Recensie Sara (Roe), Antwerpen, Verversrui 10/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr.creative

Vaste klant
Forumpionier
117
06/07/21
87
22
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik wandel zo goed als nooit naar een raam prostitutie en Sara herrinnerd mij waarom ik dit niet deed. Was in de buurt en geil dus maar langs daar gepasseerd. Het was redelijk druk met de buren waar alles dicht is. Ze deed al een aantal keren teken en ze trok mij wel aan, dus maar binnen gesprongen. Kan zijn dat nummer verkeerd is dus corrigeer indien nodig. Je kan haar herkennen aan haar moedervlek op haar rechter boven lip. Pijpen was meer aftrekken, tepels likken was bij betalen (Wtf nog nooit gehoord), mocht bijna niet aanraken en intiem gedeelte mocht alleen de eikel binnen, na 5 minuten seks zei ze "You have to cum baby" en wou ze maar alleen aftrekken. Heb met frustratie de condoom af gedaan, kleren aangetrokken en ben gewoon vertrokken. Aantal euro's armer en nog steeds zo geil als een bok.
 
Op 2 februari heb je iets gelijkaardigs geschreven over Sara SS 25/1

Dit topic gaat over een Sara op VERVERSRUI 10/2.

Toeval? :unsure:
Maakt niet uit er is Bs136315 wat beloofd door de een of andere Sara en dienen mens wil zijn buit binnenhalen wat ook normaal is !!! En dus denkt hij lukt het niet bij de een Sara dan lukt het misschien wel bij de andere. Dit is gewoon commercieel ingesteld zijn !!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan