Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Duidelijk, dat dacht ik al, was al op haar geattendeerd. Hoop dat ze er is als ik de eerstvolgende keer in het SKW ben.
Dank!
 
Is er over deze Valentina nog steeds geen nieuws of iets meer info? Bedankt.

Gezien de foto's zou ze in hetzelfde huis als Alexa, Natasha & Alina moeten zitten,maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze daar inmiddels met z'n vieren zitten....dus ik twijfel even, denk dat ze inmiddels misschien is doorgeschoven.
Heb er volgens mij nog niets over gelezen qua recensies.
 
Belle van wetteren wel 400 euro voor 2 uren .
Boeiende dame. We hadden het op Hookers al eens eerder over haar gehad. Beetje poetischer dan het gemiddelde profiel. Op sommige foto's twijfelde ik over haar cup-maat, maar op sommige zie ik toch echt, mooie volle borsten bij de foto-gallerij.

Iemand ook echt een ervaring met haar?
 
Op zaterdag (vorig weekend) werkte ze in de avond. Het was na 23u schat ik. De dag erna (zondag) tijdens de dag stond ze er ook. Het was toen 15u of zo.

Misschien kunnen de SKW experten hier beter op antwoorden maar ik merk precies meer en meer dames op die twee shifts overlappen. Ongeveer van 14u tot 2u of zo. Ik vermoed vooral in het weekend. Aitor is weekendwandelaar.
 
Ik twijfel of deze echt zijn. Ik neig naar fake maar niet zeker.

Hoe dan ook, ik weet wel dat als ik in adam zou wonen ik linea recta in de telefoon zou klimmen om deze dame de ontmoeten.

 
Ik twijfel of deze echt zijn. Ik neig naar fake maar niet zeker.

Hoe dan ook, ik weet wel dat als ik in adam zou wonen ik linea recta in de telefoon zou klimmen om deze dame de ontmoeten.

100% plastic borsten
 
Qua borsten heb je gelijk....alleen staat in haar profiel mollig en valt ze niet echt onder de noemer Slanke.....

Daarnaast is ze volgens eigen zeggen 33...meestal moet je daar 3-5 jaar bij optellen en hoewel ik als topic-starter nooit 'jong' erbij heb gezegd leidt de combi van looks/leeftijd/borsten er toe dat ze eigenlijk beter in het algemene grote natuurlijke borsten topic past waar het de mannen vooral om de boezem-grootte en minder om de combi knap/slank/grote natuurlijke borsten te doen is.

Maar nog altijd liever dit dan een slanke dame met overduidelijke sili's hoor....daar is trouwens ook weer een apart topic voor. ;)

En sowieso dank voor de bijdrage! Ons hart veert altijd even op als we een nieuwe bijdrage ontvangen....en zelfs keuren is leuker dan een topic dat stilstaat. :)
 
Qua borsten heb je gelijk....alleen staat in haar profiel mollig en valt ze niet echt onder de noemer Slanke.....

Daarnaast is ze volgens eigen zeggen 33...meestal moet je daar 3-5 jaar bij optellen en hoewel ik als topic-starter nooit 'jong' erbij heb gezegd leidt de combi van looks/leeftijd/borsten er toe dat ze eigenlijk beter in het algemene grote natuurlijke borsten topic past waar het de mannen vooral om de boezem-grootte en minder om de combi knap/slank/grote natuurlijke borsten te doen is.

Maar nog altijd liever dit dan een slanke dame met overduidelijke sili's hoor....daar is trouwens ook weer een apart topic voor. ;)

En sowieso dank voor de bijdrage! Ons hart veert altijd even op als we een nieuwe bijdrage ontvangen....en zelfs keuren is leuker dan een topic dat stilstaat. :)
Op de foto lijkt ze niet dik. Misschien niet superslank. Maar ik zie haar taille. Maar dat mollig in het profiel daar had ik niet op gelet. Maar soms klopt dat profiel ook niet.
 
Ja, je moet maar net op die zin van 'm klikken omdat te zien he @Omdatikhetlekkervind .....dat doe ik eigenlijk nooit.

Maar nu het is uitgelegd: Holy shit, wat een grote, natuurlijke tieten zijn dat.

Dat is geen dubbel D maar eerder een natuurlijke cup F lijkt me. Bij foto 1, 2 en 4 kijk ik erg verlekkerd, bij foto 3 twijfelde ik even of het de dame van foto 1, 2 en 4 is.
En ik ben erg benieuwd naar haar gezicht.

Maar verder, als de foto's kloppen en haar gezicht knap zou zijn, is ze toch wel slank genoeg (foto 3 lijkt iets molliger, maar gezien haar enorme figuur vind ik het onder slank vallen hoor) en hebben we een unieke bijdrage van @Nightangel'71 mbt deze 24 jarige Braziliaanse.

We wonen helaas niet allemaal dichtbij Sint-Niklaas.....kun je ons informeren over je bevindingen @Nightangel'71 ?? Of iemand anders....we horen het graag...als dit klopt wil ik zeker wel op een tripje gaan. :)

Heb net even gekeken of ze te appen is, maar bij mij lukt dat niet...komt dat omdat het een Belgisch nummer is....lijkt me niet toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik probeerde het groter te maken dan zij aangeeft....dus zei ik F, ergens boven F weet ik nooit precies wat dan G of H is.....

Raarst van alles is dan toch dat zij zelf DD zegt....want je zou denken als dit haar uniek maakt, weet zij de juiste maat wel te vermelden.
 
Fuck and no fuck this evening!!! :oops: Kon zelf ook zo snel niets vinden via Google al had ik wel het idee dat ik die borsten eerder had gezien. (Chloe dus) Via sms verzekerde ze me dat het haar foto's waren. Wilde eerst gisteravond na werk afspreken rond 12 uur maar werk liep uit dus verzet naar vanavond.
Met dit "voortschrijdend inzicht" gaat 'm dat niet worden. Adv. is verdwenen trouwens. Bedankt voor de info!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan