Recensie Seethong Thai massage 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plamuur

Vaste klant
200
07/11/21
90
8
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://seethongthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat een afspraak was afgezegd voor mn werk en ik vlakbij in Ledeberg was ben ik bij Rita en Tengmo langs geweest. Massage van een uurtje gedaan omdat dat zoals bij de meeste overigens precies de tijd is dat je binnenkomt en naar buitengaat met alles erbij. Locatie is al jaren prima verzorgd goede hygiene en beide zeer vriendelijke dames. Vroeger op hookers stond er gerecenseerd dat de dames tegen betaling meer wilden maar zelf heb ik dat nooit gedaan daarvoor zijn ze niet mijn types. Heerlijke typische thai massage met 2x HP voor mij is geweldig om de aardappels is even flink af te gieten. Kortom............voor mij een prima uitvalbasis als ik plots zin krijg in wat lekkers.
 
Omdat een afspraak was afgezegd voor mn werk en ik vlakbij in Ledeberg was ben ik bij Rita en Tengmo langs geweest. Massage van een uurtje gedaan omdat dat zoals bij de meeste overigens precies de tijd is dat je binnenkomt en naar buitengaat met alles erbij. Locatie is al jaren prima verzorgd goede hygiene en beide zeer vriendelijke dames. Vroeger op hookers stond er gerecenseerd dat de dames tegen betaling meer wilden maar zelf heb ik dat nooit gedaan daarvoor zijn ze niet mijn types. Heerlijke typische thai massage met 2x HP voor mij is geweldig om de aardappels is even flink af te gieten. Kortom............voor mij een prima uitvalbasis als ik plots zin krijg in wat lekkers.
Welke dame ??
 
Ik ben bij allebei geweest en vind er geen verschil in zitten dus vandaar dat ik schreef......"ben bij Rita en Tengmo langs geweest" ik kom er al jaren.
 
Rita is nu Natty in Zwijnaarde
Deze dus:


Ze heeft ook nog een tijdje in Napthong ontvangen (Deinze):

 
Deze dus:


Ze heeft ook nog een tijdje in Napthong ontvangen (Deinze):

Yep dit is ze. Voor mij een no go meer, der zijn der betere.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan