Recensie Skarlet/Jolene - Berchem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anon59b

Newbie
9
23/10/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/skarlet-the-hottest-trans-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben hier onlangs bij langs geweest. neemt haar tijd en een goeie GFE. Ziet er zeker evengoed uit als haar foto's
 
Ik heb haar ontmoet in Oostende, vorig jaar. Ze is heel mooi en heel erg lief. Ze heeft een erg grote en dikke pik. Ze heeft die met veel geduld beetje bij beetje bij mij naar binnen geduwd. Ze neemt echt de tijd. Ze kust ook heel lekker.
 
Gisteren bij haar langs geweest voor 1H respecteert de tijd volledig en de sex was uitstekend.
Ze tongt lekker en gaf een kleine massage die ze erotisch opbouwde voor het het echte werk.
Haar stootwapen is dik ok zoals op de foto te zien is en die gebruikt ze heel goed.
Alles kwam aan bod van tongen,wederzijds rimmen en pijpen;
Heb gekozen om bottom te zijn en werd heerlijk genomen door haar.
Herhalingsgevaar heel groot en mij ziet ze in ieder geval terug.
 
Spijtig dat ze naar Gent is. Had ze anders wel willen proberen. Zit momenteel zonder favorietje. Kan iemand mij uitleggen waarom die Ts'en aan city hopping doet. Soms terug komen onder een andere naam en nieuwe telefoon nr?
 
Spijtig dat ze naar Gent is. Had ze anders wel willen proberen. Zit momenteel zonder favorietje. Kan iemand mij uitleggen waarom die Ts'en aan city hopping doet. Soms terug komen onder een andere naam en nieuwe telefoon nr?
Een T vertelde me onlangs dat ze haar appartementje huurde voor 100 euro per nacht en dat dat aan de goedkope kant was (AirBnB-achtige toestanden, maar bij pooiers wss). Dus kan me inbeelden dat dat de rede is waarom ze soms goedkopere plaatsen opzoeken met beschikbare kamers.
 
Vanmiddag bij haar in Antwerpen geweest. Nette studio. Moest wel even buiten wachten omdat ze in de douche stond, maar na kwartiertje kwam ze opendoen tegenover opgegeven adres. Betaald voor half uur, maar 45 minuten binnengeweest inclusief 2 korte douche beurten. Lekker tongzoenen, ze rimt me en ik pijp haar. Lekkere borsten, wel wat hard. En haar foto's kloppen, dikke paal. Poppers aanwezig en dildo. Mijn kont is goed gerekt nu. Kom zeker terug
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20 x 6
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/skarlet-the-hottest-trans-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Skarlet/Jolene bezocht in haar nette appartement in Borgerhout, eenvoudig te bereiken vanaf de Ring van Antwerpen en gemakkelijk (betaald) parkeren.
Het was een hele prettige GFE experience, een heel erg lieve, knappe en gepassioneerde dame en ze spreekt goed Engels. Na binnenkomst een drankje gekregen en een praatje gemaakt, daarna douchen. Heerlijk uurtje gehad, alles is uit haar eigen initiatief aan bod gekomen, tongzoenen, massage, 69, rimmen, neuken, alles op het gemak, zonder haast en met zichtbaar (en voelbaar :p plezier). Ze heeft een erg lekker sensueel lichaam en een hele grote maar vooral dikke pik, voor mij te groot. Ze heeft het heel geduldig en geleidelijk geprobeerd maar ik kon hem niet goed hebben, echt te groot voor mij o_O. We hebben afgesloten met het schieten van mijn lading over haar lekkere borsten. Daarna nog even douchen en een babbeltje en een drankje. Ik heb door de jaren heen al de nodige bezoeken aan shemales achter de rug maar heb me nooit zo relaxed gevoeld bij een shemale als bij Skarlet/Jolene, ik ga zeker naar haar terug! 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/skarlet-the-hottest-trans-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zalige date gehad met Skarlet/Jolene. De positieve reacties hierboven kloppen dubbel en dik. Echt een fantastisch persoon: vriendelijk, passioneel en een prachtig lichaam. Een echte GFE gehad, tongzoenen, knuffelen en goeie harde sex.

Haar foto's kloppen volledig en ze heeft inderdaad een grote, dikke pik. Ik heb van die grote lul genoten, heb haar lang gepijpt. Ze dacht eerst dat ik moeite zou hebben om haar dikke pik te nemen, maar ze had al snel door dat ik wel wat gewoon ben. Ze was heel actief en heeft me uitgebreid doorgeneukt in verschillende standjes. Als laatste standje was ik haar pik aan het berijden en heeft ze me tegelijk zalig klaar getrokken, ik heb mijn volle lading op haar buik gespoten.

Ze spreekt goed Engels en haar appartement is echt proper, heb voor en na de daad een douche genomen, ben in totaal 45 minuten bij haar geweest.

Een dikke aanrader, ik ga zeker terug, herhalingsgevaar 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan