Recensie Santina, Maastricht (cardate) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dannyke043

Wandelaar
33
10/06/22
19
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/erotische-student_8398911
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week met deze dame een cardate / buitendate gedaan.
Dame is netjes verzorgd, babbelt makkelijk en maakt een relaxte indruk.

Pijpt graag en heeft er ook geen moeite mee als je alles in haar mondje deponeert.
Buiten kun je qua standjes helaas niet veel, maar doggy was niks mis mee. Daarna fijn alles in haar mondje gedeponeerd.

Denk dat bij deze dame veel mogelijk is.

Herhalingsgevaar is aanwezig.
 
Heb dr ook ontmoet. Wil echt een dikkerd met beugel. Weet niet hoor.. pijpen is goed maar voor de looks moet je zeker niet gaan

Ze word wel best nat wat geil is en kutje proefde ook best goed hoor. Ze is lief beetje onzeker en afgesloten maar kan wel alles prima. Pijpen was wel aan de betere kant van alle ervaringen die ik heb gehad.

Enige waar ik beetje geïrriteerd mee was, dat ik langer blowjob wou hebben en ze bleef dringen dat ik dr doggy moest neuken… Moet ik wel toegeven dat ik wat op had, dus was waarschijnlijk wat minder geil voor haar🤷🏼‍♂️... my fault eigenlijk dan..

Wil ook even melden dat voor zon dikke dame wel nog best mooie borsten had. Prima tepel/tiet verhouding. Vaak bij grotere dames krijg je een tiet met tepel omvang van een discus. Dit was wel ok.

Oh ja! En bare mag
 
Heb dr ook ontmoet. Wil echt een dikkerd met beugel. Weet niet hoor.. pijpen is goed maar voor de looks moet je zeker niet gaan

Ze word wel best nat wat geil is en kutje proefde ook best goed hoor. Ze is lief beetje onzeker en afgesloten maar kan wel alles prima. Pijpen was wel aan de betere kant van alle ervaringen die ik heb gehad.

Enige waar ik beetje geïrriteerd mee was, dat ik langer blowjob wou hebben en ze bleef dringen dat ik dr doggy moest neuken… Moet ik wel toegeven dat ik wat op had, dus was waarschijnlijk wat minder geil voor haar🤷🏼‍♂️... my fault eigenlijk dan..

Wil ook even melden dat voor zon dikke dame wel nog best mooie borsten had. Prima tepel/tiet verhouding. Vaak bij grotere dames krijg je een tiet met tepel omvang van een discus. Dit was wel ok.

Oh ja! En bare mag

Bericht van dame over jou date
Ik heb aangegeven bij meneer dat ik niet van mannen hou die gebruiken en vervolgens hij snuift van te voren. Hij was erg hardhandig tegenover mij en echt respectloos. Hij is wel een reden dat dames voorzichtig moeten zijn met mannen als hem. Tijdens het pijpen wou hij met zijn vrouw bellen ik moest hem blijven pijpen wat ik ook netjes deed want k had geen zin in deze agressieve man. Ik ben erg in shock van deze recensie want dit is niet hoe het is gegaan
 
Dit zijn nou ook de heren die het voor andere verpesten bij de dames.
Iedereen verdient respect ook de dames.
Dat wij als mannen ervoor betalen wil niet zeggen dat iemand zich maar alles kan veroorloven bij een dame.
Als een dame aangeeft dat ze niet wil dat er drugs worden gebruikt, dan dien je respect te tonen en het achterwege te laten.

Helaas weet ik dat er genoeg dames zijn die wel eens een slechte ervaring meemaken of meegemaakt hebben.
Met respect bereik je veel meer.

Aan Santina, helaas heb je een mindere ervaring gehad met deze kerel, maar er zijn er genoeg die wel respect hebben.
Neem je rust.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/erotische-student_8398911
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent ook bij Santina geweest, afspreken heeft even geduurd maar de aanhouder wint. Haar in de middag opgepikt en naar een plek op haar verzoek gereden, ze is vriendelijk en vertelt gezellig, maar toch is ze een beetje verlegen. Ze is wat volslank maar heeft mooie oogjes en is toch wel enthousiast.

Aangekomen op bestemming zat ze binnen no time op haar knieën aan mijn staaf te sabbelen, pijpen is lekker en toch vrij diep. Helaas kwam ik te snel en spoot ik alles lekker in haar mondje wat ze gulzig doorslikte. Met de woorden erachteraan, wat spuit je veel. :)

Condoom om Pielemans (zelf meegenomen want die had ze niet bij zich) en haar lekker doggy gepakt, ze bukte gewoon voorover steunend op een boom stammetje. Toch wel geil, lekker in het zonnetje en in de buitenlucht, genieten. Het duurde dan ook niet meer lang dat het rubber gevuld werd. Waarna ze zei dat ik een lekker kloppende pik had.

Al met al prima, €100 voor 2 keer te komen.
 
Mooie recenties vallen hier te lezen. Het is echter wel moeilijk om in contact te komen met de dame in kwestie. Wellicht dat ze zichzelf even terug heeft getrokken na de nare ervaring met Jaxx. Ik hoop van harte dat we eens kunnen afspreken, want als ik zo lees lijkt het me een mooie ervaring.
 
Mooie recenties vallen hier te lezen. Het is echter wel moeilijk om in contact te komen met de dame in kwestie. Wellicht dat ze zichzelf even terug heeft getrokken na de nare ervaring met Jaxx. Ik hoop van harte dat we eens kunnen afspreken, want als ik zo lees lijkt het me een mooie ervaring.

De aanhouder wint, ze heeft maar beperkte tijden waarop ze kan reageren en ontvangen.
 
Lijkt me een leuke dame voor buitensex of deels buiten; zij liggend op achterbank.

Haar adv. wordt regelmatig geüpdatet. Op sms reageerde ze helaas niet. Staat wel whatsapp, maar toch geprobeerd. Ik ga een goedkope phone hiermee zoeken. Steeds meer dames hebben alleen dat.
 
Afgelopen tijd meerdere keren cardate met haar gedaan, blijft lekker.
Behandel haar goed en je krijgt er veel voor terug.

Ze krijgt ook veel berichten, waarvan 80% onzin dus dat is mogelijk de reden waarom ze niet snel reageert.
 
Ik kan niet op iedereen reageren, is een dag taak. 😘
Zo best allemaal. Ik typt naar jou ik laat nog weten voor donderdag.. die donderdag app ik weer ik kon wel 4 berichtjes sturen maar geen gehoor.. volgens app was het afleverd maar geen tweede vinkje ik dacht al die zou met iemand bezig of zo of ze slaap nog of zo.. die dag niks.. savonds stond nog een steeds vinkje.. met op sexjobs toen der tijd een nieuwe advertentie.. toen brak bij mij de klomp.. ik zou wel geblokkeerd zijn.. die dagen er na niks gehoord of gezien.. wilde aflopen week nog een kans geven maar toch een beetje dubbel gevoel ik denk er zal wel toch niet geluisterd worden naar mij om een afspraak temaken.. wat ik wil zeggen zo ga je niet met klanten om.. daarom vind ik deze reactie beetje raar..

Hoopelijk hebben ander mensen meer geluk..
 
Ik zal niet zomaar blokkeren, dan zal er iets gezegd of gedaan zijn waardoor ik niet antwoord. Nogmaals dit is niet mijn fulltime werk, ik ben beperkt beschikbaar en ik kies zelf mijn klanten uit. Als iemand mij meer berichten stuurt in de hoop dat ik sneller reageer daar raak ik op afgeknapt en geirriteerd van. Ik vind mijn reactie niks raars aan, dat het een dagtaak is om op iedereen te antwoorden. Nieuwe advertentie kan niet, weet niet hoe je daarbij komt. Als er maar 1 vinkje was dan was je toen al geblokkeerd en is het appje ook niet aangekomen. Altijd makkelijk om t in andere schoenen te schuiven, ik ben niemand een verantwoording schuldig. Bij deze.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een afspraak kunnen maken met Santina, dat ging vrij vlot en soepel. Op locatie aangekomen gemeld dat ik er was . Reactie terug gekregen dat ze zou komen, echter is de ontmoeting uitgebleven ook niks meer van haar vernomen. Dus helaas een ritje Maastricht voor niks gedaan. Erg jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan