Recensie Sandra, Almere (voorheen Zwolle, Dordrecht) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
871
01/07/21
479
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/77992-sandra
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze slanke milf langsgeweest. Een vrolijke actieve dame die weet wat mannen willen. Lekker schoon in alle gaatjes, hele goede inzet en pijpt en neukt prima. Wel richting 52 jaar maar bij bijna alle dvp's kan je wel 10 jaar optellen. Ze is heel slank met een klein kontje, dus als je daar van houd moet je zeker langsgaan! Sandra heeft ook mooie voeten 😛
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/77992-sandra#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net even een try put gedaan ze scoorde goed .
Ze was helemaal gek op me 😂😂😂 eindelijk een leuke echte Nederlandse jongeman .
Ze is Pools maar spreekt prima Nederlands leuke vrolijke dame .
Ze is morgen voor het laatst in Almere en gaat dan weer naar zwolle of Enschede.
Ze vroeg me of zin had om morgen weer te komen of om haar snel nog eens te bezoeken.
Sex was prima .
Zelf gok ik dat haar leeftijd tussen de 45 en 50 is .
Dus een prima dame om eens te bezoeken
 
Vandaag bij deze slanke milf langsgeweest. Een vrolijke actieve dame die weet wat mannen willen. Lekker schoon in alle gaatjes, hele goede inzet en pijpt en neukt prima. Wel richting 52 jaar maar bij bijna alle dvp's kan je wel 10 jaar optellen. Ze is heel slank met een klein kontje, dus als je daar van houd moet je zeker langsgaan! Sandra heeft ook mooie voeten 😛
Ik had ook een afspraak met haar, maar deze dame had bruin haar, met blonde plukken. En tattoos op het bovenbeen. En navelpiercing, volgens mij werd mij een hele andere dame voorgeschoteld dan de dame van de foto's.
 
Ik had ook een afspraak met haar, maar deze dame had bruin haar, met blonde plukken. En tattoos op het bovenbeen. En navelpiercing, volgens mij werd mij een hele andere dame voorgeschoteld dan de dame van de foto's.
Ze was bij mij echt blond.
Maar dat zijn doorloop kamers elke keer een ander
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Moet helaas toch een andere geluid laten horen, vond het beneden peil. Had om een bepaalde tijd afgesproken via de app. Op de vraag naar het adres werd niet gereageerd, op de afgesproken tijd maar even gebeld voor het adres, ze vroeg eerst of ik ook later kon maar toen zei ze nee kom maar, diegene die het er eerst is mag naar binnen. Toen had ik al moeten omkeren maar goed toch gegaan. Bij binnen komst op zich een leuke dame om te zien maar gekleed in spijkerbroek en tshirt, niet echt opwindend naar mijn idee. Betaald voor een uur, uitgekleed en ze wilde wel beginnen met een massage. Ze was nog van alles aan het doen en zoeken maar ik lag al vast op bed. uiteindelijk begon ze met masseren. Op zich oké, niet bijzonder en opwindend. Tussen door werd nog even de telefoon opgenomen en afgehandeld. Toen was ze wel klaar en draaide ik mij om en toen ging ze nog even naar het toilet . Toen kwam ze er weer bij maar bleef op gepaste afstand. Niet even lekker opwarmen maar koud een condoom eromheen en pijpen om hem omhoog te krijgen en al gauw moest er geneukt worden. Nou stond ik op springen dus kwam gewoon snel klaar. Uiteraard weer een beetje masseren. En toen was het wel klaar zei ze, voor mijn gevoel was ik net binnen. O jaa toen ik bet binnen was werd iemand anders met alle gemak even afgebeld. Er werd ook niets aangeboden met douchen of opfrissen, Heb er ook niet naar gevraagd maar was thuis uitgebreid onder de douche geweest. Toen ik weer buiten stond bleek dat ik net aan 30/35 min binnen ben geweest. Heb er nog een berichtje gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen. Wat mij betreft mijden deze dame.
 
Gisteren nog maar eens geweest en haar nog eens goed bekeken.
Eigenlijk is het niet meer als een kut op een bezemsteel.
Sex was niet best probeerde het zo snel mogelijk achter de rug te hebben .
Al met al eigenlijk ben ik niet heel te spreken over haar service deze keer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/77992-sandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De advertentie van Sandra hield ik al een tijdje in de gaten om, als zij op een voor mij geschikt moment online was, mee af te spreken. Een paar weken geleden was het zover en ging ik naar Zwolle om haar te ontmoeten.

Aan het bezoek heb ik een beetje dubbel gevoel overgehouden. Enerzijds kon er veel bij Sandra anderzijds ging het wel in de zevende versnelling. Als we met een standje begonnen was ik amper in het goede ritme of ze wilde weer wat anders. Uiteindelijk heeft Sandra mij klaargepijpt in combinatie met lekker trekwerk wat ze goed en met veel gevoel deed.

Na de schoonmaak heeft Sandra mij nog lekker stevig gemasseerd.

Leuk om Sandra ontmoet te hebben en van mijn lijstje te kunnen afvinken maar een vervolg zal er niet komen, daarvoor vond ik het allemaal iets te onrustig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan