Thalia GFE
1, 60 m / 48 kg Klein, lief en onweerstaanbaar sexy ð Ik ben jong, teder en vol charme. Ik hou ervan om intieme, tedere en
Ben er nooit geweest maar kwam ze tegen op de site. Weet niet eens of er een review van is. Proberen maar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren
En alweer weg.
En alweer terugEn alweer weg.
Pas maar op, ligt bij sommige jongetjes gevoelig wanneer je lengte gebruikt om petite te definiëren.175, dat is toch niet petite? Die is bijna langer dan ik. Als zij je zit te berijden, zie je haar gezicht niet eens![]()
Je kan ook een paard nemen. Die laten zich ook makkelijk berijden.175, dat is toch niet petite? Die is bijna langer dan ik. Als zij je zit te berijden, zie je haar gezicht niet eens![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb liever dat een leuke meid op mij komt zitten paardjerijden dan dat een paard op me gaat zittenJe kan ook een paard nemen. Die laten zich ook makkelijk berijden.
Maar inderdaad 1.75m is niet echt petit. En slank en skinny is dezelfde context. Kennelijk heeft de topicstarter hier geen rekening mee gehouden
Hebben we het over Mila?Daar zit een flinke filter overheen. Haar vorige foto's waren waarheidsgetrouw, maar die zijn vervangen door deze glamour foto's.
Ja.Hebben we het over Mila?
Hebben we het over Mila?
Zijn de foto's alweer vervangen? Ik zie alleen onder- en overbelichte kiekjes die de meeste dames niet op hun insta durven plaatsen.Daar zit een flinke filter overheen. Haar vorige foto's waren waarheidsgetrouw, maar die zijn vervangen door deze glamour foto's.
Tis geen professionele fotograaf geweest nee.Zijn de foto's alweer vervangen? Ik zie alleen onder- en overbelichte kiekjes die de meeste dames niet op hun insta durven plaatsen.
Ik snap je helemaal – we hebben allemaal onze triggers, en het is geweldig als je iemand vindt die gewoon bij je past. Klein en slank met die bepaalde uitstraling is moeilijk te vergeten!Zelf ben ik al heel snel getriggerd, wanneer ik dvp's zie die jong, slank (skinny) én petit zijn (<1.65), met of zonder tattoo's.
Tja...vindt ze maar eens! Althans...degene met tevreden klanten dan hè ?
Welke dame heb jíj in het verleden al eens bezocht, waar je met een voldaan gevoel de deur weer achter je dicht deed?
Of zelfs al vaker bent geweest?
"Sharing is caring!"
Klik maar op mijn recenties, dan kun je zelf kijken of er iets naar jou smaak tussenzitIk snap je helemaal – we hebben allemaal onze triggers, en het is geweldig als je iemand vindt die gewoon bij je past. Klein en slank met die bepaalde uitstraling is moeilijk te vergeten!
Wat eerdere bezoeken betreft, er zijn er zeker een paar geweest waar ik met een grijns van oor tot oor naar buiten liep. Herhaalbezoeken? Oh ja – als de chemie goed is en de service goed, is het moeilijk om niet terug te gaan. Ik noem er wel een paar als ik nog eens heb gecontroleerd of ze nog steeds actief zijn en goede recensies hebben – geen gatekeeping hier.
En jij? Heb je recente pareltjes die het delen waard zijn?
Je moet anders zoekenHeel veel leuke jonge meiden maar helaas staat bij zeer weinig c.q. haast geen één er van beffen en/of tongzoenen vermeld en dan valt er voor mij al veel af al zien zij er nog zo lekker uit.
Je moet anders zoeken
Die is erg lekker. Jammer genoeg nog geen reviews
Onley you pay extra for kissing en blowjob with out condom , lkcking pussy —> volgens haar of haar planner is het 200 voor de volle mik. Dat vind ik nog redelijk qua prijs.
Ook een must voor mensen met een voetfetisj