Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom ook al jaren in het Skw zowel dagshift als nachtshift. In de dag is de bezetting niet al te groot te noemen er zijn wel knappe dames bij en ook dames met een uitstekende service. In de nacht is het veel gezelliger wandelen en is de bezetting ook vele beter en meerdere knappe dames. Het nadeel is wel er loopt snachts heel raar volk
Dat 'raar volk' kan je negeren ;) Vind ik zelfs geen nadeel. Ik heb er geen last vast.
Je gaat om een dame te bezoeken.
 
Wellicht is het al eerder beschreven hier, dan heb ik het glad gemist. Dame naast Kathy van Verversrui 7/2 dus op 7/1. Dames lijken best veel op elkaar. Ik vind haar zelfs wat mooier dan Kathy. Is dat haar zus en heeft iemand ervaring met haar? Of moet nou naar de specsavers?
 
De dame die ik de voorbije weken in de dagshift al een aantal keren op VVR 7/1 heb zien staan is NIET Daisy. Het gaat duidelijk over een andere dame die inderdaad een beetje op Kathy gelijkt. Vermoedelijk is Daisy op verlof.
Ik dacht ook al dat het een andere dame was, maar ik vind haar ook wel wat op Daisy lijken. Alleen korter van postuur. Daarom twijfelde ik en dacht ik dat het misschien wel Daisy was maar dan zonder hoge hakken.
 
Iemand die weet wie de Latino dame is die verleden week zaterdag in de dagshift stond op Verversrui 4/2 met ENORME opgestoken meloenen??
Ziet er op zich een knappe dame uit....eventuele recensies??
Bedankt
 
Was afgelopen zaterdag om 9.00 uur s'ochtends in SKW, niet veel te beleven toen.
Dit weekend wil ik op herhaling.
Suggesties voor donker getinte dames, die goed kunnen pijpen???
Liefst PZC.
In de avondshift staat thv VT 11 tijdelijk een Afrikaanse beeldmooie dame (ik schat ze 25-30 jaar). Weet niet of je ook 's avond in skw komt..
Aangezien ik elders mijn plezier vond, staat ze nog op mijn verlanglijstje.
 
Op de Schipperstraat 43 of 41 heb ik aan het middelste raam al een paar keer (gisteren nog bv) een echte Bimbo gezien met flink vergrootte borsten waarover ze zwarte riemen draagt. Lijkt ook een redelijk grote dame te zijn. Weet iemand over wie ik het heb en zijn er ervaringen?
Ik zie ze telkens pas ah raam ná een bezoek en hoewel ze me elke keer aanspreekt, ben ik nog te zeer in de wolken om er aan te denken haar naam te vragen 😇
 
Aan diegenen die willen weten wie op een bepaald adres zit is, is naast een goeie beschrijving ook het tijdstip dat je het schatje zag belangrijk.
Voor de kenners is het zo gemakkelijker te achter om wie het gaat.
 
Aan diegenen die willen weten wie op een bepaald adres zit is, is naast een goeie beschrijving ook het tijdstip dat je het schatje zag belangrijk.
Voor de kenners is het zo gemakkelijker te achter om wie het gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in. Zo voor de hand liggend, ik had er zelfs niet eens aan gedacht 😅
Het gaat trouwens over Maria, ze werkt van 11-23 en het was een geslaagd bezoekje. Leuke meid die al enige jaren in het skw werkt blijkbaar.
 
Daar heb je helemaal gelijk in. Zo voor de hand liggend, ik had er zelfs niet eens aan gedacht 😅
Het gaat trouwens over Maria, ze werkt van 11-23 en het was een geslaagd bezoekje. Leuke meid die al enige jaren in het skw werkt blijkbaar.
Bedoel je dan niet Maria van SS 40/2? Maar die heeft gewoon een naambordje hangen, en hoef je haar naam dus niet te vragen.
 
Op de Schipperstraat 43 of 41 heb ik aan het middelste raam al een paar keer (gisteren nog bv) een echte Bimbo gezien met flink vergrootte borsten waarover ze zwarte riemen draagt. Lijkt ook een redelijk grote dame te zijn. Weet iemand over wie ik het heb en zijn er ervaringen?
Ik zie ze telkens pas ah raam ná een bezoek en hoewel ze me elke keer aanspreekt, ben ik nog te zeer in de wolken om er aan te denken haar naam te vragen 😇

Volgens de beschrijving gaat het m.i. ook om Maria SS 40/2 maar zij staat dus wel aan de overzijde van de door @veli opgegeven adressen SS 41 en SS 43.

Beetje verwarrend allemaal.
 
Wellicht is het al eerder beschreven hier, dan heb ik het glad gemist. Dame naast Kathy van Verversrui 7/2 dus op 7/1. Dames lijken best veel op elkaar. Ik vind haar zelfs wat mooier dan Kathy. Is dat haar zus en heeft iemand ervaring met haar? Of moet nou naar de specsavers?
Zoals Sakis R. al aangaf gaat het niet om Daisy maar over een andere dame die vroeger aan de overkant op VVR 8/5 stond (misschien bestaat daar reeds een draadje over op dit adres) , ik ken haar naam niet , heb haar 1 keer bezocht in het begin dat ze er zat maar vond het niet voor herhaling vatbaar ze was te passief en onhandig
 
Terug
Bovenaan Onderaan