Recensie Sofie, Haarlem 4,95 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Wat een gekke reacties die ik niet herken. misschien had ik geluk maar ik heb zeer recent een hele leuke afspraak met haar gehad. Dankjewel Sofie, het was top.

Ik snap bovenstaand bericht en het is niet mijn bedoeling om hier de regels te overtreden maar hoop dat deze reactie (geen recensie) nog mag/kan.
Buiten dat ik al lange tijd meer reacties krijg en mijn berichten ook niet blauwe vinkjes (gelezen) geven, in tegenstelling tot andere wandelaars. Zie ik tot mijn schrik dat ook Sofie's advertentie niet meer op kinky staat.
Zal ze dan toch gestopt zijn????
Ik hoop van niet. 🙏🙏🙏
Ik had Sofie gesproken.
Ze moet hem weer even activeren
Maar ze is zeker niet gestopt😉

Vorige week dinsdag was het weer is zo ver.
Na lang geen contact gehad te hebben met Sofie had ik haar maandag een app gestuurd of ze morgen avond eventueel beschikbaar was en weer zin had om weer is af te spreken.
Ik kreeg gelijk een appje terug dat ik welkom was en kon langs komen.
Dus eenmaal dinsdag avond aangekomen even kort opfrissen van de reis en het feest kon weer beginnen.
Haar deepthroath skills voelde als van ouds en na ruim 30min kwam ze boven op me zitten.
Jeetje wat een ontlading na het uitstellen van een hoogte punt het kon haast niet beter.
Daarna nog wat gekletst over de koetjes en de kalfjes en daarna weer op huis gegaan.

Enigste minpunt de badkamer mag wel is aangepakt worden🤔

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
170
De laatste weken lijkt het wel of ik nieuwe wandelschoenen heb want na privébezoekjes aan oa Jaime-Lee, Samantha & Marieke en raambezoekjes aan Polina & Kitty op de RdK gisteren voor de eerste keer naar Sofie in Haarlem.
Ontvangst is discreet, Sofie is een lange Nederlandse dame van midden 30 met fantastische pijpkwaliteiten. Lekker zoenen & vingeren en dus heerlijk gepijpt, ook DT, waarbij ze de ballen ook niet vergeet.
Groot herhalingsgevaar.
Sofie dank voor het aangename uur!

@arnold_a1 heb jij een profielfoto van jezelf op Whatsapp? Het schijnt dat je genegeerd wordt als je dat niet hebt.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
170
Onlangs eindelijk een keer met Sofie kunnen afspreken! Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is. Lange meid van in de dertig, die er heel goed uitziet. Profielfoto op whatsapp en eerste + laatste foto op kinky zien er een beetje bewerkt uit, maar de werkelijkheid heeft in haar geval geen filter nodig: heel knap gezicht en mooi slank lijf. De eerdere positieve recensies zijn terecht, vooral de pijpkunsten zijn uitzonderlijk. Heerlijk uurtje gehad!

Onlangs eindelijk een keer met Sofie kunnen afspreken! Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is. Lange meid van in de dertig, die er heel goed uitziet. Profielfoto op whatsapp en eerste + laatste foto op kinky zien er een beetje bewerkt uit, maar de werkelijkheid heeft in haar geval geen filter nodig: heel knap gezicht en mooi slank lijf. De eerdere positieve recensies zijn terecht, vooral de pijpkunsten zijn uitzonderlijk. Heerlijk uurtje gehad!
Kan het allemaal beamen. 3 maal bij de geweest in het verleden maar helaas reageert ze niet (meer) op m'n berichten🤷‍♂️

De laatste weken lijkt het wel of ik nieuwe wandelschoenen heb want na privébezoekjes aan oa Jaime-Lee, Samantha & Marieke en raambezoekjes aan Polina & Kitty op de RdK gisteren voor de eerste keer naar Sofie in Haarlem.
Ontvangst is discreet, Sofie is een lange Nederlandse dame van midden 30 met fantastische pijpkwaliteiten. Lekker zoenen & vingeren en dus heerlijk gepijpt, ook DT, waarbij ze de ballen ook niet vergeet.
Groot herhalingsgevaar.
Sofie dank voor het aangename uur!
Waar in Haarlem ontvangt ze.?
Is het daar betaalt parkeren?

@Frankster hier hetzelfde, vele malen en jaren bij haar geweest. Nu geen reactie meer op mn berichten. Misschien zoekt ze het wel in nieuwe clientèle. 🤔

In de buurt van schalkwijk, vrij parkeren
Zou denken "nee sorry.., niet meer welkom" is ook een antwoord. Ach, wellicht druk met vaste klanten. Heb ook wel eens met een ander nummer geprobeerd maar mocht niet baten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Nav de positieve recensies hier heb ik contact opgenomen met Sofie. Dat ging uiterst soepel, ondanks berichten van anderen hier. Ik kon eigenlijk direct langskomen, ze vraagt wel om een foto te delen zodat ze weet wie er interesse heeft. Voor mij geen probleem. De instructies om haar locatie te bereiken zijn duidelijk, en de buurt vormde voor mij geen enkel probleem. Bij binnenkomst trof ik de dame van de foto's, maar veel mooier, en op haar heels torende ze boven mij uit. Ze ging snel, gekleed op bed liggen en na ik mijn schoenen uit had, ik ook verder gekleed op bed. Beetje chitchatten en vervolgens zoenen en meer, wat ze graag toestaat langzaam onze kledingstukken verwijderd. Wat een zalige tepels, ze vind het zuigen daar aan heerlijk, ook het vingeren werd met gekreun ontvangen. Ze verwende ook mijn ballen en speelde met mijn sterretje. Vervolgens een condoom om mijn pik en wat een feestje, wat kan zij pijpen, teasen, blazen, wow! Uiteindelijk kroop ze op me en reed ze me klaar met de eerder beschreven bewegingen. Nog even lekker nagekletst. Ik vind Sofie heerlijk, ik heb genoten. Herhalingsgevaar, ja zeker!

Terug
Bovenaan Onderaan