Recensie Sam Paris, Ninove 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frutoos

Vaste klant
181
06/09/21
132
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren langs geweest bij deze Nederlandse milf: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hollandse-sam-paris-real-hot-milf.html
Deze dame ontvangt zeer discreet op haar appartementje. Nadat ze de deur opendeed neem je de trap en kom je in haar klein maar gezellig werkkamertje terecht.
Sam is een zeer mooie milf, met een nog zeer mooi slank gebruind lichaam. Ze is zeer open, praat vanaf het begin honderuit over van alles en nog wat, waardoor je je snel op je gemak voelt.
Enig nadeel: er werd me niet voorgesteld om me op te frissen - ook niet na de daad (werkpuntje). Gelukkig kwam ik net van onder de douche.

Na ons van het overbodig textiel ontdaan te hebben, begon ze gretig en vol overgave te pijpen. Dit is echt wel een van haar sterke punten. Een zeer goede pijpbeurt, met genoeg vocht, afwisselend deeptrought en likken aan de schacht en ballen. Topklasse!
Ik besloot haar even op haar rug te leggen, om niet vroegtijdig te komen en om van haar mooie lichaam wat te genieten. Tongzoenen deed ze voorzichtig, maar ik had meer oog (en mond) voor haar heerlijke borsten. Ondertussen stak mijn hand tussen haar benen waar ik haar klitje bewerkte. Ze liet het zich wel bevallen. Ik voelde haar nat worden en daalde af tussen haar benen om dat klitje en poesje eens goed te bewerken met mijn tong. Sam kronkelde van genot. Ik begon haar te penetreren en draaide haar om zodat ik haar in haar nek kon kussen en haar mooie borsten stevig kon kneden met mijn handen.
Na een tijdje nam ze terug over en duwde mij op mijn rug. Er volgde een nieuwe uitmuntende pijpbeurt. Alleen daarvoor zou ik al terug gaan.

Na het klaarkomen reikte ze wat wc-papier aan en bracht ze een natte handdoek om de boel schoon te maken. Zoals gezegd, dit kan beter.

Herhalingsgevaar: 100%
 
Terug
Bovenaan Onderaan