Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen jammer dat je op je verjaardag maar een korting krijgt van 25 eu, terwijl alle andere clubs je gratis toegang geven, wel moet ik zeggen dat dit maal de security, zeeeeer vriendelijk en behulpzaam was
 
Donderdag 28 april 2022
Vandaag weer eens op een donderdag van 10.00 tot 18.00 naar SS en dat is mij prima bevallen dankzij het mooie weer en de voor een donderdag toch wel erg talrijk opgedaagde dames en heren.
Daarbij veel bekenden, waaronder den docteur, en mij dus geen moment verveeld.
De buitenbar was nog niet open, maar omdat je nu zelf een biertje kan halen op het overdekte terras heb ik dit ook niet gemist.

Eerste kamer met Amalia, één van mijn favoriete dames en ook vandaag werd het weer een heel leuk uurtje. Ze vertrekt op 3 mei naar huis en komt begin juni terug.
Tweede kamer met Carla. Mijn derde kamer met deze beauty in vier weken, de clic is er dus wel. Weer zeer tevreden de kamer verlaten.
Derde kamer met Ariana, steeds prima service en regelmatige herhaling gegarandeerd.

Onder meer aanwezig op donderdag 28 april 2022, ik kom aan 42 dames + een aantal ken ik niet bij naam, vergeet ik te vermelden of wensen hier niet vernoemd te worden = in totaal zowat 50 aanwezige dames
Roemeens: Alexa, Amalia, Anja, Anna (vriendin Delia2), Ariana, Carmina, Cathy, Carla, Claudia, Dasha, Ella, Erica, Gabriella, Ina, Irina, Ivanna, Jessy, Julia, Larissa, Lisa, Marie, Mira, Sandra R, Vivian,…
Bulgaars: Domenica, Jasmin, Laura, Margarita, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Nikki, Sandra B, Veronica, Victoria,…
Overigen: Deborah (Port), Beatrice (Hong), Emily (Hong), Marlène (Slo), Nathalie (Tsj), Nathalia (Oekr),…
Recente terugkomer: Bulgaarse Laura
Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?
Mijn vraag is bedoeld uit oprechte interesse, niet om je de maat te nemen
 
Gisteren getwijfeld om naar Oedt te gaan of naar Sixsense….en het werd de laatste. Begin van de middag aangekomen en het was al enorm druk en ik moest dus op straat parkeren. Het was uiteraard ook wel te verwachten op zo'n dag, dus je hoort me niet klagen.

Eenmaal voorzien van het beren vel ben ik meteen maar even wat gaan eten, pasta met gehakt. Het was niet veel wat er op dat moment was (ik zat net tegen de wisseling van ontbijt en avondeten aan), maar het smaakte prima.
Eenmaal in de bar aangekomen was het een drukte van jewelste….veel ijsberen, maar dus ook veel dames. De teller naast de TV was al in gebruik, dus dat zegt wel wat.

Toen ik eenmaal Anja zag ben ik daar meteen op af gedoken. Vorige keer met haar beviel prima en dit keer ook. Kamertje van een uur genomen. Wat ik al bij de 1e keer opmerkte…ze mag er misschien wat minder toe naderbaar uitzien, maar de werkelijkheid is anders. Ik vermoed dat ze wel eens tot mijn voorkeurtjes gaat behoren.

Wat later op de middag kwam Natasha naast me zitten. In 1e instantie had ik zo mijn twijfels, maar ze is een leuke vrouw die de kunst van verleiden echt wel kent….en ik had er geen spijt van. Er waren zoveel kamers bezet dat we naar de cabines gingen (de 1e naast de gang en dus de grootste). Je kan zeggen wat je wil van haar, maar stil is ze niet als ze boven op je gezicht zit 😇 De buren en de mensen op de gang konden goed meegenieten. TZ doet ze gewoon als onderdeel van de normale prijs, net zoals PZC en deepthroat.
Het werd een gezellig half uurtje.

Na wat eten van de grill wilde ik de avond afsluiten met een blondine die ik zag lopen…ze leek me Duits maar zeker wist ik niet. Ik zag haar echter nergens meer ondanks het lange wachten door mij. Wel door Nadia gepolst voor een trio, maar ik had mijn zinnen op die ander gezet die verdwenen leek te zijn. Tegen 22u kwam Nadia nog een keer langs en aangezien ik nog wel een leuk einde van de dag wilde, mee een kamer opgedoken.
Over haar zijn hier wat postings gedaan…het maakt mij echter niet uit waar ze vandaan komt vs wat ze zegt. Het werd een leuke kamer waarbij ze wel aan PMC doet (itt de rest), maar ze legde zelf mijn hand op haar hoofd om tijdens de bj het tempo te bepalen 👍🏻
22:30u omgekleed en de terugweg aangevangen.

