Recensie Samantha, Geleenstraat 122 k3 (TMM) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank39v

Vaste klant
Forumpionier
122
08/07/21
98
6
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een verschrikkelijke ervaring vanmiddag.... Gouden tip: bezoek deze dame niet!

Na een paar rondjes lopen en dichte gordijnen te zien bij mijn vaste dames, viel mijn keuze op Samantha, een dame op leeftijd met lange zwarte haren. Vanmiddag stond ze naast Amber op Geleenstaat 122. Ze spreekt Nederlands en kwam vriendelijk over. Zonder concrete afspraken naar binnengelopen (my mistake), uitgaande van een standaardbehandeling voor 50,-.

Op de kamer vroeg ze wat ik wilde, waarna ik informeerde naar haar servicepakketten. Ze begon over 100,- met 1 standje, een half uurtje was 150,-, een uurtje met haar was 300,- en dat laatste met bad 400,-. Mijn reactie 'doe maar gewoon het standaardpakket voor 50,-'

Ze bracht het geld weg en kwam daarna terug, ontdeed zich van haar kleding en vroeg wat ik wilde. Ik antwoordde dat ik wel zin had om gepijpt te worden. Dat deed ze niet onverdienstelijk, waarbij ze zo ging zitten dat ik nergens bij kon, niet onbewust zo bleek later. Toen ik aangaf dat ik graag wilde neuken gaf ze aan dat dat niet kon voor 50,-. Dat was alleen pijpen, want iets waar ik bij het mededelen van de servicepakketten geen aandacht aan schonk bleek echt waar: pas bij 100,- was 1 standje mogelijk. Daarop gevraagd of ze het met de hand wilde afmaken. Dat deed ze met het condoom om. Toen ik haar borsten wilde voelen, duwde ze mijn hand weg. Ook aanrakingen waren niet inbegrepen bij 50,-.

Daarop vond ik het wel mooi geweest. Mijn lul was inmiddels weer slap en ben me gaan aankleden. Ik hield het uit beleefdheid op 'miscommunicatie', hoewel zij van mening was dat we beiden Nederlands spraken en elkaar dus per definitie zouden begrijpen. De belerende toon die daarna volgde was ronduit irritant. Ze deed dit werk al 20 jaar, nu ze belasting moest betalen hield ze er maar 25,- aan over. Dan kon ze nog beter gaan tippelen. Plus hoe ik het in mijn hoofd haalde om meer te verwachten voor 50,-? Tja, omdat alle andere dames in de straat misschien wel veel meer service leveren voor dat geld en je die ervaren na verloop van tijd als referentiekader gebruikt misschien?

Verder is ze ook niet bijzonder mooi, dus ook voor die verleiding hoop ik medewandelaars te behoeden. Ze heeft een buikje, redelijke borsten (op het oog, ik heb geen idee hoe ze voelen) en ik gok dat ze tussen de 45-55 jaar oud is.

Nogmaals: bespaar jezelf het weggooien van 50,- of meer en bezoek haar niet.
 
Ik heb over het algemeen niet veel met Nederlandse raamdames, vaak geeft dat problemen. Op de Doublet zit er ook een wat oudere nederlandse dame waar je alleen maar negatieve verhalen over hoort.
 
Ik heb over het algemeen niet veel met Nederlandse raamdames, vaak geeft dat problemen. Op de Doublet zit er ook een wat oudere nederlandse dame waar je alleen maar negatieve verhalen over hoort.
Nou....ik wil er wel even een paar noemen die toch echt bovengemiddeld dienst verlenen. Maargoed, ieder zijn ding.

Wendy
Carla
Amber
Daisy

En vanuit het verleden
Marlous wauw
Chayenne
Desteny
Christina uit de 110 passage
Jordan
Nina
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan