Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had Sofie gesproken.Ik snap bovenstaand bericht en het is niet mijn bedoeling om hier de regels te overtreden maar hoop dat deze reactie (geen recensie) nog mag/kan.
Buiten dat ik al lange tijd meer reacties krijg en mijn berichten ook niet blauwe vinkjes (gelezen) geven, in tegenstelling tot andere wandelaars. Zie ik tot mijn schrik dat ook Sofie's advertentie niet meer op kinky staat.
Zal ze dan toch gestopt zijn????
Ik hoop van niet.![]()
Kan het allemaal beamen. 3 maal bij de geweest in het verleden maar helaas reageert ze niet (meer) op m'n berichtenOnlangs eindelijk een keer met Sofie kunnen afspreken! Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is. Lange meid van in de dertig, die er heel goed uitziet. Profielfoto op whatsapp en eerste + laatste foto op kinky zien er een beetje bewerkt uit, maar de werkelijkheid heeft in haar geval geen filter nodig: heel knap gezicht en mooi slank lijf. De eerdere positieve recensies zijn terecht, vooral de pijpkunsten zijn uitzonderlijk. Heerlijk uurtje gehad!
In de buurt van schalkwijk, vrij parkerenWaar in Haarlem ontvangt ze.?
Is het daar betaalt parkeren?
Ze gaf vorig jaar al aan om privé anders te gaan doen en dus te stoppen met deze job.Ik vrees dat het voor ons over is bij Sofie. Buiten dat ze al maanden totaal geen reacties meer geeft op mijn berichten zie ik dat ze op 28 mei het laatst online is geweest volgens whatsapp.
Nou ik heb van de nog week even contact gehad met haar, maar wat je zegt klopt niet.Ze gaf vorig jaar al aan om privé anders te gaan doen en dus te stoppen met deze job.
Van de week nog weer geweest. En ik vroeg, uit nieuwsgierigheid, waarom ze niet reageert op veel gegadigden. Lang verhaal kort, ze heeft veel animo en ze kiest waar ze op dat moment zin aan heeft. En ja ze is kieskeurig. Over het algemeen gaat ze voor de mensen die ze kent en af en toe gaat ze voor nieuwe mannen wanneer er interesse bij haar is. En dat is dus zeker mogelijk. Zij bepaald, zo simpel als dat. Resumé, ik begrijp en voel je frustratie. Het is zoals het is. Tip: gebruik wel de beste foto van je op je WAIk geef het op. Dame is onbereikbaar, reageert nergens op. Of je nou een korte tekst of een wat langere tekst schrijft. Blijkbaar voelt mevrouw zich te goed voor om een simpele ja of nee te sturen. En ja, ik heb een profielfoto op mijn whatsapp.