Mbt de gemiste blondine…ik weet niet of er mensen van hier gisteren waren? Ze had een zwart/gele bikini aan, geblondeerd platinum/blond haar in een kort paardenstaartje. Ik vermoed een kleine C-cup. Normaal postuur, veel gouden sierraden en oorbellen. Of wellicht dat @Bachatero haar herkent qua omschrijving?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?
Mijn vraag is bedoeld uit oprechte interesse, niet om je de maat te nemen
Dat kun je eenvoudig zelf uitrekenen. Als alle 3 de kamers een vol uur zijn, dan zit je op 3x110 + 65 entree. Als je op tijd bent is de entree 55 en als de laatste 2 kamers een half uur waren dan is het €110 + 2x€60+€55. Dus tussen de €285 en €375.

Je kunt het nog duurder maken natuurlijk met flessen wodka of champagne, jacuzzikamers en extra's bij de dames. Er zijn ook ijsberen die happy hour binnen komen en 1 kamer van een half uur doen en die zijn €115 kwijt voor een hele dag gebruik van wellness, eten en drinken. En er zijn ook ijsberen zoals ik die regelmatig een trio doen. Dan wordt het weer wat duurder.

Op Hemelvaartsdag wilde ik graag een kamer met de bloedmooie Nella, maar iemand had haar en een jacuzzikamer de hele dag geboekt. Zo iemand is nog veel meer kwijt.
 
Misschien is de vraag je al eens eerder gesteld, maar wat kost een dagje als dit je?
Zoveel je zelf wil.

Je betaalt entree; er zijn kortingsmogelijkheden.
Je kan X aantal keer naar de kamer, het aantal keer bepaal je zelf.
Wat je wil en hoeveel je moet betalen spreek je altijd op voorhand af, en betalen doe je achteraf.
Etc Etc...
 
Laatst bewerkt:
Het verplicht maximaal een uur op de kamer begint wel normaal te worden, dat was eerst alleen 's avonds maar was deze week donderdag en vrijdag al bijna de hele dag en ook steeds vaker op zaterdag en zondag...

En ik zal niet gauw klagen over het eten maar afgelopen vrijdag was het avondeten echt he-le-maal niks. Omdat je toch IETS moet eten dan maar een bord friet opgeschept.

Overigens al een aantal keren meegemaakt dat ik de hele avond last heb van bepaalde voedsel gerelateerde problemen (ik zal de details weglaten) waardoor je sowieso heel voorzichtig word met wat je daar eet. Want als je daar last van hebt kun je eigenlijk naar huis omdat een kamergang dan ook geen plezier meer word. (ook de dames die daar veel vaker eten heb ik hier vaker over gehoord)

Maximale kamerduur en twijfels over het eten maakte je bij de club in Roermond nooit mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook op Hemelvaartsdag, bij aankomst omstreeks 13.00 was de parkeerplaats al bomvol maar gelukkig was er nog net een normaal plekje beschikbaar. Mijn date kwam even later en om 13.45 gingen we na 5 minuutjes wachten voor 4 uurtjes de kamer op (gelukkig in het oude gedeelte met raam), blijkbaar nog net op tijd dus vóór de 1-uurs regel van kracht werd. Erna gingen we zoals altijd eten en ik zei tegen haar dat er blijkbaar een gay-party was, tjonge wat een opkomst. Omstreeks 18.30 vertrok ik en ook aan de weg stonden vele auto's, deed me denken aan 1 juli 2020 toen de club weer mocht openen na de eerste lockdown.
 
1 dag drukte en het is meteen gay en komen er nietszeggende analyses.
Veldonderzoek in de dagen er na leren dat er weer veel zeurberen die eea niet in perspectief kunnen plaatsen.
Een paar weekenden voor Hemelvaart was er geen maximum kamer duur evenals de dag van gisteren. Ook in de andere genoemde club zijn sinds enkele wijzigingen geen beperkingen meer geweest in hoe lang men op bed kan blijven.
SS is in mijn ogen momenteel veruit de beste club. Weer veel opgestoken adhv grootsprekende collega wandelaars aangevuld met nieuwsgierige dvp vragen die eea na een aantal ontmoetingen in perspectief plaatsen.
Aangezien ik ook wel eens andere dagen in SS ben dan alleen weekenden of andere collectieve vrije dagen kan ik met recht zeggen dat er gemiddeld genomen helemaal geen probleem is met bezoekersaantallen. Maak van een mug geen olifant
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@deBoezelaere: inderdaad doe ik meestal 3 kamers van een uur en ben ik er tijdig voor de inkom van 55 euro en dan komt het inderdaad op 385 euro. Regelmatig doe ik ook wel eens een half uur in plaats van een uur, vooral met dames die ik wel leuk vind maar niet zoenen en dan is het al wat minder duur. En bij echt mooi weer valt het al wel eens voor dat het bij 2 kamers blijft omdat ik te lang rond het zwembad blijf hangen. Maar zoals reeds aangehaald, je maakt het zo duur als je zelf wil en kan je ook een zeer leuke dag hebben met de helft van dit bedrag…

