Zeker jammer….. ze wist niet wanneer ze terug zou komenDat is jammer… Heb je gevraagd of en wanneer ze weer terugkomt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker jammer….. ze wist niet wanneer ze terug zou komenDat is jammer… Heb je gevraagd of en wanneer ze weer terugkomt?
Zeker jammer….. ze wist niet wanneer ze terug zou komen
Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.Sunny Amsterdam
Heeey! Let’s have fun together?
Hello! I'm humorous, curious and would love to spend a nice time with you!When are you coming to warm up with me?!...www.kinky.nl
Iemand die je extra moet betalen voor GFE (€100 maar liefst) is niet mijn kopje thee. Wat mij betreft is GFE iets dat je krijgt of niet, afhankelijk van de persoonlijkheid en insteek van de dvp, en haar klik met de klant. Dat ontstaat organisch. Het is niet los te koop als een menu-item, vind ik.
kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten.
Toen ik binnenkwam schrok ik van hoe klein/kort ze was haha. Maar niks aan deze woorden hierboven is gelogen. Oprecht een hele fijne meid.Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.
Same experince super super petit, tiny and adorable but very delicate however she leaves on Thur, so will try to leave a review but don't know if it will help for this time.Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.
Bewijst maar weer eens, dat ook hier wél wordt bezocht, maar níet wordt geschreven.Maar uiteindelijk toch het recenseren niet waard blijkbaar.![]()
Ach ja, ik sla zelf ook wel eens een reviewtje over. Maar hier werd het opeens wel opvallend dat de dame massaal is bezocht zonder dat het reviews heeft opgeleverd.Bewijst maar weer eens, dat ook hier wél wordt bezocht, maar níet wordt geschreven.
Inclusief mijzelf overigens, die komt vast nog wel. Want ze is absoluut het recenseren waard. Sterker nog, ik zou niet anders meer willen.
Het schijnt dat de douane milder wordt bij meer reviews op GR, toch?Wel is het nog onzeker of ze volgend jaar terugkomt, ze moest nog even bedenken hoe ze dat ging aanpakken (ivm douane), aangezien ze het zelf regelt allemaal.
Wilde haar gatekeepenMaar uiteindelijk toch het recenseren niet waard blijkbaar.![]()
Al lang over gehad met haarWie gaat haar dat vertellen?![]()
Ik vind haar wel erg wit voor een Braziliaanse. Of heeft ze inmiddels al een kleurtje gekregen?Sunny is het mooiste, het liefste, het lekkerste, het meest verfijnde, het schattigste meisje waar ik in 15 jaar ooit mee heb gevreeën. Na twee dates binnen 4 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat zij de maatstaf wordt waartegen alle toekomstige bezoekjes aan dvp's worden gemeten. En die niemand ook maar zal kunnen benaderen. Ik vrees dat ik voor altijd verpest ben voor andere meisjes.