Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas er gister avond, en zag er niet. Vermoed dat ze alleen overdag werkt.Duidelijk, dat dacht ik al, was al op haar geattendeerd. Hoop dat ze er is als ik de eerstvolgende keer in het SKW ben.
Dank!
Ik zou een deze dagen even overdag gaan kijken, en voor je vragen wanneer ze werkt. Wil er toch nog een bezoekje brengen.Dat is goed om te weten, aangezien ik meestal meer een avond-wandelaar ben (die dan toch een keer vroeger moet gaan).
Dan is het wel zo handig dat je dan een odal hebt in plaats van een odol...Dat is goed om te weten, aangezien ik meestal meer een avond-wandelaar ben (die dan toch een keer vroeger moet gaan).
100% plastic borstenIk twijfel of deze echt zijn. Ik neig naar fake maar niet zeker.
Hoe dan ook, ik weet wel dat als ik in adam zou wonen ik linea recta in de telefoon zou klimmen om deze dame de ontmoeten.
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Op de foto lijkt ze niet dik. Misschien niet superslank. Maar ik zie haar taille. Maar dat mollig in het profiel daar had ik niet op gelet. Maar soms klopt dat profiel ook niet.Qua borsten heb je gelijk....alleen staat in haar profiel mollig en valt ze niet echt onder de noemer Slanke.....
Daarnaast is ze volgens eigen zeggen 33...meestal moet je daar 3-5 jaar bij optellen en hoewel ik als topic-starter nooit 'jong' erbij heb gezegd leidt de combi van looks/leeftijd/borsten er toe dat ze eigenlijk beter in het algemene grote natuurlijke borsten topic past waar het de mannen vooral om de boezem-grootte en minder om de combi knap/slank/grote natuurlijke borsten te doen is.
Maar nog altijd liever dit dan een slanke dame met overduidelijke sili's hoor....daar is trouwens ook weer een apart topic voor.
En sowieso dank voor de bijdrage! Ons hart veert altijd even op als we een nieuwe bijdrage ontvangen....en zelfs keuren is leuker dan een topic dat stilstaat.![]()
Reverse ImageSearch. Yandex heeft mijn voorkeur.Via google? Ik krijg alleen maar 'vergelijkbare afbeeldingen'...