Recensie Selina Maison Monty MM 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
428
29/09/21
354
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Goedlachse lange slanke dame, ze geeft aan Marokkaans ze zijn.

ik werd getriggerd door haar leuke lach en mooi setje lingerie die ze aan had.

De dienstverlening was vrij standaard, moet wel aangeven dat ik maar voor 30 minuten had gekozen en dat was wel voldoende.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week deze prachtige Marrokaanse dame bezocht. Op de site staat dat ze 25 jaar is, dit klopt - natuurlijk - niet. Ik schat haar rond de 30. Maar ze neukt als een tiener die net volwassen is. Pijpen doet ze heerlijk, ook zonder condoom. Ze neemt alle tijd om je goed en diep te pijpen. Neuken doet ze, als je haar natuurlijk goed aanpakt, als een beest. Ze kan veel hebben en laat ook veel toe. Ik denk dat zij zeer ondergewaardeerd is. Ik zie hierboven maar ook één recensie. Ze is aardig lang voor zover ik me kan herinneren, ik gok 1.75-80. Ze heeft lang zwart haar en volgens mij bijna altijd een zwart pakje aan. Ook tongzoenen is geen probleem bij haar, althans bij mij niet. Ik had ook het idee dat ze graag gebeft wilt worden, alleen daar hou ik zelf niet zo van. Ik geef haar toch een 4, omdat ze toch net een tikkeltje te oud is voor mij. Ik sla mijn slag toch liever bij jongere dames. Maar ik zal haar zeker vaker bezoeken.

Heren, sla jullie slag voordat ze weg is… anders zullen jullie in het zelfde schuitje belanden als ik :( nog steeds op zoek naar Layla.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op aanraden van mijn lievelings dame de gezellige selina bezocht.
Ze keek me toen k binnen kwam een beetje boos en sago aan. Wat best intimiderend is bij deze marokaanse schoonheid. Wat me toch liet twijfelen of dit de juiste keuze....... op kamer bleek de mood niet jegens mij tezijn want ze ging gelijk gezellig kletsen terwijl zij het bed klaar maakte en ik me ging wassen. Wel goed wassen he lieverd !!!!! Ik heb een zeer geslaagde date gehad. Heerlijk is haar doggy pakken met die kont van haar. En pijpen doet ze ook goed. Alleen jammer dat ze steeds wisselde van pijpen en trekken. Als ik wil worden afgetrokken doe ik dat wel thuis.
Maar ik zal zeker vaker bij haar komen.
 
Bedankt voor alle mooie recensies die geschreven zijn, ik zit zelf ook te denken eens langs te gaan voor een bezoekje. Nog recente ervaringen iemand hier met haar of een 2e bezoek gehad onlangs? En zouden jullie zeggen dat deze dame in de categorie petite valt of meer slank?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan