Recensie Selene Luna, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plamuur

Vaste klant
200
07/11/21
90
8
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/selene-luna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze mooie vriendelijke dame langs geweest in Gent. Snel via whatsapp afgesproken voor 90 min massage met 2endings zoals ze dat omschrijft. Zeer nette locatie in nieuw appartement. Gekozen voor massage met 2x lingam HJ. Zeer lieve dame die opleiding heeft genoten van zowel Reiki als manuele therapie. Ze masseert heel zachtjes en als je ze wil aanraken moet je het heel zachtjes doen maar ik heb daar geen behoefte aan. Ze bied ook mogelijkheid om PMC en intiem ik doe dat nooit meer want ik ga voor de massge. Tijd was zo om. Ze laat je heel langzaam komen en heeft eindeloos geduld zodat ik de 2e keer moest vragen om alsjeblief klaar te komen. Kortom hele fijne gevoelige massage en buitengewoon goeie hygiene. Vingeren laat ze niet toe denk ik want ze week telkens wat uit als ik contact zocht.
 
Bij deze mooie vriendelijke dame langs geweest in Gent. Snel via whatsapp afgesproken voor 90 min massage met 2endings zoals ze dat omschrijft. Zeer nette locatie in nieuw appartement. Gekozen voor massage met 2x lingam HJ. Zeer lieve dame die opleiding heeft genoten van zowel Reiki als manuele therapie. Ze masseert heel zachtjes en als je ze wil aanraken moet je het heel zachtjes doen maar ik heb daar geen behoefte aan. Ze bied ook mogelijkheid om PMC en intiem ik doe dat nooit meer want ik ga voor de massge. Tijd was zo om. Ze laat je heel langzaam komen en heeft eindeloos geduld zodat ik de 2e keer moest vragen om alsjeblief klaar te komen. Kortom hele fijne gevoelige massage en buitengewoon goeie hygiene. Vingeren laat ze niet toe denk ik want ze week telkens wat uit als ik contact zocht.
Centrum Gent lof rand van Gent?
 
Bij deze mooie vriendelijke dame langs geweest in Gent. Snel via whatsapp afgesproken voor 90 min massage met 2endings zoals ze dat omschrijft. Zeer nette locatie in nieuw appartement. Gekozen voor massage met 2x lingam HJ. Zeer lieve dame die opleiding heeft genoten van zowel Reiki als manuele therapie. Ze masseert heel zachtjes en als je ze wil aanraken moet je het heel zachtjes doen maar ik heb daar geen behoefte aan. Ze bied ook mogelijkheid om PMC en intiem ik doe dat nooit meer want ik ga voor de massge. Tijd was zo om. Ze laat je heel langzaam komen en heeft eindeloos geduld zodat ik de 2e keer moest vragen om alsjeblief klaar te komen. Kortom hele fijne gevoelige massage en buitengewoon goeie hygiene. Vingeren laat ze niet toe denk ik want ze week telkens wat uit als ik contact zocht.
Je zegt ik heb geen behoefte om haar aan te raken , en nadien zeg je vingeren laat ze niet toe denk ik want ze week telkens af ??dus heb je wel geprobeerd 😎
 
Je zegt ik heb geen behoefte om haar aan te raken , en nadien zeg je vingeren laat ze niet toe denk ik want ze week telkens af ??dus heb je wel geprobeerd 😎
Ik heb geen behoefte haar sexueel aan te raken meneer de advocaat ik raak enkel respectvol aan omdat ik geen behoefte aan intiem of vingeren heb.

Ze komt af en toe een week naar Nederland meestal 1 week op de moand en elke keer een andere stad. Of ze terug komt naar dezelfde plek weet ik (nog) niet.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/selene-luna
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke ervaring. Gekozen voor de 30 minuten lingam zonder massage + prostaat. Was een geweldige ervaring, langzaam naar je hoogtepunt met geweldige ontlading.

Zit momenteel in Oudernaarde. Zit meestal 1 week per maand in België, deze maand iets langer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/selene-luna
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige vrouw, was een van de beste massages die ik heb gehad.
Ze is normaal inderdaad maar 1 week per maand in belgie en telkens in een nieuwe locatie.

Als je van massage houd en lekker intiem rustig is ze geweldig. Ik had 1h30 GFE en was een geweldige date.
Jammer dat ze zo weinig in het land is.
 
Ik hoop dat ze volgende keer weer opnieuw meer richting Mechelen of Leuven uitkomt want deze dame wil ik absoluut bezoeken. En voor mij zou het alleen voor de massage zijn en ik ben ook wel benieuwd naar de Reiki.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/selene-luna
Totale kosten (in euro)
150 (als ik me goed herinner)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige maand mee afgesproken, zeer goede lingam massage, vriendelijke dame, doet zeker haar best en houdt rekening met wat je wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan