Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er deze week gepasseerd. De uitbater was sympathiek, dus dat zat toch al goed. Er is ieder uur een striptease-show door een zwarte dame, maar het is niet degene die op hun site staat. Je kan ook een private striptease krijgen van haar in één van die hokjes, maar daar heb ik niet voor gekozen.

Er zijn voornamelijk (uitsluitend) oude mannen aanwezig in de cinema, sommige zitten openlijk te masturberen. Er zat zelfs iemand naakt in z'n stoel. Er is ook een soort van gloriehole achterin de zaal. Daarnaast is er ook een kleinere gay-cinema en een shemale-scherm. Mannen liepen vaak rond van de ene naar de andere cinema en terug, wat ik storend vond.

Langs de ene kant vind ik het goed dat dergelijke zaken bestaan voor zij die daar nood aan hebben, maar het is niet aan mij besteed.
 
Dinsdag langs geweest, licht gekleurde slanke girl met geschatte C-cup. Slipje ging als eerste pas uit na helft vd show. Doorkijk BH zowat 3 min voor het einde. Geen echt uitdagende poses, geen respons of actie naar de toeschouwers. Niks enthousiast. Heb er vroeger al andere meegemaakt. Dus zeer matig.
 
Hallo sexy world
Zet eens wat foto's op jullie site of gebruik jullie facebook zoals jullie aangeven!
Mogelijk komen er mannen voor Leila en is ze daar niet
Ik woon niet in de buurt om eventjes te komen kijken
 
Ik ben helemaal geen fan van dergelijke cinema's waar het doorgaans muf ruikt en waar vooral homo's rondlopen. Iedereen heeft zijn sexuele voorkeuren, da's een feit. En ik respecteer die ook. Wat van sommige andere bezoekers in die donkere ruimtes niet steeds kan gezegd worden. Ik ben in het verleden 1 enkele keer daar aan de Dampoort geweest. 1 keer en nooit meer. Waar het wel prettig vertoeven was in de Sexy-World in Antwerpen. Daar kwamen geregeld dames binnen om constant afgeneukt te worden. Niet altijd, maar soms. Je moest geluk hebben. Jammer genoeg is dit etablissement al een tijd dicht.
 
Deze cinema is nog open. Voor bioscoop momenteel 12 euro inkom. Ze maken in de shop reclame om voor 20 euro een dame te ontmoeten in een videocabine. Geen weet van striptease. Het is de ABC cinema aan de Brabantdam die gesloten is.
Is die ook al gesloten? Wist daar niks van. Nu, een groot verlies is het niet. Waren overjaarse films zonder toegevoegde waarde. Liep ik een paar jaar pal voorbij, richting "Glazen Straatje". En na een bezoekje daar bezocht ik een café schuin, rechts aan de overkant. Bestaat dit nog? Veel postbodes liepen er toen binnen. Leuke, wat oudere waardin, ook. Steeds voor een "praatje-in". Ik las dat de buurt rond het Glazen Straatje, vooral in het weekend, overstroomd wordt door "Franse jongeren". Of is dit naar fenomeen intussen ingedijkt? De Belgradostraat vond ik eerlijk gezegd wat minnetjes.
 
Ik ben helemaal geen fan van dergelijke cinema's waar het doorgaans muf ruikt en waar vooral homo's rondlopen. Iedereen heeft zijn sexuele voorkeuren, da's een feit. En ik respecteer die ook. Wat van sommige andere bezoekers in die donkere ruimtes niet steeds kan gezegd worden. Ik ben in het verleden 1 enkele keer daar aan de Dampoort geweest. 1 keer en nooit meer. Waar het wel prettig vertoeven was in de Sexy-World in Antwerpen. Daar kwamen geregeld dames binnen o constant afgeneukt te worden. Niet altijd, maar soms. Je moest geluk hebben. Jammer genoeg is dit etablissement al een tijd dicht.
Inderdaad
Sexy Planet was van een ander niveau
Jaren geweest
Als je daar ging wist je niet wat je ging beleven, er gebeurde altijd wel iets ook als hetero
Veel gezien daar en blijkt achteraf een groot verlies te zijnl
Achteraf nog vernomen dat de zaak voerder terug zo'n zaak zou opstarten op een andere plaats
Nadien niets meer van gehoord
 
Deze middag langs geweest. WOW! Dit is het allerbeste wat ik daar ooit zag. Alina is Spaans, spreekt redelijk engels, denk 1m80 groot, sexy benen en dito tits. Ze deed eerst een mooie ronde op het podium waarbij ze heel uitdagend glimlachte. Na paar minuutjes tits ontbloot, met snel daarop de string eraf. Toen ging ze op de rand van het podium zitten, waarbij ze niet naliet, haar tits en open kutje te laten keuren. Vanop de eerste rij een close-up show. Toen ik een likkend tongetje naar haar deed, vroeg ze direct: "Do you want to?" Ik knikte, stapte naar haar toe, ze trok haar grotje wijdopen waarbij ik even hielp en haar clit en natte poes een halve minuut likte. Nog niet meegemaakt daar. Daarna bleef ze nog een aantal minuten, helemaal uitdagend glimlachend haar assets ten toon spreiden, en na zowat 10 min zei ze lief "goodbye". Dat was me wel een top show. Had geen tijd om ee 2e ronde of privé te gaan, maar ga voor deze uitzonderlijke dame ga ik nog een paar keer terug.
 
Wat een geile slet is met dat zeg! Vooraf 40 euro meegenomen (om teveel extra uitgaven vermijden) en de sexyworld binnen gestapt.
Aangezien ik die cinema daar behoorlijk haat, direct naar de kassa geweest en 20 euro gegeven om prive te gaan. De "bediende" aan de kassa zei dat ik mocht wachten in het voorlaatste hokje. 5 tal minuutjes gewacht en toen kwam ze binnen gestapt. Ze zei dat er van alles mogelijk was.. 100 for fuck, 60 blowjob,40 handjob,... ik antwoorde dat ik slechts 20 op zak had. Dat ik de volgende keer er zal aan denken en dat ik meer had moeten meebrengen :p .Ze zei ok toutch en kiss.
Ik mocht plaats nemen op een stoel bij haar en toen gingen alle remmen los...
Eerst borsten gekneed en gelikt. Daarna ben ik over gegaan tot tongzoenen. Ik heb ze veel kunnen kussen en ze vond het leuk. Met mijn handen zakte ik ondertussen af naar haar poes. Dit was ook totaal geen probleem, ze was wat nat en had er geen probleem mee dat mijn vingers diep naar binnen gleden. Ze presenteerde vervolgens haar kont en kon haar poes langs achter likken. Vervolgens heb ik ze nog een boven me op de stoel gezet zodat ik haar poes van dicht bij zag. Heb ze toen niet meer gelikt want heb vrees voor soa's. Op mijn vraag trok je ze rustig af gedurende het hele gebeuren. Tegenwoordig kom ik nogal rap klaar dus had dit ook gemeld. Nadat ik alles had gedaan zoals ik het wenste heeft ze me lekker afgetrokken, ze zoog ook nog ff op mijn ballen. Wat een ervaring. Niet direct herhalingsgevaar want ze verwacht waarschijnlijk wat meer euro's van me :p Niet meer van de jongste (val op babes) maar echt geile dame!
 
Ik ben in de cinema geweest vanmiddag. Natuurlijk is dat niet de meest aangename, comfortabele, laat staan lieflijke plaats. Maar die goorheid en rauwheid heeft me altijd aangetrokken. Helaas blijkt dat voor mij niet meer te werken. Eerst ben ik naar de strip van Alisa/Alina gaan kijken. Tijdens het wachten op haar act draaide een zeer ongeïnspireerde film. Ik maakte even de bedenking: "Naakter en explicieter kan het niet zijn, maar tegelijk wordt er juist niets bloot gegeven." Enfin, geen veelbelovend begin, of iets wat de aankondiging van een geile namiddag kon verraden. Dan kwam Alisa/Alina. Haar act is zeker één van de betere die ik daar ooit gezien heb. Sensueel, en ze betrekt het publiek bij het gebeuren. Ze kwam bijvoorbeeld even op mijn schoot zitten. Maar toch had het iets routineus en triestig. Na afloop ben ik privé bij haar gegaan. Ik heb haar 100 euro gegeven, alsof ik wou bewijzen dat deze dame op deze groezelige plaats nog steeds kon geven wat ik zocht, maar dat ik eigenlijk al wist dat het met de gebruikelijke 50 euro niet zou werken. En ondanks Alina's (gespeelde) geilheid bleef mijn geilheid uit. Ik kwam nog net klaar, maar dat was het dan. 20 minuten na het begin van haar striptease stond ik alweer buiten.
Ik besef dat dit eerder een recensie is van mezelf dan van de Sexy World of Alina, maar misschien heeft toch iemand er iets aan.
 
Ik was er zaterdag en deze namiddag. en in vergelijking met andere stripsters is "Alina" voor mij toch een topper. Het is natuurlijk allemaal gespeeld, zoals alles in deze branche, maar ze doet dan het toch. In de zaal met aanrakingen.... Andere strippies zijn soms enorm afstandelijk, niks uitdagend, zelfs geen visueel contact met het publiek. Dat is pas triest. Ik ben wel niet met haar privé geweest, 100+20 € voor "full sex" in een zeer kleine ruimte met enkel een stoel vind ik er wat over. Dan vind je voor ongeveer dezelfde prijs of minder, met fake en zelfs echte geilheid, ook comfortabeler omstandigheden.
 
Ik was ooit in een van de vele (op het hoogtepunt wel 7) sexshops/cinema's van Maastricht. In dat zaaltje was ieder uur een stripact, waarvoor dan de video even onderbroken werd. Ik zat er alleen, de dame kwam binnen maar toen ze zag dat ik masturbeerde (dat kwam door de film die ik zat te bekijken) werd ze giftig en eiste dat ik ermee zou stoppen. Ik vond dat ze niet over mijn erectie ging en ben een deurtje verder gegaan. Is er bij strippers vaker een rukverbod?
 
Ik was ooit in een van de vele (op het hoogtepunt wel 7) sexshops/cinema's van Maastricht. In dat zaaltje was ieder uur een stripact, waarvoor dan de video even onderbroken werd. Ik zat er alleen, de dame kwam binnen maar toen ze zag dat ik masturbeerde (dat kwam door de film die ik zat te bekijken) werd ze giftig en eiste dat ik ermee zou stoppen. Ik vond dat ze niet over mijn erectie ging en ben een deurtje verder gegaan. Is er bij strippers vaker een rukverbod?
Dat heb ik nog niet gezien of gehoord. In de Sexyworld zitten er regelmatig te rukken tijdens de strip act. Zelfs op de eerste rij. De mentaliteit is hier ook misschien veranderd naar " je doet maar wat, geen probleem"
 
Terug
Bovenaan Onderaan