Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Actief sinds november 2022, dus hoe kom je bij haar eerste dag? Voorheen bekend als Gucci, en ook op SJ actief.

OK, die ken ik alleen van sexjobs advertenties.
Dame nooit bezocht, was me niet eerder opgevallen dat ze ook adverteert op kinky

Ook geen herinnering aan de (tattoo) foto's, terwijl de eerste er een is die je niet snel zult vergeten
 
Zal ook wel weer commentaar op komen over de titel van de topic

Maar

doet aan nzc ?
Ik zou niet weten waarom. Enige wat ik had willen kunnen toevoegen is een leeftijdsgrens, maar eej...dan ga ik gewoon door naar de volgende post. Ieder zijn ding toch?
 
ik kwam dit schatje tegen. Kon geen reviews/errvaringen vinden helaas.


Dit zijn zo van die foto's, thuis in haar kleine flat in St-Sjakamakkaburg genomen, om aan de organisatie te bezorgen die haar een rijkelijk inkomen belooft om te komen dansen in clubs voor rijke Europeanen die geld naar het podium gooien. Om dan in een groezelig kamertje in de EU terecht te komen waar de ene na de andere haar in haar kont komt rammen. En bijna alle inkomsten mag afgeven aan "de organisatie".

Dat is het gevoel dat ik hier bij krijg. En dan denk ik toch echt nee dank u.

Ik heb een zwak voor zeer slanke / petite dames, maar waar de grens te dun wordt wil ik er toch echt niks mee te maken hebben.
 
Dit zijn zo van die foto's, thuis in haar kleine flat in St-Sjakamakkaburg genomen, om aan de organisatie te bezorgen die haar een rijkelijk inkomen belooft om te komen dansen in clubs voor rijke Europeanen die geld naar het podium gooien. Om dan in een groezelig kamertje in de EU terecht te komen waar de ene na de andere haar in haar kont komt rammen. En bijna alle inkomsten mag afgeven aan "de organisatie".

Dat is het gevoel dat ik hier bij krijg. En dan denk ik toch echt nee dank u.

Ik heb een zwak voor zeer slanke / petite dames, maar waar de grens te dun wordt wil ik er toch echt niks mee te maken hebben.
Eens! Klanten van dit soort dames kunnen celstraf krijgen, zie het nieuws vandaag. Wordt je opgepakt terwijl je haar aan het pompen ben, veel succes..
 
Terug
Bovenaan Onderaan