Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Roemeens: Anastasia, Angelina, Annabel, Barbie, Brigitta, Camze, Cataleya, Daniella, Daria, Erica, Ina, Irina red, Janina, Larissa, Liesa, Lia, Lili, Lulu, Keyla, Mickey, Mira, Monica, Nicole, Raïssa, Ruby, Sofia, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Anita, Dana, Dani, Domenica, Margareta, Melis, Melissa, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen: Aïda (D/Ro), Alexis (D), Cleo (Gr), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Lara (D/Ho), Martha (Po), Megan (Ho), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Shakira (Sp), Sol (Sp), Tamara (D),…

Zelf gekamerd met Janina, Barbie, Anastasia

Recente terugkomers : Aïda, Barbie, Domenica, Lara, Martha, Melissa, Yvette,…

@Bachatero weet jij waar de Roemeense Marie is gebleven? Zien haar al een tijdje niet op jouw lijst staan. Ben van plan morgen de club weer eens te bezoeken en wil graag met haar kameren. Mvg

Ik wil morgen na twee jaar weer eens een blik in deze club gaan werpen. Beetje zitten terug lezen heir, maar zie wat tegenstrijdige berichten dus kan iemand me laten weten wat tegenwoordig een beetje de gangbare tarieven hier zijn?
Ik kom pas sinds kort in deze club, heb nu zo'n 4 bezoeken gebracht. Ik heb altijd €70,00 voor 30 minuten betaald. De betreffende dames hebben mij in 2 gevallen aangeboden om te verlengen voor €50,00 extra, dat zou dan neerkomen op €120,00 p/u. Sommige dames boden geen pzc, andere wel zonder meerprijs...

Amalia Blond is ook weer terug van vakantie.
@Wandelaar5 wijs haar morgen aan alsjeblieft 🙂

Ik kom pas sinds kort in deze club, heb nu zo'n 4 bezoeken gebracht. Ik heb altijd €70,00 voor 30 minuten betaald. De betreffende dames hebben mij in 2 gevallen aangeboden om te verlengen voor €50,00 extra, dat zou dan neerkomen op €120,00 p/u. Sommige dames boden geen pzc, andere wel zonder meerprijs...
@Beginnert dit is representatief, wat je schrijft.

Ongeveer de helft vraagt 120€ voor een uur, de andere helft 130€.
Of je daar in meegaat is aan jou. Ligt er ook aan wie er dan voor je staat en wat ze daar allemaal wel of niet voor wil doen natuurlijk.
70€ voor een half uurtje is altijd wel oké.

Beetje late review maar 3 maanden terug weer eens naar Sixsens afgereist met een paar maten, deze keer op een zaterdag. Voor 1 van ons was het de eerste keer, blijft altijd leuk om de reactie dan te zien.

Na het omkleden eerst een lunch gescoord en even later kwam ik Marie weer tegen. Vorige keer dat ik haar zag vergeten pzc te bevestigen vooraf dus toen werd het pmc. En ja als borstenman ben ik dan toch weer iets te snel omgeluld, deze keer wel voor gezorgd dat er pzc bij het standaard pakket zat inbegrepen. Dat was erg goed, en zoals de meeste bekenden hier wel zullen weten heeft Marie prachtige natuurlijke stevige borsten. Ik zie ze het liefst nog een maatje of 2 groter, gok dat ze een ruime cup C (kleine D wellicht) is nu.

Het was warm maar ook erg benauwd deze dag dus buiten was het ondanks de aanwezigheid van de bbq niet echt de beste plek om te vertoeven. Weer naar de bar beneden gelopen, en geprobeerd om onze nieuwe maat aan een kamergang te laten komen. Dat ging nog wat moeizaam, maar de drankjes vloeide inmiddels wel rijkelijk. Ook nog gezellig met wat andere beren gepraat, de sfeer zat er goed in. Zag Kassi ook lopen, en even dacht ik eraan om haar aan te spreken want ze zag er weer erg lekker uit. Maar de matige kamer vd vorige keer (waar ze vertelde dat ze erg moe was) deed me daar nog van weerhouden. Ook Ina was aanwezig, daar heb ik een hele goeie kamer mee gehad in 1 van m'n vorige bezoekjes maar ik wilde toch eens weer een nieuwe dame proberen.

Ik had eerder op de dag al een meid gespot die voor mij nog onbekend was. Ze droeg een bril, een volslank figuur en het leek er van een afstandje op alsof ze flinke natuurlijke borsten had. Groter dan die van Marie in ieder geval. Geheel typisch verdween ze daarna voor een tijdje, maar toen ik haar weer spotte in de bar besloot ik haar aan te spreken. Ik ben haar naam natuurlijk vergeten, maar jullie kunnen me daar vast bij helpen. Zoals gezegd droeg ze een bril, zwart haar en waren haar borsten zo echt als het maar zijn kan. Vol, groot en stevig, gok cup E. Ze was niet de jongste dame aanwezig, ik gok richting 30. We bespraken een kamergang maar ze vertelde me dat ze niet zonder condoom pijpt. Maar ze kwam meteen met het voorstel om er een dame bij te halen die dit wel zou doen. Nouja, dan kan ik meteen m'n eerste trio in Sixsens afstrepen dacht ik. Ik koos voor een kleine jonge blonde dame (stijle haren) met de heerlijk ronde billen die vooral aan linkerkant van de bar beneden rond leek te hangen (tegenover de tv dus). Ook van haar ben ik de naam helaas kwijt, had notities moeten maken die avond want ze heeft het wel degelijk gezegd.

Afgesproken om beide dames 70 te geven voor een half uurtje plezier. De rondborstige zwartharige dame (Z) duwde haar 2 beste assets op mijn gezicht terwijl ik gepijpt werd door het lekkere blondje (B). Wat een heerlijke stevige joekels, daar zou ik wel uren lang mee kunnen spelen. Daarna wisselde de dames en werd ik geneukt door Z en zoende ik met B. Wat een heerlijk uitzicht was dit, ook nog even doggy geprobeerd. Ik merkte al dat ik met condoom niet klaar ging komen, mede door de biertjes, dus mocht B het afmaken met haar mondje terwijl Z haar borsten wederom over m'n gezicht liet glijden. Dit deed B weer erg lekker, en ik gaf haar een seintje dat ik klaar ging komen. Ze trok haar mondje weg en een flinke lading volgde, ondanks dat het de 2e van de dag was. Afgerekend met beide dames en vervolgens om gaan kleden om weer richting huis te rijden.

Topdag gehad en ook onze saunaclub maagd had uiteindelijk prijs gehad. Iemand toevallig die weet hoe rondborstige Z heet? Ze vertelde me toen dat ze niet wist hoe lang ze nog zou blijven dus wie weet is ze ondertussen al weer weg.

Onder meer aanwezig op vrijdag 19 september 2025 : 57 + 1 anoniem + 0 onbekend= 58
Roemeens: Aïsha, Alina (N), Anna bril, Angelina, Annabel, Aylin, Azalea, Barbie, Cataleya, Christina, Daniella, Danucia (N), Daria, Elena, Ella (N), Erica, Ina, Irina red, Julia, Larissa, Lia, Lili, Lulu, Keyla, Mara, Marie, Mickey, Monica, Nikki, Raïssa, Rebecca, Ruby, Sofia, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Mariella, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen: Aïda (D), Alexis (D), Estefania (N, Bra), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Lara (D), Melanie (Lit), Shakira (Sp), Sol (Sp), Tamara (D),…

Zelf gekamerd met Dani, Aylin, Angelina

Recente terugkomers : Aïsha, Anna bril, Aylin, Azalea, Christina, Elena, Julia, Mara, Marie, Mariella, Nikki, Rebecca,…

@Vale46 Die dame met de grote natuurlijke borsten en bril is Irina blond. En ja ze is er nog, tegenwoordig met rood haar. Dus op de lijstjes van Bachatero staat ze nu als Irina Red.
De kleine blonde vriendin die ze mee nam? Geen idee wie dat geweest is.
Hoi wandelaar 5 , je had geantwoord op het voorgaande bericht !
Maar naar ik weet had Irina bl/ros toch blond haar in die periode ?
Zou het haar zus Lori niet kunnen zijn met zwart haar en bril en grotere borsten ?

Terug
Bovenaan Onderaan