Slanke, skinny, petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sunny Amsterdam

Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.

Daar ben ik het mee eens. Maar ligt er ook aan wat er mee bedoeld wordt. Als ik met deze dame zou afspreken dan zou ik dat graag eerst duidelijk willen hebben. Als het gaat om tongzoenen, beffen, vingeren, etc. Maar kan ook zomaar zo zijn dat er maar wat aangevinkt is, of dat er iets anders bedoeld wordt.

Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.
Toen ik binnenkwam schrok ik van hoe klein/kort ze was haha. Maar niks aan deze woorden hierboven is gelogen. Oprecht een hele fijne meid.

Same experince super super petit, tiny and adorable but very delicate however she leaves on Thur, so will try to leave a review but don't know if it will help for this time.

Maar uiteindelijk toch het recenseren niet waard blijkbaar. 😉
Bewijst maar weer eens, dat ook hier wél wordt bezocht, maar níet wordt geschreven.

Inclusief mijzelf overigens, die komt vast nog wel. Want ze is absoluut het recenseren waard. Sterker nog, ik zou niet anders meer willen.

Wel is het nog onzeker of ze volgend jaar terugkomt, ze moest nog even bedenken hoe ze dat ging aanpakken (ivm douane), aangezien ze het zelf regelt allemaal.

Bewijst maar weer eens, dat ook hier wél wordt bezocht, maar níet wordt geschreven.

Inclusief mijzelf overigens, die komt vast nog wel. Want ze is absoluut het recenseren waard. Sterker nog, ik zou niet anders meer willen.
Ach ja, ik sla zelf ook wel eens een reviewtje over. Maar hier werd het opeens wel opvallend dat de dame massaal is bezocht zonder dat het reviews heeft opgeleverd.
Wel is het nog onzeker of ze volgend jaar terugkomt, ze moest nog even bedenken hoe ze dat ging aanpakken (ivm douane), aangezien ze het zelf regelt allemaal.
Het schijnt dat de douane milder wordt bij meer reviews op GR, toch? 😂

Ik ben ook wel benieuwd naar die recensies hoor, na al die liefdesverklaringen hier. Wat maakt haar nou zo bizonder? Haar foto's zijn mooi en (ietwat) dromerig. Maar is zij de nieuwe standaard?? Dan moeten we bij de douane snel een uitreisverbod regelen!!

Terug
Bovenaan Onderaan