Recensie Shemale Lorena, Oudenbosch 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Molleke

Newbie
22
27/12/21
27
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/oudenbosch/582329-ts-lorena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al weer een jaartje geleden dat ik bij haar ben geweest. Prachtige verschijning, mooier en nog vrouwelijker dan foto's. Lekker begonnen met kussen en opgeilen waarbij ze zich heerlijk laat verwennen. De hele sex date was er enthousiasme en genegenheid (weet niet of een GFE het juiste woord is voor date met shemale ;-) ).
Minpuntje is dat haar lul niet heel groot is, zeker niet de 20 cm van de advertentie. Vandaar voor mij geen herhalingsgevaar maar ze is echt een hele knappe en lieve trans om sex mee te hebben
 
oké ik had slechte ervaring al bij de kennismaking en toen na weer in de auto te zitten haar per @PP vertelde dat het helemaal ruk was met haar attitude kreeg ik allerlei verwijten en bedreigingen over me heen
 
oké ik had slechte ervaring al bij de kennismaking en toen na weer in de auto te zitten haar per @PP vertelde dat het helemaal ruk was met haar attitude kreeg ik allerlei verwijten en bedreigingen over me heen

En wanneer was dat?
Vorige week? Drie jaar geleden? Of wanneer?
In bericht #2 wist je immers niet waar ze ontving?
 
Eind vorig jaar bezocht, in een soort van bejaardentehuis, nabij het park in Sittard. Contact via whatsapp ging eenvoudig, al merkte ik wel dat zij een vertaal app gebruikte, want grammaticaal was het niet meteen duidelijk, dus begreep zij het wel allemaal wat ik bedoelde....?
Haar appartement was erg schoon en de ontvangst meer dan prima. Ze is klein, slank, maar in haar lingerie ziet zij er erg lekker uit. Meteen zoenen, wederzijds pijpen (zc), waarbij zij keihard werd. Ze is zeker niet de 20 cm waarmee zij adverteert, maar voor haar lichaam meer dan prima. Condoompje om gedaan en haar heerlijk geneukt, zag ook geen enkele vorm van desinteresse, deed vrolijk mee. Zij kwam zelf niet klaar, ook al had ik daarom gevraagd (dat was de enige domper...), dus mijn lading maar op haar gezicht gespoten. In de mond was de afspraak via de app, maar dat begreep ik dan weer niet...
Al met al meer dan prima. Ben iets meer dan een half uur binnen geweest en tevreden naar buiten gegaan! Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Het nieuwe jaar met haar begonnen, afspreken ging vlot met de app, prijs afgesproken voor een bepaalde tijd, en daar ging ze in mee.
Kan er kort in zijn, voor mij een bezoek zoals je altijd zou willen. Had van te voren aangegeven dat ik bttm zou zijn, en dat was geen probleem, kussen, over en weer spelen en zuigen, en uiteindelijk ben ik genomen, prettig uur gehad, zou zo terug gaan.
Kwam op het einde erachter dat ze verstaanbaar Nederlands spreekt, grappig
Land van herkomst is Cuba.
 
Hallo,

hoewel ik na mijn eerste bezoek aan Lorena had voorgenomen niet meer terug te gaan (lag niet aan de service zoals blijkt uit mijn recensie maar aan formaat piemel) ben ik een paar weken geleden toch weer geweest. Een aanval van accute geilheid en de onbereikbaarheid van Macarena besloten me te doen afspreken met Lorena. Afspraak was weer makkelijk gemaakt en bij ontvangst bleek ze weer stralend en mooi, wel iets minder slank dan voorheen volgens mij meaar het is en blijft een erg mooi verschijning. Tegenvaller was dat de, toch al niet imposante, pik de hele sessie nauwelijks hard werd waardoor zowel het pijen als neuken niet bepaald bevredigend was. Verrassende twist kwam toen ze na een kwartiertje vroeg of ik zin had in een trio (gratis). Nadat ik bevestigend had geantwoord kwam er een donkere volslanke dame binnen die me vol overgave begon te pijpen. DAt was wel geil, gepijpt worden door een dame en zelf een trans pijpen (alleen weer jammer van die piemel van Lorena die niet echt hard werd). Nadat ik was klaargekomen in de mond van de donkere dame heb ik Lorena nog klaargepijpt en heb ik me opgefrist en nog wat gekletst. Al met al een vreemde date waarbij Lorena duidelijk minder in vorm was dan de vorige keer en de seks wat minder geil maar de trio ervaring was wel weer lekker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan