Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zelf geen idee, ken daar wel een paar Roemeense dames maar een Hongaarse ?
Misschien kan je nog wat meer info geven, was het tijdens de nacht- of dagshift ?
Overdag zit Tania meestal naast het politiekantoor op de VT 31, heeft haar laten blonderen nu maar is wel Roemeense ...
Dit was overdag, ze droeg een roze hemd en zei nochtans dat ze uit Hongarije kwam. Ze was reeds een jaar werkzaam in het skw.
 
Dit was overdag, ze droeg een roze hemd en zei nochtans dat ze uit Hongarije kwam. Ze was reeds een jaar werkzaam in het skw.
Zit tegenwoordig op nummer VT27....
Mooie dame, maar iets houdt me tot nu tegen, ben er (nog) niet binnen geweest en weet dus ook niet of ze uit Hongarije komt.
Ze heeft volgens mij contact met meerdere Roemeense dames. Dat kan natuurlijk ook als je uit Hongarije komt.
 
Mijn lijstje met dames die ik van tijd tot wel eens bezoek is al groter dan 5 dames. Voor het lijstje met dames die ik nog wil bezoeken moet ik er misschien wel een nulletje achter zetten.
dat heb ik ook maar nu had ik een lijstje in mijn hoofd van 5 dames waar ik heen zou willen!
 
dat heb ik ook maar nu had ik een lijstje in mijn hoofd van 5 dames waar ik heen zou willen!
Dat bedoel ik. Als ik een lijstje heb van 5 waar ik er eentje van zou willen bezoeken, en ik kan er geen enkele van bezoeken ivm niet aanwezig of langdurig dan wel veelvuldig bezet, dan kies ik er eentje uit die lijst van 50, maar ga niet onverrichter zaken naar huis.
 
Dat bedoel ik. Als ik een lijstje heb van 5 waar ik er eentje van zou willen bezoeken, en ik kan er geen enkele van bezoeken ivm niet aanwezig of langdurig dan wel veelvuldig bezet, dan kies ik er eentje uit die lijst van 50, maar ga niet onverrichter zaken naar huis.
ik heb wel een ander bezocht maar niet een waar ik speciaal voor ging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zit tegenwoordig op nummer VT27....
Mooie dame, maar iets houdt me tot nu tegen, ben er (nog) niet binnen geweest en weet dus ook niet of ze uit Hongarije komt.
Ze heeft volgens mij contact met meerdere Roemeense dames. Dat kan natuurlijk ook als je uit Hongarije komt.
Vandaag zit ze weer op VT 27, maar deze keer met een roze lingeriesetje wat haar verdomd goed staat. Ik vind haar daarmee ineens een stuk aantrekkelijker dan in die roze blouse.
 
wie kent de mooie kleine dame op de vvr 26 k3 ze staat er al een tijdje zowel dag als nachtshift vaak een zwarte of ook weleens een rode body aan.
half lang zwart haar en wat texttattoo`s .
 
Ik zoek een dominikaanse dame genaamd Yarelis, leeftijd 35 - 40 jaar
Blanke huidskleur en blond haar.
Slank figuur met grote tieten, cup D.
Eerder ook in Alkmaar op de Achterdam gewerkt.
Als iemand haar kent, kan ik eventueel nog een foto sturen.
Misschien gebruikt ze een andere naam momenteel.
wil haar graag weer bezoeken.
 
Ik zoek een dominikaanse dame genaamd Yarelis, leeftijd 35 - 40 jaar
Blanke huidskleur en blond haar.
Slank figuur met grote tieten, cup D.
Eerder ook in Alkmaar op de Achterdam gewerkt.
Als iemand haar kent, kan ik eventueel nog een foto sturen.
Misschien gebruikt ze een andere naam momenteel.
wil haar graag weer bezoeken.
Denk niet dat deze in het SKW vertoeft. Ken haar in ieder geval niet. Maar misschien een andere wandelaar wel??
 
Eerste paar keer daar geparkeerd met Nederlands kentenen en dat was geen probleem. Tegenwoordig rij ik gelijk door naar de Qpark, maar neem aan dat er in die paar maanden niet veel is veranderd. Kan het niet zo zijn dat er gewoon een storing was?
 
Collega-wandelaars, ik maak op het ogenblik een corona-besmetting door. Niet echt leuk, maar dat zullen jullie wel weten.
Vandaar mijn oproep: als je niet zeker bent dat je niet ziek bent, ga dan aub niet naar de dames. Ook voor hen is het erg om ziek te zijn en bovendien hebben ze niks om financieel op terug te vallen.
Als je die zooi nog gelooft… mijn Dna is er aangepast in mijn lichaam na 3 vaccins verklaart dat maar s
 
Terug
Bovenaan Onderaan