@Greg: ik weet ook niet zo direct wie deze blondine zou kunnen zijn, vooral omdat ik geen blondines in SS ken die veel juwelen en oorbellen dragen. Zou dus best een nieuwe dame kunnen zijn…
 
Kunnen we nog zo'n leuke lijst met dames die aanwezig zijn van je verwachten?
Ik ben helaas niet zo'n wandelende encyclopedie als Bachatero. Met name dames die niet tongzoenen ken ik lang niet allemaal. Ik wil wel een poging wagen:
Nancy en Natasha
Bulgaars: Aisha, Stacey, Yasmina, Victoria, Melis, Laura, Veronica, Maria, Domenika, Sandra, Melissa
Kaap Verdië: Gabriela
Oekraïne: Nadya
Litouwen: Melanie
Roemeens: Vanessa, Elena, Erika, Nikki, Amelia, Flori, Vivien, Ariana, Anka, Lizzy, Lilly, Carla, Irina, Nicole, Dasha en die Moldavische vriendin van haar met kort blond haar, Lisa, Raluca, Leyla

En dan nog 3 Roemeense dames die mij verzocht hebben hun naam niet op het forum te noemen en ruim 10 dames waarvan ik de naam niet ken. En dan ben ik er waarschijnlijk ook nog een paar vergeten :).
 
Hallo allemaal,

Ik reageer normaal op het ijsberenforum als het om saunabezoeken gaat, alleen bij deze club is dat niet meer mogelijk.

Ooit was ik bij SS geweest. Laatste jaren niet meer. Ik kreeg de indruk dat er vee upselling plaats vindt. Is dat zo? Of zijn alleen maar geruchten?
 
Wegens een medische ingreep kan ik pas op 10 juni terug naar SS en dan zal ik opnieuw lijstjes van de aanwezige dames opmaken. Maar ik merk dat W5 zich ondertussen voortreffelijk als tijdelijk vervanger heeft aangemeld…
Ja Bachatero, ik ken u niet dat maakt ook niet uit maar ik weet wel dat in zulke omstandigheden een mens snel klein is en dat enkele woordjes u dan ook wel een goed gevoel kunnen geven. Daarom dus spoedig herstel en 't beste.(y)(y)(y)
 
Hallo allemaal,

Ik reageer normaal op het ijsberenforum als het om saunabezoeken gaat, alleen bij deze club is dat niet meer mogelijk.

Ooit was ik bij SS geweest. Laatste jaren niet meer. Ik kreeg de indruk dat er vee upselling plaats vindt. Is dat zo? Of zijn alleen maar geruchten?
Upselling ben je zelf bij. Gewoon in het preales gesprek goede afspraken maken. Ik kom er al heel wat jaartjes maar heb geen last van upselling
 
Hallo allemaal,

Ik reageer normaal op het ijsberenforum als het om saunabezoeken gaat, alleen bij deze club is dat niet meer mogelijk.

Ooit was ik bij SS geweest. Laatste jaren niet meer. Ik kreeg de indruk dat er vee upselling plaats vindt. Is dat zo? Of zijn alleen maar geruchten?
Tientallen dames zijn zeer correct en doen niet aan upselling. Lees de dames topics hier en op andere fora voor de enkele uitzonderingen. Vraag gewoon van tevoren of de dame de voor jou belangrijke diensten verricht. Ik heb er geen enkele last van, maar ik weet inmiddels van 3 dames dat ze het wel proberen.
 
De woensdag was een topdag.
Gezellig druk met beren en vrouwen.
Buiten zitten was lekker en het eten was goed.
4 kamergangen gehad.
Celine,,natalie,,melinda,,Sandra.
Allen goede service.
Sandra deed niet aan tongen maar dat wist ik van te voren maar als je dat lijf ziet en die kont tja dan moet ik gewoon.
Toch wel veel nieuwe dames.
Helaas was mijn topper Jenny er niet.
Al een tijdje niet gezien.
Er liep daar een architect die yin yang had verbouwd destijds en ook hij zei dat het open ging Julie of september dacht hij.
Er zijn wel steeds meer dames die van te voren al een planning hebben en dan is de spontaniteit er wel van af wat ik jammer vindt.
Vaak gaan ze dan uren naar de kamer.
Dan rijd ik dus paar uur en zie mijn parels en dan krijg je te horen dat ze vol zitten die dag.
Zelf afspraken maken doe ik niet want je weet niet hoe het loopt en het moet ook een uitje blijven zonder druk.
Dat andere dat wel doen is jammer maar gelukkig lopen er veel met goede service.
De beste dagen zijn voor mij woensdag donderdag en vrijdag..
Het blijft een leuke club met aardige mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan