WHEM Sofi, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.345
30/06/21
3.434
43
Iemand bekend met deze dame, Sofi?
Meen haar al eens eerder te hebben gezien, maar niets over te vinden.
Ja, meerprijzen...Ik weet. Maar ik hoef haar niet onder te kliederen en hoef ook niet persé gefist te worden.

 
Dank voor je bijdrage @Theone , je was er snel bij!

Ik kreeg wat video's door en daardoor enkele vraagtekens. Die heb jij zojuist weer weggehaald, ik pas. Ondanks dat het wel zeker een mooie meid is, maar voor mij net iets "teveel" en blijkbaar "te weinig voor veel". Zeg maar 🤣
 
Mag het een onsje meer zijn? ;)

Grappig hoe we looks, service, type in een paar zinnen vrij treffend kunnen verwoorden.

Althans, ik heb meer woorden nodig, maar wat @Theone zegt, dekt de lading wel ongeveer denk ik. Hoewel smaken zullen verschillen natuurlijk.
 
Nee, te lang geleden 🙈
Vermoed over haar werkelijke uiterlijk. Ik dacht iets in de trant van "voller dan op de foto's" en iets over acne, maar weet nix meer dan dat...Het was genoeg om mijn twijfels weg te halen in elk geval (en niet te contacteren), maar ieder z'n ding hè.
 
Deze dame is best ok...wel rekening houden met een paar pondjes extra....maar haal anale skills maken veel goed....wat kan zij een harde anale expeditie goed verdragen....ze geniet er met volle teugen van....ondertussen met haar ondeugende tepelpiercings gespeeld in standje doggy-anal....was die dag warm....we gutsten van het zweet....vanwege de extra pondjes toch eenmalig maar verder leuke meid en goede rimmert....
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan