Recensie Samantha, Huize Sandra, Breda 3,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/samantha/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Samantha heeft een mooi figuurtje en is leuk gekleed. Op de kamer aangekomen houdt ze haar hand op en roept ze 140! Nadat het honorarium veilig gesteld is zit tongzoenen er niet in. Wel op de mond. En wel op zo'n manier alsof je melaats geacht wordt. Voor een uur gekozen omdat ik dame gericht ben. Pijpen doet ze best leuk en goed met zo'n geile blik waarvan ik toch altijd in de lach schiet. Heb zelf een hoop aandacht voor haar lichaam. Ze heeft mooie borsten en ik geef haar grotje alle aandacht. Daar komt helaas een luchtje vanaf. Intiem begint veelbelovend: beentjes gaan de lucht in maar ik kom niet op volle sterkte. Dan maar bovenop. Ze gooit haar haren nog los wat ik prachtig vind maar het is helaas van korte duur. Doet geen enkele moeite om de boel aan de gang te krijgen. Ik moet het maar alleen doen terwijl Samantha op mijn gezicht zit. Geil praten doet ze heel leuk, ik kom zowaar nog klaar ook. Als antwoord op mijn vraag hoe ze het vond antwoordde ze het volgende: zo, jij weet wel wat je met een vrouwenlichaam moet doen! Het laken zat her en der onder de natte plekken. Zo straf had ik het nog nooit meegemaakt. Ze maakt me schoon hetgeen wel lief is en deponeert de hele handel zo naast het bed. Nadat we naar beneden gelopen zijn loopt ze prompt het washok in zonder me nog gedag te zeggen laat staan een blik waardig te gunnen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/samantha/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag weer eens een bezoek gebracht aan huize Sandra, na een voorstel rondje van een aantal prachtige dames gekozen voor Samantha.
De dame is gezellig en kunt er zeker ook leuk mee kletsen. Na het gebruikelijke wasje wat Samantha voor je doet (pluspunt) lekker op bed gaan liggen. Ik heb me laten verrassen en ze bouwde het heerlijk op. Ze ziet er prachtig uit en goed verzorgd. pijpen deed ze heerlijk en ondertussen streelde ze me overal. Ze (ik ook)vind het heerlijk als je aan haar borsten likt. Haar kutje was heerlijk om te beffen en vingeren. Ook was intiem in verschillende standjes heerlijk. Het half uur vloog voorbij en zal zeker nog eens met haar afspreken. Ik kan ze iedereen aanraden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond het echt super met haar.
Netjes verzorgd . Lekker geil echt een meid die haar vak verstaat.
Volgende keer triootje met Andrea erbij.
Is dat geen mooi vooruizicht
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op de bonnefooi naar Breda. Er waren maar twee dames...gekozen voor Samantha. Gelukkig maar een half uurtje. Pijpen kan ze niet. Trekken doet ze met twee vingers. Neuken ging wel, maar ligt gewoon een andere kant op te kijken en zegt zo nu en dan..ja lekker schatje...en kreunt heel vreemd. Wat een afknapper.
Ik had het gevoel dat ze de trein moest halen want alle handelingen werden afgeraffeld.
Jammer want dit huis is voor mij niet ver weg....na Jamilla die nog net voldeed was dit echt mijn 80 Euro waard
 
Gisteren nog bij haar geweest.
Voor mij is het een toppertje.
2uurtjes gedaan met het 2e uur monica erbij ,ook een geil ding.
Lekker tongen ,beffen ze speelde lekker met mn pik.ik spoot zowat tegen het plafon aan .
Echt een leuke geile meid samanta. .
Of jullie doen iets niet goed maar bij mij raakt ze de juiste snaar
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/samantha/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weer eens langs geweest bij HS omdat ik daar altijd goede ervaringen had. Gekozen voor Samantha. Een Rotterdamse ietwat ordinaire dame. Dat doet niet af aan haar karakter en haar inzet. Ze wil het je echt wel naar de zin te maken en je krijgt het gevoel dat ze er zelf ook plezier aan beleefd. Zoenen was wel minder.

Voor mij persoonlijk geen tweede keer ondanks haar inzet hoor en looks.
 
Jammer had je kunnen weten staat al een review van haar op voortaan even kijken is anders zonden van je geld en tijd wens je volgende bezoek aan huizen Sandra een betere date er zijn daar hele leuke dames niet dat deze dame niet leuk is maar voor jou niet
 
Lang geleden ook bij Samantha geweest. Toen een recensie gezet op het oude bekende forum...
Wat ik me ervan herinner is de hevigheid. Ze ging er wel voor. Maar dat is ondertussen al zo'n 3 jaar geleden....
Ze geeft je niet het g f e gevoel ik vond ze wat koeltjes ook geen vriendelijke groet na het weg gaan 🤔of ik was niet haar mannetje .soms zit het mee en andere keer heb je een slechtere date 🫢
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/samantha/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even een duit in het zakje doen over Samantha, ook al heeft ze dat wat mij betreft niet nodig. Voor mij één van de zekerheidjes bij HS. Ik vermaak me echt altijd prima bij haar. Prachtig lijf. Lekker nuchter. Nee, geen overdreven GFE, maar dat is ook precies waar ik niet voor kom. Gewoon gezellig met elkaar zijn zonder poespas of gedoe. Duidelijk, helder en dat waardeer ik zeer in een dame. Ik schrijf niet zo snel over wat er in de kamer gebeurt, maar ik wil wel kwijt dat ze voor mij echt hemels goed pijpt. De andere dames ook meer dan uitstekend hoor, maar zij voelt me echt heel goed aan. Ik ben de tel ondertussen kwijt hoe vaak ik haar bezocht heb, maar ik kom graag een volgende keer weer bij haar. Leuke vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke en down to earth meid. Samantha leek me eerst wat afstandelijk bij de voorstelling, maar dat bleek gelukkig niet te zijn. Wat een mooie dame. Enige minpunt: zoenen lijkt niet haar ding. Ze doet de dingen rustig aan, en stelt je op je gemak. Ze praat ook lekker mee over alledaagse dingen. Lekker kont, mooie borsten, mooi gezichtje. Ik ging tevreden naar buiten.
 
Ik snap de negatieve berichten over samantha niet
Ik ken haar al sinds de tijd dat ze nog bij een privehuis in roosendaal werkte
Toen al een toppertje en nu nog steeds
Ben al vaak bij haar geweest
Ze pijpt echt goddelijk en lekker lang
Haar kutje is ook echt lekker en ze geniet zeer zeker van een goede bef beurt
Lekker strak en nat
En na het half uurtje altijd een groet en zoen bij het weggaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan