Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou vandaag skw willen bezoeken nu ik in het land ben.
Weet iemand of Melissa van verversrui 2 er is?
Of iemand die een alternatief heeft indien zij er niet is?
 
Misschien die wat stevigere blonde krullenbol weer? Die heb ik daar ook al een aantal keren gezien.
Nee die staat in de dag , in de nachtshift zat er vorige donderdag de vrouw die ik er al vaker heb gezien en denk wel dat ze een latina is (weet haar naam niet) , stond daar zijdelings in een knaloranje spannend kleedje
 
Nee die staat in de dag , in de nachtshift zat er vorige donderdag de vrouw die ik er al vaker heb gezien en denk wel dat ze een latina is (weet haar naam niet) , stond daar zijdelings in een knaloranje spannend kleedje
Dat klinkt als Jennifer. Heeft dat oranje kleedje heel veel gaatjes, dan moet het haast wel Jennifer zijn.
 
Iemand ervaring met de knappe latina die sedert een paar weken gedurende de dag op Vingerlingstraat 12/1 staat ?
Ze doet me sterk denken aan een Ecuadoriaanse met wie ik enkele jaren geleden een paar keer contact had in een café in de buurt. We zaten toen- samen met haar man- aan de toog of op het terras, en dan heb je natuurlijk een heel andere invalshoek dan bij een dame die achter het raam staat...
 
Bedankt voor de info. (y)
Uiteraard nog steeds genoeg dames om uit te kiezen. En ik heb er ook genoeg gezien die ik eigenlijk wel eens zou willen bezoeken, maar de dames waar ik het meest in geïnteresseerd was, waren er niet. Dus maar gekozen om alleen wat te drinken op een terrasje, en mijn geld en energie te sparen tot een wat koelere dag. :ROFLMAO:
 
Uiteraard nog steeds genoeg dames om uit te kiezen. En ik heb er ook genoeg gezien die ik eigenlijk wel eens zou willen bezoeken, maar de dames waar ik het meest in geïnteresseerd was, waren er niet. Dus maar gekozen om alleen wat te drinken op een terrasje, en mijn geld en energie te sparen tot een wat koelere dag. :ROFLMAO:
Best op voorhand weten welke kamers airco hebben ;)
Ik dacht Villa Tinto alle kamers voorzien van airco. Overige straten afwisselend 'ja of neen'...
 
Volgens mij heeft ongeveer 90% van de kamers airco. In VT inderdaad allemaal, en ook bij de grootste verhuurder allemaal, al ben ik van zijn laatste nieuwe aankopen niet helemaal zeker. En ook verder hebben heel veel kamers ook airco. Daar hoefde ik het niet te laten. Ik bezoek echter wel eens dames waar, zelfs met de airco vol aan, we ons nog steeds stevig in het zweet werken, zelfs op koele dagen. Maar die waren vandaag dus niet aan het werk.
 
Hier nog eens proberen : iemand weet waar Christina nu staat ? Stond enkele weken geleden op sstr4/2 , maar had toen nog geen vaste plaats en sindsdien niet meer gezien! Iemand???
 
Volgens mij heeft ongeveer 90% van de kamers airco. In VT inderdaad allemaal, en ook bij de grootste verhuurder allemaal, al ben ik van zijn laatste nieuwe aankopen niet helemaal zeker. En ook verder hebben heel veel kamers ook airco. Daar hoefde ik het niet te laten. Ik bezoek echter wel eens dames waar, zelfs met de airco vol aan, we ons nog steeds stevig in het zweet werken, zelfs op koele dagen. Maar die waren vandaag dus niet aan het werk.
😅ja kan best maar overdag toch geen kip te bekennen
 
Zaterdag bezocht op vingerling 10, waar ze vroeger altijd in het eerste raam stond staat ze nu in het laatste.

Aardige dame maar niet echt mijn ding blijft bij 1 keer.

@Likker69 Even je ander berichten over Christina nagelezen weet niet 100% over de zelfde hebben, dame die ik bezocht gaf aan Roemeens te zijn en werkte in de nacht. Zoals ik aangaf vroeger altijd 1 raam en nu laatste raam van vingerling 10.
Nee is een Spaanse!!! Juist terg in SKW na een tijdje weggeweest te zijn . Is al een dertiger met mooie D cup( siliconen) en mooi figuur , ook wat tatoos
 
Weet iemand of de dame (kan niet meer op haar naam komen) vingerlingstraat 17/4, laatste raam van de vglstrt, nog werkt? Ze was niet groot, slank, blanke huid en veel tatoeages. Werkte tijdens de dag.
En Asia, VVR 2/4 . Ook tijdens de dag. Alvast dank voor een antwoordje.
 
Weet iemand of de dame (kan niet meer op haar naam komen) vingerlingstraat 17/4, laatste raam van de vglstrt, nog werkt? Ze was niet groot, slank, blanke huid en veel tatoeages. Werkte tijdens de dag.
En Asia, VVR 2/4 . Ook tijdens de dag. Alvast dank voor een antwoordje.
Asia is helaas al een tjjd geleden gestopt. Ik denk zo rond begin corona, maar kan ook iets korter terug zijn.
 
Weet iemand of de dame (kan niet meer op haar naam komen) vingerlingstraat 17/4, laatste raam van de vglstrt, nog werkt? Ze was niet groot, slank, blanke huid en veel tatoeages. Werkte tijdens de dag.
En Asia, VVR 2/4 . Ook tijdens de dag. Alvast dank voor een antwoordje.
De dame van VGL 17/4 is volgens mij Karin/Carine. Volgens mij is het al van een tijdje voor corona geleden dat ik haar nog gezien heb. Daarna zeker te weten nooit meer gezien.
 
Ben paar weken terugbij eerste bezoek SKW bij Patricia geweest (rijpe Vlaamse dame, schat rond de 60) ik dacht op Schippersstraat 11 middelste raam. Weet iemand of zij aanwezig is deze week en welke shift (was toen dagshift)?
 
Ik weet niet of Patricia deze week werkt. Ik heb haar vandaag in elk geval niet gezien. Bij mijn weten werkt Patricia uitsluitend in de dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan