Recensie Sharon, Bertem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willem0718

Wandelaar
Forumpionier
27
05/07/21
13
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sharon-pure-fire-and-passion.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was vorige donderdag in de buurt van Leuven en had tijdens het werk enkele prachtige donkere dames tegen gekomen, ik stond enorm geil hierdoor. Na het werk even nazicht gedaan op redlights en kwam Sharon tegen, telefonisch afspraak gemaakt en kon direct langskomen. Sharon deed open in een doorzichtig nachtjurkje waar haar mooie borsten mooi in uit kwamen. Op de site staat size B maar maak daar size D maar van. 140 € voor 1 uur afgerekend en dan samen onder de douche. Je word helemaal gewassen op een erotische manier waar je haar overal mag aanraken. Naar de slaapkamer waar ze je eerst wat masseert (vooral de voorkant) ze glijdt met haar lichaam over jou met de nodige (tong)zoenen.
Een paar keer ging mijn soldaat bij haar naar binnen zonder enige protectie, sharon bleek dit niet erg te vinden ze ging zelfs een paar keer op en neer.
Na een tijd toch maar een condoom aangedaan en haar een eerste keer missio genomen, Sharon kan haar kutje lekker om je lul spannen wat resulteerde in een eerste zaadlozing.
Dan al vrijend terug op krachten gekomen, haar even lekker gebeft wat ze wel kon waarderen een klein squirtje kwam er zelf aan te pas.
condoom nr. 2 en haar langs achter genomen, eerst in de poes daarna nog even in de poep.
Nadien terug onder de douche en terug naar huis, toen ik buiten kwam zag ik dat ik bijna 1.5 uur was binnen geweest. Volgende keer dat ik nog eens in het leuvense ben zal ik haar zeker nog eens bezoeken .
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Was vorige donderdag in de buurt van Leuven en had tijdens het werk enkele prachtige donkere dames tegen gekomen, ik stond enorm geil hierdoor. Na het werk even nazicht gedaan op redlights en kwam Sharon tegen, telefonisch afspraak gemaakt en kon direct langskomen. Sharon deed open in een doorzichtig nachtjurkje waar haar mooie borsten mooi in uit kwamen. Op de site staat size B maar maak daar size D maar van. 140 € voor 1 uur afgerekend en dan samen onder de douche. Je word helemaal gewassen op een erotische manier waar je haar overal mag aanraken. Naar de slaapkamer waar ze je eerst wat masseert (vooral de voorkant) ze glijdt met haar lichaam over jou met de nodige (tong)zoenen.
Een paar keer ging mijn soldaat bij haar naar binnen zonder enige protectie, sharon bleek dit niet erg te vinden ze ging zelfs een paar keer op en neer.
Na een tijd toch maar een condoom aangedaan en haar een eerste keer missio genomen, Sharon kan haar kutje lekker om je lul spannen wat resulteerde in een eerste zaadlozing.
Dan al vrijend terug op krachten gekomen, haar even lekker gebeft wat ze wel kon waarderen een klein squirtje kwam er zelf aan te pas.
condoom nr. 2 en haar langs achter genomen, eerst in de poes daarna nog even in de poep.
Nadien terug onder de douche en terug naar huis, toen ik buiten kwam zag ik dat ik bijna 1.5 uur was binnen geweest. Volgende keer dat ik nog eens in het leuvense ben zal ik haar zeker nog eens bezoeken .

Na deze lovende recensie laatst ook eens een bezoekje gebracht.
Prijs voor een uurtje was 150, maar met een vooruitzicht op een dergelijk spontane/enthousiaste dienstverlening vond ik dat geen issue.

Het is helaas bij dat vooruitzicht gebleven.
Erg weinig initiatief, zeker geen spontane (tong)zoenen of massage. De 69 viel nog mee maar dan vooral omdat ze best een lekker kutje heeft om te beffen dan om haar pijpkunsten. Neuken was vrij basic, kutje voelde overigens niet zo spannend. En eens klaargekomen zakt het activiteitsniveau bij de dame nog verder onder nul.
Na 45minuten was ik blij te kunnen vertrekken.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Verleden week nog eens binnen gewipt bij Sharon en (in tegenstelling tot enkele collega's op dit forum) was het weer dik in orde.
Lekkere zachte (echte) borsten en een warme natte kut, deze meid is gemaakt om lekker te worden geneukt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan