Sex dating

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De genieter

Vaste klant
162
23/04/22
234
2
Ik wil graag een vaste sex partner maar weet niet hoe ik dit moet aan pakken wil er voor betalen of een betrouw bare sex dating site en zijn er misschien ook dames hier te vinden die dat ook wel wat vinden ik woon omgeving breda alle advies is welkom ben wel een wat oudere man dus zoek eindelijk dames van af 40 jaar
 
Het hele online dating gebeuren is wat mij betreft één grote scam. Als je simpelweg kijkt naar je return on investment als je zoiets zoekt op dating sites en/of Tinder kan je maar één conclusie trekken: begin er niet aan. Je besteed eindeloos veel tijd en/of geld aan vrouwen die hun inbox vol hebben met berichten van andere mannen. Je moet de knapste, leukste, grappigste beste zijn van al die 100en mannen om wellicht misschien een keer op date te mogen (let op: pussy not guaranteed). Ik heb denk ik maar één keer een dame ontmoet via internet waarbij het daadwerkelijk meerdere keren tot seks is gekomen. Als je dit afzet tegen de hoeveelheid tijd/geld is het het niet waard. Enige oplossing is toch vrouwen in het echt te ontmoeten.
 
Ben het grotendeels met je eens. Geld zou ik er sowieso niet in steken. Maar ik ben vaak geil en verveel me dan wat en dan swipe ik in zeg een kwartier door tinder, happn en bumble heen.
Dates en seks is bij mij de verhouding ook schrikbarend laag en het is op de keper beschouwd inderdaad wat zonde van de tijd.
Maar een scam is bedrog, ik weet niet in hoeverre dat het geval is.
 
Het hele online dating gebeuren is wat mij betreft één grote scam. Als je simpelweg kijkt naar je return on investment als je zoiets zoekt op dating sites en/of Tinder kan je maar één conclusie trekken: begin er niet aan. Je besteed eindeloos veel tijd en/of geld aan vrouwen die hun inbox vol hebben met berichten van andere mannen. Je moet de knapste, leukste, grappigste beste zijn van al die 100en mannen om wellicht misschien een keer op date te mogen (let op: pussy not guaranteed). Ik heb denk ik maar één keer een dame ontmoet via internet waarbij het daadwerkelijk meerdere keren tot seks is gekomen. Als je dit afzet tegen de hoeveelheid tijd/geld is het het niet waard. Enige oplossing is toch vrouwen in het echt te ontmoeten.

Ik ben het er niet mee eens, tinder kan een prima middel zijn, maar je moet wel weten dat je naast jezelf ook met 15 anderen op dat moment "strijdt" voor een dame. Je moet een bepaalde mindset hebben als het je puur om de seks gaat en weten wat je moet doen.

Ik zie momenteel ook 3 meiden tegelijk. Ik ben na 3 jaar weer single. Ook een spelletje van goed onderhouden.
 
Ik ben het er niet mee eens, tinder kan een prima middel zijn, maar je moet wel weten dat je naast jezelf ook met 15 anderen op dat moment "strijdt" voor een dame. Je moet een bepaalde mindset hebben als het je puur om de seks gaat en weten wat je moet doen.

Ik zie momenteel ook 3 meiden tegelijk. Ik ben na 3 jaar weer single. Ook een spelletje van goed onderhouden.
Laat me raden? Geen van de 3 is dvp..... En je zit hier omdat je tijd teveel hebt?
 
Exact. Ik hoef geen bezoek aan een DVP te brengen om aan m'n gerief te raken. Big difference.

Je zult ongetwijfeld DVP's op tinder vinden, maar dat gaat allemaal heel vlug. Gelijk wordt al overgestoken op nummers van whatsapp, en je match verwijderd van tinder om daar verder te gaan (en reports uit te sluiten).
 
voordat ik met vrouwlief samen was, was badoo een goed alternatief voor naar de stad gaan of uitgaan.
altijd wel matches en een groot deel vd vrouwen zit daar ook voor seks. Soms na een match dezelfde dag nog afgesproken.
Heb echte freaks daar ontmoet, die echt gedomineerd wouden worden.
Heb ook slechte ervaring met 1 meid die mij letterlijk stalkte en mij zelf op mijn werk lastig viel. Dus mijn advies: schaf een extra telefoon aan en vertel t liefst niet de waarheid over je werk, woonplaats etc.
 
je had vroeger icq en msn... veel dates mee gehad en in 75% kans op meer dan een date , een vaste sex vriendin gehad wel een jaar of 6 , later marktplaats, en dan zoeken bij vriendschap gezocht...
ook vaak een sex vriendin aan overgehouden, vaak ook getrouwde vrouwen.
nu geen tijd meer voor, en geen zin meer om avonden te chatten, en tijd te investeren, nu gewoon een afspraak maken met een DVP , maar het kan , op die manier , succes man.
 
Op SDC staan denk ik meest betrouwbare. Is een betaald account, en gericht op sex. Voor ieder wat wils, is wel meer voor swingers...
Bij SDC moet je eigenlijk wel leden kennen, c.q. Het geluk hebben eens binnen te rollen. Ben half jaar lid geweest, heeft tot niets geleid behalve een x een wat oudere vrouw die alleen sex wilde als ze kon blijven slapen 😴😂. Is zeker serieuze club, maar als "paar kom je daar eerder aan de bak"/ of single vrouw.
 
voordat ik met vrouwlief samen was, was badoo een goed alternatief voor naar de stad gaan of uitgaan.
altijd wel matches en een groot deel vd vrouwen zit daar ook voor seks. Soms na een match dezelfde dag nog afgesproken.
Heb echte freaks daar ontmoet, die echt gedomineerd wouden worden.
Heb ook slechte ervaring met 1 meid die mij letterlijk stalkte en mij zelf op mijn werk lastig viel. Dus mijn advies: schaf een extra telefoon aan en vertel t liefst niet de waarheid over je werk, woonplaats etc.
Privé en zaken bij sex-contacten altijd gescheiden houden, beter ook geen achternaam.
 
Exact. Ik hoef geen bezoek aan een DVP te brengen om aan m'n gerief te raken. Big difference.

Je zult ongetwijfeld DVP's op tinder vinden, maar dat gaat allemaal heel vlug. Gelijk wordt al overgestoken op nummers van whatsapp, en je match verwijderd van tinder om daar verder te gaan (en reports uit te sluiten).
Ik ook niet. Ik heb nog 1 dvp die ik meer zie als soulmate. Maar in mijn eigen relatie krijg ik bijna alles. Waarom ik die ene dvp dan nog bezoek? Mooie aan vulling op mijn vaste relatie en ik hou van haar persoonlijkheid die op zich meer aansluit bij de mijne dan die van men eigen vrouw.
 
Bij SDC moet je eigenlijk wel leden kennen, c.q. Het geluk hebben eens binnen te rollen. Ben half jaar lid geweest, heeft tot niets geleid behalve een x een wat oudere vrouw die alleen sex wilde als ze kon blijven slapen 😴😂. Is zeker serieuze club, maar als "paar kom je daar eerder aan de bak"/ of single vrouw.
Dat zou inderdaad best kunnen... als single dame heb je ze inderdaad voor t uitzoeken.
 
voordat ik met vrouwlief samen was, was badoo een goed alternatief voor naar de stad gaan of uitgaan.
altijd wel matches en een groot deel vd vrouwen zit daar ook voor seks. Soms na een match dezelfde dag nog afgesproken.
Heb echte freaks daar ontmoet, die echt gedomineerd wouden worden.
Heb ook slechte ervaring met 1 meid die mij letterlijk stalkte en mij zelf op mijn werk lastig viel. Dus mijn advies: schaf een extra telefoon aan en vertel t liefst niet de waarheid over je werk, woonplaats etc.
Bij Badoo hangen inderdaad veel rare types rond, bij dating voor een vaste relatie eigenlijk de plaats om weg te blijven.
 
Daten voor sex op tinder of Badoo is geen aanrader. De vrouwen die daarvoor in zijn, zijn stuk voor stuk knettergek. Aantal keer aan begonnen maar zeer lastig weer van deze dames af te komen.... Als ik op zoek ben naar snelle sex betaal ik er wel voor, geen gezeik. Al vind ik het spel van jagen en veroveren wel heel erg leuk, maar het is het me niet meer waard
 
Op SDC staan denk ik meest betrouwbare. Is een betaald account, en gericht op sex. Voor ieder wat wils, is wel meer voor swingers...
Als single man inderdaad zeker niet onmogelijk om trio dates te scoren maar dan moet je er echt wel uitspringen qua looks. Het is voornamelijk een site voor stellen, en dat moet ook zo blijven vind ik 😅
 
Ik haal ze van Tinder en Badoo


Maar ook gewoon lekker ouderwets in de kroeg of ik spreek een leuke dame gewoon aan op straat!




Ik vind alleen de eerste 2 opties saai. Als je namelijk gelijk over seks begint hebben ze geen interesse. Dus ik speel altijd maar een dom spelletje waar de meeste wel intrappen. Niet teveel interesse en aandacht geven, dan blijf je mysterieus en spannend. En HELEMAAL NOOIT over seks beginnen, zelfs geen flauwe grap of iets. "Oh je bent echt anders dan al die andere mannen hier" en blabla hoor je dan van ze waarna je ze op de eerste date alsnog ligt te krikken
 
Tinder, Bumble en Happn zijn prima, gratis maar de topicstarter zoekt vooral vanaf 40 jaar. Daar zijn ze alle drie veel minder geschikt voor omdat het gros (veel) jonger is dan 40 jaar. Inmiddels al ruim 2 jaar een relatie maar ik mis het 'jagen' op deze apps nog regelmatig.
 
ik heb jaren lang op Lexa gestaan, zonder succes. Ook op verschillende sexdatessite's en SDC. Ook hier geen succes. Wel een paar keer sex gehad via Chatgirl. Ik ben nog wel lid van CG, maar krijg steeds meer het idee dat het een fake zooi aan het worden is.
Ook willen veel stellen/losse dames geen man alleen.

Wat mogelijk ook mee telt is dat ik een oudere man ben. En alleenstaand. In de dating scene zijn dat toch wel 2 doodzonde's. Ik ben nog wel lid van CG, meer voor een leuke chat dan voor de sex. Als ik nu sex wil hebben, ga ik wel naar een DVP. (jong, slank en willig):)
 
Tinder en Badoo hebben het altijd prima voor mij gedaan. Het is inderdaad zo dat je meer moeite moet doen om je te onderscheiden van de rest. Dat kan je doen met goede foto's en een goed babbeltje. Iemand zei hierboven dat je het niet meteen over sex moest hebben maar dat is soms omdat je niet de looks hebt om je die brutaliteit te kunnen permitteren. Sommige vrouwen op die apps accepteren meer van mannen die ze graag willen. Door vraag en aanbod starten wss ruim 85-90% van de mannen met een achterstand. Kan niemand het kwalijk nemen want voor je iemand spreekt zeg je al ja of nee alleen vanwege het uiterlijk. En als je er duizenden voorbij ziet komen dan ga je je alleen richten op de top 3-5 matches en de rest moet zich maar bewijzen.

SDC is wel een aanrader als je op zoek bent naar 40+ want daar zitten ze allemaal. Je moet wel het geduld hebben om met die mensen te dealen. Zelf stuur ik niemand meer berichten omdat ze je prima zelf kunnen benaderen. Soms krijg ik nog wel verzoeken maar heb er vaak geen zin in om dat hele ritueel te moeten doen met stellen. Er zijn ook zat single vrouwen maar die gaan niet zomaar met je mee en verwachten veel meer dan bv iemand die op tinder of badoo zit.

Ik ben geen oude man dus ik kan geen advies geven maar misschien is het een idee om van die swingfeesten/locaties te proberen. Is dan wel vrijblijvend maar dan kan je wel een dame tegenkomen die ook op zoek is naar seks of er in ieder geval dol op is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan