Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand enig idee of weet wie er op de vingerlingstraat 7/02 in de nachtshift staat ? Of al ervaring mee gehad heeft ? Donker haar een zwart setje aan. Redelijk bruine huidskleur en een grote boezem. Is een dame van rond de 1,70m a 1,75 m groot denk ik. Alvast bedankt. Grtjs
 
Gisteravond ,nieuwe lichting meisjes gespot en avond ervoor al paar gezien die prospecties rondes deden ,dus bezetting genoeg tijdens de vakantie dagen
Ja Jhon toevallig was ik gisterenavond ook om 22 u 30 in het SKW doch ik was eigenlijk wel ontgoocheld in de kwaliteit die er zat. Ik heb het dan wel over echte stunners dus jong, echt mooi en sexy er kon mij echt geen enkele dame bekoren misschien dat de mooiste wel bezig waren maar toch ? Natuurlijk is dit een moment opname ik ben er maar 1 maal volledig door gewandeld zo heb ik ook Rossie niet gezien die waarschijnlijk wel aanwezig was ( zo leid ik toch af in de laatste gesprekken op dit forum ) wat ik toch een echt mooie dame vind die ook zeer goede kwaliteit levert. Waarschijnlijk zal ik nu wel terug op mijne kop krijgen van o.a. Likker69 en in mindere mate van Janus maar toch ( daarbij weet ik ook wel wat is een stunner voor mij en wat is dat voor andere mannen ? ) als er echte beauty's tussen zitten zou ik het ook zeggen. Normaal gezien zijn de babe's nu ook op vakantie.
 
Waarschijnlijk zal ik nu wel terug op mijne kop krijgen van o.a. Likker69 en in mindere mate van Janus maar toch ( daarbij weet ik ook wel wat is een stunner voor mij en wat is dat voor andere mannen ? ) als er echte beauty's tussen zitten zou ik het ook zeggen. Normaal gezien zijn de babe's nu ook op vakantie.
Waarom zou ik. Ik schreef dinsdag iets vergelijkbaars. Ook ik zag toen in de avond geen dames die mij dusdanig konden bekoren dat ik me er met die hitte voor in het zweet zou werken. En inderdaad, wat voor mij stunners zijn, hoeven voor jouw geen stunners te zijn, en omgekeerd. Ik had wel een handvol dames gezien die ik onder andere omstandigheden (lees voornamelijk de hitte) wel eens zou willen bezoeken, maar dat is toch wel weinig op 80 a 100 dames.
 
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zij is éen van die dames die mij dinsdagavond wel kon bekoren. ;)
Janus, dan heb ik ook nog een vraagje naar jou toe jij als SKW kenner of iemand anders ? Toen ik er vorige week overdag rondwandelde zat er in VT op 24 een leuke blonde met een carréstijl als haartooi ik heb die daar nogal gezien maar ben er nog nooit binnen geweest jegens steeds een verkeerd moment voor mij als zij daar aanwezig is. Weet iemand wie ik bedoel ?
 
Janus, dan heb ik ook nog een vraagje naar jou toe jij als SKW kenner of iemand anders ? Toen ik er vorige week overdag rondwandelde zat er in VT op 24 een leuke blonde met een carréstijl als haartooi ik heb die daar nogal gezien maar ben er nog nooit binnen geweest jegens steeds een verkeerd moment voor mij als zij daar aanwezig is. Weet iemand wie ik bedoel ?
Ik denk te weten wie je bedoelt, maar heb geen ervaring met haar en ken ook haar naam niet.
 
Janus, dan heb ik ook nog een vraagje naar jou toe jij als SKW kenner of iemand anders ? Toen ik er vorige week overdag rondwandelde zat er in VT op 24 een leuke blonde met een carréstijl als haartooi ik heb die daar nogal gezien maar ben er nog nooit binnen geweest jegens steeds een verkeerd moment voor mij als zij daar aanwezig is. Weet iemand wie ik bedoel ?
als ze ook een beetje tattoos heeft zou het anna kunnen zijn die heeft zo`n kapsel,
en zonder tattoos zou het nicole kunnen zijn.
allebei de dames zijn zeer goed te doen.
 
Ja Jhon toevallig was ik gisterenavond ook om 22 u 30 in het SKW doch ik was eigenlijk wel ontgoocheld in de kwaliteit die er zat. Ik heb het dan wel over echte stunners dus jong, echt mooi en sexy er kon mij echt geen enkele dame bekoren misschien dat de mooiste wel bezig waren maar toch ? Natuurlijk is dit een moment opname ik ben er maar 1 maal volledig door gewandeld zo heb ik ook Rossie niet gezien die waarschijnlijk wel aanwezig was ( zo leid ik toch af in de laatste gesprekken op dit forum ) wat ik toch een echt mooie dame vind die ook zeer goede kwaliteit levert. Waarschijnlijk zal ik nu wel terug op mijne kop krijgen van o.a. Likker69 en in mindere mate van Janus maar toch ( daarbij weet ik ook wel wat is een stunner voor mij en wat is dat voor andere mannen ? ) als er echte beauty's tussen zitten zou ik het ook zeggen. Normaal gezien zijn de babe's nu ook op vakantie.
Rossie was aanwezig hoor. Heb haar zien staan vt48 als ik me niet vergis. Maar ik deel je mening, was woensdag met de nachtshift niemand die me echt kon bekoren. Mijn vaste waren niet aanwezig.
 
Voor de liefhebbers ik heb net een wandelingetje in SKW gedaan. Er zaten echt wel nogal wat toppers hoor in de dagshift nadeel is wel met die zeilboten daar niet zo ver vandaan aan de kaaien. PARKING juist en dat zal mijn inziens dit weekend nog slechter zijn gezien de reclame er voor die zeilboten gemaakt word op radio een groot percentage mensen die niet in het buitenland zijn zullen dit weekend zeker naar Antwerpen komen.
 
Iemand ervaring met de knappe latina die sedert een paar weken gedurende de dag op Vingerlingstraat 12/1 staat ?
Ze doet me sterk denken aan een Ecuadoriaanse met wie ik enkele jaren geleden een paar keer contact had in een café in de buurt. We zaten toen- samen met haar man- aan de toog of op het terras, en dan heb je natuurlijk een heel andere invalshoek dan bij een dame die achter het raam staat...
Ondertussen ben ik voor 100 % zeker dat het gaat om de dame die ik voor ogen had, en alhoewel ik haar dus vrij goed ken- ik ken dus ook haar ( echte) naam- overvalt me toch elke keer ik haar nu zie een vreemd gevoel... Dus stel ik mijn vraag opnieuw: iemand (sexuele) ervaring met haar ?
 
Ik heb onlangs een recensie gelezen over een latina op VGL 12, maar hij sprak over 12/2. Ik moest meteen aan jouw denken, maar ben het vergeten te melden. Ik weet ook niet meer of het op dit forum was, of op één van de andere fora. De schrijver was alles behalve tevreden over haar service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan