Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
😅ja kan best maar overdag toch geen kip te bekennen
Een kip in skw ken ik niet. Een kip eet je.
Of bedoel je misschien een vrouw?
Als je toch niets met het nodige respect kan uitkramen, kan je beter zwijgen.
NIEMAND heeft iets aan je oerdomme negatief ingestelde meldingen. Niet de eerste keer.
Duidelijke boodschap?
 
Een kip in skw ken ik niet. Een kip eet je.
Of bedoel je misschien een vrouw?
Als je toch niets met het nodige respect kan uitkramen, kan je beter zwijgen.
NIEMAND heeft iets aan je oerdomme negatief ingestelde meldingen. Niet de eerste keer.
Duidelijke boodschap?
haha en moet ik nu bang worden of zo 😅 ga je me opwachten hahaha
 
haha noway mate , als jij nog steeds geloof dat alles overdag vol zit,zit je er toch behoorlijk naast overdag is gewoon hopeloos geworden ,in avond/nacht is het aanbod gewoon stukken beter [zeker als je na 22.00 gaat wandelen]
Waar heb jij de laatste weken of zelfs maanden geleden gelezen dat ik geschreven heb dat het overdag vol zit. Gisteren heb ik zelfs geschreven dat het nagenoeg uitgestorven was vanwege het warme weer. Maar ook toen zaten er nog een tiental dames die de moeite van een bezoekje waard zijn.

Dus lezen of iets onthouden kun je ook al niet. Maar ook dat is niets nieuws.
 
een kippetje is bij ons ook gewoon een uitdrukking voor een heel leuk lekker meisje!
dus waar sommige zich nu zo druk om maken is mij een raadsel want er is niks mis met dat gezegde!
 
Waar heb jij de laatste weken of zelfs maanden geleden gelezen dat ik geschreven heb dat het overdag vol zit. Gisteren heb ik zelfs geschreven dat het nagenoeg uitgestorven was vanwege het warme weer. Maar ook toen zaten er nog een tiental dames die de moeite van een bezoekje waard zijn.

Dus lezen of iets onthouden kun je ook al niet. Maar ook dat is niets nieuws.
Ik wandel nooit op de dag. Mis dan ook het rode licht in de duisternis .
Maar kan iemand objectief zeggen hoe t zit me de bezettingsgraad van de ramen?
Dus overdag 50 dames/transen en savonds 150?
 
Ik wandel nooit op de dag. Mis dan ook het rode licht in de duisternis .
Maar kan iemand objectief zeggen hoe t zit me de bezettingsgraad van de ramen?
Dus overdag 50 dames/transen en savonds 150?
Overdag onder normale omstandigheden een bezetting van 60 a 70%. Momenteel zijn er nogal wat dames met verlof en ligt de bezetting een stuk lager. En gisteren waren er vanwege de hitte slechts ongeveer 50 dames aanwezig. Normaal gezien dus ongeveer 150 dames overdag. In de avond schijnt de bezetting wel ietsje beter te zijn. Voor de avond schijnt het zelfs lastig te zijn om ern kamer te vinden. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ook alles effectief bezet is, wel dat alles of nagenoeg alles verhuurt is.
 
een kippetje is bij ons ook gewoon een uitdrukking voor een heel leuk lekker meisje!
dus waar sommige zich nu zo druk om maken is mij een raadsel want er is niks mis met dat gezegde!
Het gaat niet over het gebruik van het woord kip, dat is een algemeen gebruikte uitdrukking. Het gaat puur over de persoon die het gebruikte, en dan vooral om het feit dat die persoon hier alleen komt om het skw en met name de dagshift af te kraken, maar nog nooit in zijn leven iets constructiefs of positiefs heeft geschreven op welk forum dan ook.
 
Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.

Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.

En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.

Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
 
@Janus De keren dat ik in het SKW was, en dat was altijd in de (voor)middag, vond ik het best redelijk qua bezetting. Hoewel ik het dus niet kan vergelijken met de avondshift heb ik geen reden tot klagen over de dagshift. Wel had ik vorige week woensdag de pech dat Elison (de NL dame op SS 29/2) er niet was. Ik had haar graag voor de 2e keer willen bezoeken. Ze zei bij mijn 1e bezoekje dat ze altijd rond 10.00 uur begint, maar toen niet dus. Ik ben van plan om a.s. vrijdag weer te gaan kijken. Weet iemand misschien of ze er weer is in de vroege middag? (rond 12-13 uur)
 
Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.

Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.

En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.

Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
Tja wat wil je met deze temperaturen, de dames liggen op het strand.

Ook is een flink deel al op verlof naar hun thuisland, Juli tot begin Sept is het in alle wandelgebieden vrij rustig, ook het aantal mannen is beperkt want velen zijn met het gezin op de camping te vinden.

Ook is een Dinsdagavond niet te vergelijken met Vrijdag of Zaterdagavond. Veel dames in de avondploeg nemen Maandag/Dinsdag even een momentje voor henzelf.

Het SKW is een van de weinige wandelgebieden waar overdag een zeer goed aanbod te vinden is, het is dus niet echt nodig om te wachten tot het donker is geworden.
 
Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.

Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.

En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.

Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
Veel dames zijn in verlof + de tropische hitte vandaag weerhield meerdere dames om aanwezig te zijn. Maandag en dinsdag zijn nu eenmaal zeer rustige dagen in de zomerperiode.
Ik vermoed dat dit in elke hoerenbuurt in elke stad wel te merken is.
Enige tijd geleden was ik uitzonderlijk eens overdag in skw. Mijn mening hieromtrent is dat er 's avonds meer keuze is waar weliswaar voornamelijk 50€ klanten over de vloer komen. Het aanbod overdag vond ik toen zeker en vast redelijk (vnml in Villa Tinto)!
Ik vind alvast bij afwezigheid van mijn 2 vaste dames voldoende alternatieven.
 
Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.

Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.

En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.

Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet.
 
Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet.
Mannen, dag of nacht, ik heb ze al 40 jaar in beide shifts bezocht.
Simpelweg ben ik nog bijna nooit naar huis vertrokken met een volle "zak".

In beide shifts is er voldoende aanbod voor een slimme wandelaar om aan zijn trekken te komen.

Ik begrijp de discussie dag/nacht niet....
Of het nu zomer of winter is, corona of niet, oorlog of niet, warm of niet,.....

Je komt steeds aan je trekken in het SKW.
 
@Janus De keren dat ik in het SKW was, en dat was altijd in de (voor)middag, vond ik het best redelijk qua bezetting. Hoewel ik het dus niet kan vergelijken met de avondshift heb ik geen reden tot klagen over de dagshift. Wel had ik vorige week woensdag de pech dat Elison (de NL dame op SS 29/2) er niet was. Ik had haar graag voor de 2e keer willen bezoeken. Ze zei bij mijn 1e bezoekje dat ze altijd rond 10.00 uur begint, maar toen niet dus. Ik ben van plan om a.s. vrijdag weer te gaan kijken. Weet iemand misschien of ze er weer is in de vroege middag? (rond 12-13 uur)
@hansgelderland : Elison is deze week afwezig en zou pas volgende week terug op post zijn.
 
Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet
Onderstaand bericht is een reactie op alle reactie die ik ontvangen heb naar aanleiding van mijn bericht.

Ik wandel al bijna 40 jaar, en weet verdomd goed hoe het in het skw werkt. Ik weet zeker niet alles, maar wel heel veel doordat ik een aantal goede contacten opgebouwd heb met diverse mensen die daar werken. Dit loopt uiteen van de dames zelf tot kuisvrouwen en verhuurders en al de anderen die er werken.

Mijn bericht was ook helemaal niet negatief bedoeld. Zelfs positief zeker wat betreft de dagshift. Jij kent de voorgeschiedenis blijkbaar niet. Je zult van mij ook nooit een echt negatief bericht over het skw lezen.

Er had onlangs iemand mij voor de zoveelste keer belachelijk proberen te maken door de dagshift af te kraken en de avondshift sterk op te hemelen. Vanwege mijn verlof was ik gisteren nog eens in de gelegenheid om ook de avondshift te bekijken. Wat bleek, die is helemaal niet zo veel beter dan de dagshift. Ze zijn heel vergelijkbaar. Zowel qua bezetting als qua schoonheid van de dames. Dat was dus eigenlijk de strekking van mijn verhaal. Niet meer en niet minder.

Ik weet heel goed dat de zomermaanden de rustigste maanden van het jaar zijn, en ook dat het de afgelopen 2 dagen extreem rustig was door de extreme hitte.

Ik kom ook altijd aan mijn trekken. Zowel in de dag als in de avond. Als ik eens een keer zonder bezoek terug naar huis ga, dan is dat een bewuste keuze van mij, en ligt het niet aan het aanbod van dames. De afgelopen dagen was de extreme hitte de reden dat ik die keuze gemaakt heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap die discussie over de Antwerpse dagshift niet zo. Ik kan geen oordeel geven over de nachtshift, maar ik vind het overdag toch zeer de moeite waard. Weet je waar het nou écht waardeloos is overdag? De Amsterdamse Wallen. Ze teren nog steeds op het verleden wat naamsbekendheid betreft, maar er is overdag geen klap te doen.
Het doet me een beetje denken aan dat lied van Ralph McTell (o.a. gecoverd door Roger Withtaker) 'The Streets of London'
En de songtekst dan even vrij vertaald naar deze discussie:
Hoe kun je nu zeggen dat de dagshift in het SKW niks is? Ga met me mee en ik zal je door de dagshift van de Amsterdamse Wallen leiden en ik zal het je laten zien waardoor je van gedachten zult veranderen
 
Laatst bewerkt:
Ik snap die discussie over de Antwerpse dagshift niet zo. Ik kan geen oordeel geven over de nachtshift, maar ik vind het overdag toch zeer de moeite waard. Weet je waar het nou écht waardeloos is overdag? De Amsterdamse Wallen. Ze teren nog steeds op het verleden wat naamsbekendheid betreft, maar er is overdag geen klap te doen.
Het doet me een beetje denken aan dat lied van Ralph McTell (o.a. gecoverd door Roger Withtaker) 'The Streets of London'
En de songtekst dan even vrij vertaald naar deze discussie:
Hoe kun je nu zeggen dat de dagshift in het SKW niks is? Ga met me mee en ik zal je door de dagshift van de Amsterdamse Wallen leiden en ik zal het je laten zien waardoor je van gedachten zult veranderen
Ik kan het er gewoon mee eens zijn. Ik ben nu in Amsterdam. Het is verlaten! Of om naar voetbal te verwijzen - Royal Antwerp FC - Ajax Amsterdam 6 (Sex) :0!😉 Eind juni was ik in Antwerpen! Ik heb de avonddienst nooit gehaald. Er waren daar zo hete vrouwen in de dagploeg dat ik het niet kon uitstaan tot de avond!! Maar eind augustus ben ik terug in Antwerpen en kijk ik naar de avondploeg!🤗
 
Gisterenavond (nachtshift) zag ik een aantrekkelijke vollere dame staan in de Verversrui 4 of 6. Ze droeg een blauwe bikini. Ik ga haar misschien deze week eens bezoeken. Recensie zal volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan