Recensie Sarah/Jordanna, Amsterdam (voorheen Amstelveen) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 482

Wandelaar
Forumpionier
68
04/07/21
50
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1289662-sarah
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Braziliaanse met siliconen borsten heb ik bezocht in zuid, het is wel een lekker wijf ze sport ook en praat met een Arabisch accent.

Vind het niet heel denderend. Aangezien ze haar afspraken niet nakomt! Via de app waar ze ook eerst wou videobellen beloofd ze je gouden bergen, ze houd van knuffelen, zoenen en affectie. Daar heb ik niets van gemerkt. Echt een goede warm up was er niet ik mocht aan haar borsten zuigen en ik werd gepijpt ze wou me alleen ff snel pijpen en daarna neuken. Het zoenen waren 2 kusjes. Tijdens het bereiden probeert ze afstand te houden. Na 10 minuten al gezeik over de tijd. Had mezelf klaar gestoten in doggystyle en mocht weer opdonderen. Vind haar het geld niet waard. Ze zegt daarna nog dat ze anders is als andere dvp aangezien ze restricties heeft. Beter ga ik de volgende keer weer naar één van mijn toppers. Haar leeftijd in de advertentie klopt ook niet..
Heb in mijn wandel carrière talloze zeer goede ervaringen gehad met latina's, maar met deze helaas niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1289662-sarah
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn bezoek aan Sarah is van twee jaar terug, destijds bezocht in Amsterdam centrum.

Sarah is al een maand of drie in Nederland, maar kennelijk heeft nog niemand de moeite genomen om een recensie te schrijven.
Ontvangt in een appartement in Amsterdam-Centrum vlakbij de rode lampen, makkelijk parkeren in P-garage Markenhoven of Waterlooplein.
Nou dit is ze dan
Tussen de foto's staan er twee van een ander meisje, maar dat zie jezelf ook wel.
Verder de girl van de foto's, type girl next door.

Kontakt via wattsapp verliep eerst wat moeilijk, maar ze zat in de gym.
Stuurde mij eerst een hele rits foto's en korte videos en zou later terugbellen.
Na videocall de afspraak gemaakt voor volgend morgen.
uurtje geboekt, kon kiezen uit de bank in de woonkamer of het bed, toch maar het bed genomen
Uit de kleren en ze pakte gelijk een condoom, om die met haar mond om mijn pik te doen, ervaren hierin.
Pijpen was kort en duidelijk niet haar beste kwaliteit.
Zij on top, ging eerst als een jekko, ik dacht die wil mij binnen no time weer buiten hebben staan.
Al snel gaf ze het initiatief aan mij om haar te neuken in doggy.
Wilde mijn kruit niet te snel verschieten, dus haar eerst maar even lekker gebeft.
Ze wilde eerst snel verder met neuken, maar kon mijn likkunsten toch wel waarderen.
Haar onderlichaam begon wat mee te doen en ik likte haar naar een hoogtepuntje, of goed gespeeld.
Verder geneukt in missio, doggy op haar zij, doggy staand achter haar en weer missio.
Tussendoor kleine pauzes, want ik ben ook geen twintig meer.
Zij nog effe on top
Neuken is gewoon uitstekend, maar ze laat het initiatief toch het meest aan de klant.
Je mag haar in ieder standje nemen, dat je voorstelt.
Uiteindelijk trekkend klaargekomen op haar buik.
Kon gelukkig wel douchen en dat deed zij ook.
Kortom uur volgemaakt, lekker gesext en gewoon hele lieve meid.
Destijds uurtje gesext voor 150€.
En ze had duidelijk ook een jointje gebruikt om in de stemming te komen

De prijs is inmiddels verhoogd naar 200€ per uur.
En de service is kennelijk niet verbeterd.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1289662-sarah
 
Als je foto 14 ziet kun je goed zien hoe natuurlijk haar lichaam eruit ziet. Prachtige heupen, mooi curven, en dan plots die tieten die als een soort libellen ogen op haar romp zitten. Ik zou liever op haar lichaam kleine natuurlijke tietjes zien. Afijn, ieder zijn ding.
 
Als je foto 14 ziet kun je goed zien hoe natuurlijk haar lichaam eruit ziet. Prachtige heupen, mooi curven, en dan plots die tieten die als een soort libellen ogen op haar romp zitten. Ik zou liever op haar lichaam kleine natuurlijke tietjes zien. Afijn, ieder zijn ding.
Je hebt het over foto 14, maar ik zie maar 5 foto's bij dat profiel?
Kun je de foto waarop je doelt hier neer zetten?
 
Ze heeft vannacht een flink aantal foto's verwijderd waaronder foto 14 waar jatsee over heeft. De enige foto waar haar booskijkende tieten nog enigszins normaal lijken is nu foto 4 maar dat komt omdat ze deze omhoog trekt met haar handen. Ik heb een hoop tieten, zowel naturel als siliconen, gezien maar dit vind ik wel een hele slechte boobjob. Maar inderdaad ieder zijn ding en smaken verschillen.
 
Heb netjes een afspraak gemaakt met de dame in kwestie, maar eenmaal op lokatie had ze er geen zin meer in. Ze had namelijk andere dingen te doen. Dus voor niets gereden en een excuses kon er ook niet vanaf. Persoonlijk zou ik de dame vermijden. Tijdens videocall kon ik ook al zien dat die foto's van haar in een positief licht zijn geschoten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan