Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is wel een droom ja, 2 mega mooie chicks aan het spelen met je :) los van elkaar waren ze al top 😬☺️

Kwam deze tegen, girl next door type ook wel op sommige foto's. Nog geen reviews…

 
Misschien is dit wat:


en

 
Misschien is dit wat:


en


Beiden zijn wel erg aantrekkelijk.

Het enige wat mij niet aanspreekt bij m.n. de Oost-Europese dame Melisa is het summiere aanbod en dan bovenop de basale prijs á €250 alsnog eens €100 voor pzc & €50 voor tongzoenen te vragen.
Tsja, je moet het er maar voor over hebben om in totaal €400 neer te tellen voor een uurtje, ik i.i.g. niet...
 
Melody is een leuke meid, zeker de moeite waard, goede ervaringen mee toen ze 200 kostte. Maar 400 euro voor een date en pzc, daar heb je ook twee andere leuke dates voor...
 
Melody niet meer is niet meer de moeite waard. Ja skinny, ja mooi kutje, ja mooie tietjes, maar ... Ze is mechanisch en echt samen goed neuken doet ze niet. Ontzettend uit de hoogte en niet de 400 euro waard zoals voorgang ook al zegt. dus leuk voor een keer maar er zijn veel en veel betere.
 
Een écht slanke, klein bedeelde jongedame (< 30 jaar) in omgeving Utrecht/Randstad? De nood is hoog maar het aanbod praktisch niet-bestaand. Ontvangst, privéhuis, ramen maakt niet uit. Alleen volgetattoeerde types en/of geplamuurde duckface gezichten vind ik niet interessant.
 
Vandaag bij haar langsgeweest. Ontvangt in Den Haag, niet Rotterdam. Inderdaad petite, zeker vergelijken naast mij met m'n 2+ meter 😅. Had niets te klagen, prachtige meid - echter ontbrak de GFE wel.

Jammer dat er geen beffen, vingeren en eventueel klaarkomen in mond bij staat. Is zij het echt van de foto's ? Op de foto's is het een lekkerding.

Hoop dat je nog een recensie schrijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan