Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet wat Paulus 2 in een raamwijk gaat doen, maar het woordje notorious betekent eigenlijk 'berucht' :ROFLMAO:

Bij een ernstig klassement van redlightsdistricten hoort natuurlijk ook een lijst met de gehanteerde criteria en hoe die verwerkt werden: netheid, veiligheid, organisatie, het aanbod aan meiden, enz. En uiteraard zal dat ook wel voor interpretatie vatbaar blijven zeker.

Het Engelse bijvoeglijk naamwoord "notorious" heeft veel verschillende betekenissen naar gelang de context waarin het gebruikt wordt. Mogelijk is Paulus2 daardoor een beetje in de war geraakt. En zeg nu eerlijk ........ wie gelooft Google nog? ?

Waar het hier om ging was het "beste" Redlight district en om eerlijk te zijn, tussen al die betekenissen van "notorious" is "goed" of "best" of "beste" niet terug te vinden.

Verder heb je natuurlijk ook gelijk dat zo'n beoordeling altijd wel voor interpretatie vatbaar is en bijgevolg subjectief.

Vermits het SKW in Antwerpen ligt en Antwerpen toch het centrum van de wereld is is de kans dus groot dat het SKW tóch het beste Redlight district in de wereld is. (voor alle niet-Antwerpenaren, deze quote is niet het gevolg van Antwerpse arrogantie, het is enkel als grapje bedoeld ....... IT'S ONLY A JOKE GUYS ?
 
Misschien dat we je dan eens moeten uitnodigen om in het beste RLD van Europa, zo niet ter wereld te komen kijken. Dat zijn niet mijn woorden, dat zijn de woorden van de internationale pers, en diverse wereldsteden over heel de wereld.

Ik ben alvast bereid van onze admin door ons SKW te gidsen. Hij moet wél zelf geld meebrengen als hij bij één van onze bloedmooie toppers binnen wil. En geen 50 Eur hé, als admin ben je verplicht van minstens 100 Eur te spenderen maar liefst nog wat meer. Een rondje gerstenat voor de gidsen op het terras van de Mallebabbe hoort er ook bij natuurlijk.

Dus, admin, eerst even gaan "pinnen" (zoals jullie dat zo mooi noemen) voordat je naar het SKW afzakt voor een uitgebreide rondleiding. ? ?
 
Thanks @Lassie boy!

Om dit oeverloze gepalaver af te sluiten, ik ben de afgelopen twee weken wel 5 keer in die speeltuin geweest en geen enkele keer Selena gezien. Dus wilde ik gewoonweg polsen of ze toevallig gestopt was, naar de privé was overgestapt of met één of andere fooraap aan de Zwarte Zee lag te zonnen.

Als je haar volgende keer ziet, zeg dat den Aitor ne crush op haar heeft en dat hij financieel welgesteld is. Ok?
 
Zitten er ook raamuitbaters op dat spel hier of onderverhuurders? Nee, niemand, zeker? Ok want ik heb een wat bizarre vraag. Het zal weer een hele hoop bitse reacties veroorzaken maar ik ga ze toch stellen. Het leven is aan de durvers zei mijn lerares Latijn altijd.

Is het jullie ook opgevallen dat de te mijden meiden vaak in dezelfde panden achter de ramen staan? Ik kan het natuurlijk niet objectief en wetenschappelijk onderbouwen maar volgens mij is er een causaal verband te bespeuren tussen de kwaliteit van de dienstverlening en de raamnummer. Snap je bruurs? Bijvoorbeeld dat pand naast Caféd'Anvers of die uiterst linkse ramen van VR aan Falconplein, no matter hoe hot of botergeil de griet ik zal er nooit binnenstappen. Mijn rip-off radar slaat daar altijd alarm. En zo zijn er nog ramen die ik steeds mijdt.

Crazy of makes sense?
 
Crazy en make sense. Dames die bij elkaar staan beïnvloeden elkaar wat betreft de service die geboden wordt. Dit kan beide kanten op gaan. Een dame met goede service kan een dame met mindere service positief beïnvloeden, maar de mindere dame kan ook de goede dame negatief beïnvloeden. En als ze het door het verschil in service en kwaliteit niet met elkaar kunnen vinden zoekt vroeg of laat één van beiden een andere kamer.

Je rip-off rader is heel hard aan een update toe. In de Verversrui 13, het pand naast café d'Anvers zitten meerdere dames die een goede tot zeer goede service bieden. In elk geval in de dagshift. In de avond durf ik het niet zo één, twee drie te zeggen.
 
In het meest linkse raam van de VVR richting Falconplein staat in de avond nochtans een TOP dame.

Voor zover nodig voor kenners, dat is VVR 28/1. Ik geef geen naam want de betrokken dame gebruikt meerdere namen.
 
Ik denk dat Robert357 het nog heeft over "in de tijd van Flory" en dat hij de dames op SS 47 in de gaten hield van in de snackbar op SS 42.
klopt, tot voor de lockdown, meestal maakte ik er een dagje uit van of boekte een hotel en bleef een weekendje. Bleef altijd hangen in die snackbar zowel voor als na de brand toen hij weer openging of in die andere tegenover vt. Maar gewoon om slap te ouwehoeren en dat je dan ook de dames ziet is leuk, die heb ik overigens voldoende gesponsord ? Binnenkort weer eens die kant op ?
 
@Aitor ik moet Janus zeker gelijk geven over de Verversrui 13. Ik kan je de Italiaanse Laura ( Verversrui 13-1) zeker aanraden! Echt een topper met een fantastisch mooi lichaam en oooh zo knappe borsten;)

Klopt jeancul.

Laura zegt dat ze Italaanse is maar eigenlijk heeft ze de Roemeense nationaliteit. Ze heeft wel een groot stuk van haar jeugd doorgebracht in Bergamo, Italië.

God ..... Bergamo ..... De voetbalploeg is daar Atalanta Bergamo ..... nog ooit in mijn jonge jaren tegen gespeeld in de Europabeker maar toen was Laura nog niet geboren ?
 
Ik ben alvast bereid van onze admin door ons SKW te gidsen. Hij moet wél zelf geld meebrengen als hij bij één van onze bloedmooie toppers binnen wil. En geen 50 Eur hé, als admin ben je verplicht van minstens 100 Eur te spenderen maar liefst nog wat meer. Een rondje gerstenat voor de gidsen op het terras van de Mallebabbe hoort er ook bij natuurlijk.

Dus, admin, eerst even gaan "pinnen" (zoals jullie dat zo mooi noemen) voordat je naar het SKW afzakt voor een uitgebreide rondleiding. ? ?
En als hij alleen in het weekend tijd mocht hebben, zal ik hem wel rondleiden en uitleggen hoe het echt werkt in het skw. Dan kan hij ook de waarde van diverse berichten beter inschatten.
 
@Aitor ik moet Janus zeker gelijk geven over de Verversrui 13. Ik kan je de Italiaanse Laura ( Verversrui 13-1) zeker aanraden! Echt een topper met een fantastisch mooi lichaam en oooh zo knappe borsten;)
Laura durft zich trouwens ook al eens Eva te noemen. Dus niet denken dat je de verkeerde schoonheid voor ogen hebt.
 
Laura durft zich trouwens ook al eens Eva te noemen. Dus niet denken dat je de verkeerde schoonheid voor ogen hebt.
Die naam gebruikt zij normaal enkel als je haar wijsmaakt dat je Adam heet, en als je dan een appel en jouw slang laat zien :ROFLMAO:
Hoertjes die veel van naam wisselen blijft voor mij risky business . Zelfde voor mensen :whistle:
Dat ze nu Laura/Eva of zelfs Marcel noemt en dat ze nu uit Italië/Roemenië of zelfs van een ander planeet zou komen... één ding is zeker. De manier dat ze mijn slang tussen haar borsten laat verdwijnen en rustig mijn appeltjes masseert ter opwarming is gewoon pure magie... En wat daarna volgt...mag Aitor zelf eens onderzoeken.;)
 
Klopt jeancul.

Laura zegt dat ze Italaanse is maar eigenlijk heeft ze de Roemeense nationaliteit. Ze heeft wel een groot stuk van haar jeugd doorgebracht in Bergamo, Italië.

God ..... Bergamo ..... De voetbalploeg is daar Atalanta Bergamo ..... nog ooit in mijn jonge jaren tegen gespeeld in de Europabeker maar toen was Laura nog niet geboren ?
Heeft deze dame al een recensie ergens?
 
Inderdaad half lang of kort krullend haar en vrij bleke huid. Niet zo groot van gestalte. Geen killer beauty maar eerder girl next door met enorme joekels van tieten wel te verstaan. Ze lijkt me ook best slank dus als die haar topje uit trekt is het @feestje denk ik. Bestaan er recensies over dit opdondertje?
Ik heb de dame in beeld, is dan pas weer terug aan het werk. Ik heb haar in het verleden regelmatig bezocht. Hele blanke huid en zwarte opvallende krullenbos, ze lijkt zo uit een sci fi film te zijn gestapt. Recenties waren destijds goed ook van mij, later kwam er iets meer sleur en minder inzet bij haar. Ik ben haar naam even kwijt.
 
Indien het Maissa op VR24/7 betreft, is er reeds een bestaand topic .
Het zal inderdaad om Maissa gaan. Ondanks de vakantie is het toch nog moeilijk kiezen tussen de verschillende attracties vind ik. Zeker nu blijkt dat mijne rip-off radar verouderd is en de TMM ramen theorie niet helemaal lijkt te kloppen. Den Aitor staat al stijf van de keuze stress door de gedachte alleen aan al dat moois.
 
Bovendien had ze het ook over een mogelijk nieuwe sluiting van het SKW in september vanwege Corona. Hoe ze aan dat verhaal komt weet ik niet, maar het lijkt me sterk. Ik hou het voorlopig maar op nepnieuws.

IEMAND (maar ik heb geen idee wie, of zijn het er verschillende) is bezig met dat verhaal al dagenlang te verspreiden onder de meisjes en om één of andere reden geloven de meisjes daarin.

Ik vind dit een héél spijtige zaak want het is iets dat wéér eens voor onrust zorgt onder de meisjes. Ik vraag me af wie er plezier in heeft van dat compleet uit de lucht gegrepen verhaal rond te strooien.

Ik weet het wel, op dit moment is helemaal niets zeker maar het is nu niet het moment om opnieuw onrust te gaan zaaien onder de dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan