpen.
Heerlijk.

Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan