Recensie Sanne, Alexandra massages 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark vanloo

Newbie
10
25/10/21
5
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/25-jarige-dame-geeft-erotische-massages.html
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo iedereen,
Ik plaats niet veel hier als ik vind dat het niet de moeite is . Maar ik ben al jaren klant bij Alexandra's massage en ben deze keer bij Sanne geweest.
Wat is dit meisje puur.. geen commercieel gedoe. Gewoon echt als je begrijpt wat ik bedoel. Had gekozen voor de double pleasure massage van 175€. Wat was dit zalig om te krijgen een heerlijke body2body. Zo een slanke dame dat over mijn lul gaat en je uitdaagt.. zeer leuk. Daarna mocht ik haar ook masseren.. ze heeft echt een lekker kontje. Dan terug plaats genomen op de tafel en begon ze mijn jonge heer te verwennen met een manueel hoogtepunt tor gevolg. Na afloop ook nog samen gedoucht.
Maar ik heb het meeste genoten van haar spontaniteit ze is echt het buurmeisje van om de hoek. Mij gaat ze zeker terug zien.
Ik hoop dat je dit leest lieve Sanne en blijf met je voetjes op de grond.
Vind je echt een topper.
 
Hallo iedereen,
Ik plaats niet veel hier als ik vind dat het niet de moeite is . Maar ik ben al jaren klant bij Alexandra's massage en ben deze keer bij Sanne geweest.
Wat is dit meisje puur.. geen commercieel gedoe. Gewoon echt als je begrijpt wat ik bedoel. Had gekozen voor de double pleasure massage van 175€. Wat was dit zalig om te krijgen een heerlijke body2body. Zo een slanke dame dat over mijn lul gaat en je uitdaagt.. zeer leuk. Daarna mocht ik haar ook masseren.. ze heeft echt een lekker kontje. Dan terug plaats genomen op de tafel en begon ze mijn jonge heer te verwennen met een manueel hoogtepunt tor gevolg. Na afloop ook nog samen gedoucht.
Maar ik heb het meeste genoten van haar spontaniteit ze is echt het buurmeisje van om de hoek. Mij gaat ze zeker terug zien.
Ik hoop dat je dit leest lieve Sanne en blijf met je voetjes op de grond.
Vind je echt een topper.
Waarom geeft u haar 5 sterren voor het pijpen terwijl u zelf zegt dat ze u een manueel hoogtepunt heeft gegeven? Ook op Redlights en de site van de massages zelf staat dat ze enkel een manueel hoogtepunt geeft?
 
Hallo iedereen,
Ik plaats niet veel hier als ik vind dat het niet de moeite is . Maar ik ben al jaren klant bij Alexandra's massage en ben deze keer bij Sanne geweest.
Wat is dit meisje puur.. geen commercieel gedoe. Gewoon echt als je begrijpt wat ik bedoel. Had gekozen voor de double pleasure massage van 175€. Wat was dit zalig om te krijgen een heerlijke body2body. Zo een slanke dame dat over mijn lul gaat en je uitdaagt.. zeer leuk. Daarna mocht ik haar ook masseren.. ze heeft echt een lekker kontje. Dan terug plaats genomen op de tafel en begon ze mijn jonge heer te verwennen met een manueel hoogtepunt tor gevolg. Na afloop ook nog samen gedoucht.
Maar ik heb het meeste genoten van haar spontaniteit ze is echt het buurmeisje van om de hoek. Mij gaat ze zeker terug zien.
Ik hoop dat je dit leest lieve Sanne en blijf met je voetjes op de grond.
Vind je echt een topper.
ben echt blij voor mark dat hij het daar zo goed heeft.
maar inderdaad een beetje vreemd als Sanne niet pijpt (volgens haar advertentie op RL) en dat je dan 5 sterren geeft voor pijpen
heb al eens eerder een discussie gehad met mark over de foto's van celine (één van de dvp's van alexandra) of ze wel of niet in overeenstemming met de persoon waar je mee afsprak hij was de enige die dacht ze echt waren tegenover meerdere anderen die dachten dat ze niets te maken hadden met Celine
neemt niet weg dat ik echt heel blij ben voor mark dat hij het daar zo goed heeft
ga zo door Mark geniet er van
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een tijd geleden ook bij Sanne geweest.
Ze doet dus ook de 'blow'massage
Ze pijpt wel met condoom.

Het is wel jammer dat in deze zaak de meisjes zich niet voorstellen, je moet echt afgaan op de foto's op de website.
Maar de foto's van Sanne zijn wel correct.

De massage is goed, maar niet speciaal.
Verwacht geen body2body of tantra.
Ze eindigt met een pijpbeurt met condoom.

Het was beter geweest als het erotischer was en opbouwender.

Aanraken is ook moeilijk
Ik snap niet hoe je ze kan likken bij deze massages
 
Terug
Bovenaan Onderaan