Recensie Sofi (ROE) - Villa Tinto 24 (nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week langs gegaan in het SKW. Het was er zeer kalm, zowel qua dames als qua wandelaars, waarschijnlijk te wijten aan de paasvakantie. Bij mijn aankomst om 20u waren er geen 10 ramen bezet waardoor ik eerst een hapje ging eten. Om half negen waren er nauwelijks meer dames aanwezig wat mij noopte tot nogal wat rondjes. Één dame was mij al een aantal keer opgevallen, vooral door haar vele tatoeages, waaronder een ruitjesmotief op de keel en haar mooie gezicht.. Elke keer ik oogcontact wou maken, bleef ze echter stuurs voor zich kijken. Gezien het beperkt aantal beschikbare dames toch maar even bij haar aangeklopt. Bij het contact leek ze toch heel wat opener dan initieel gedacht.
Afgesproken neuken, pijpen en beffen voor 50€. Ze startte zelf een conversatie op in goed Engels en kleedde zich uit terwijl ik mij verfristte aan de lavabo en ook even gebruik maakte van het mondwater. Toen ik klaar was, lag zij al met de benen gespreid op het bed. Het was duidelijk, dat ik haar mocht beffen en dat heb ik ook gedaan. Het is duidelijk, dat Sofi het graag heeft, maar ook dat ze moeilijk op dreef geraakt, ze geniet stilletjes en ik moest heel wat moeite doen om haar op toerental te krijgen, een aantal keer was ze dicht bij een hoogtepunt, maar ik kreeg het niet voor elkaar en kreeg de indruk, dat ze het liefst alles zo lang mogelijk wou uitstellen. Na een 10-tal minuten kreeg ik pijn in mijn nek en stopte ik even, zodat ik haar wat kon herpositioneren en ik ook wat comfortabeler lag.Ze vroeg onmiddellijk om verder te doen wat ik mij geen 2 keer liet zeggen. Na nog een 5 tal minuten begonnen haar buikspieren te trillen een dit zette zich door in de rest van haar lichaam, de sappen vloeiden ook rijkelijk uit haar kleine poes.
Ze vroeg om even op adem te mogen komen waarna ze een beetje glijmiddel aanbracht en op mij kwam zitten. Sofi is vrij nauw en je voelt haar kutje maximaal over je lul spannen. Eerst liet ik haar het ritme bepalen, maar al vlug nam ik het over waarbij ik haar vrij hard mocht neuken en zij mij aanmoedigde om nog iets forser door te gaan. Heel lang kon ik het niet meer uithouden, maar heb wel volop genoten van deze opvallende dame met een engelengezicht en een atletisch lichaam. Jammer dat ze een fake C cup heeft, maar het stoort zeker niet en ze misstaan zeker niet op haar slanke lichaam. Sofi heeft ook 2 tepelpiercings die haar tepels overgevoelig maken. Hebben tevens goed gelachen en aangenaam gepraat.
Ondanks haar stuurse blik en haar weinig uitnodigende houding, is dit bezoek 100% meegevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan