Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben van plan om in mijn laatste week vakantie twee overnachtingen in Antwerpen te doen, zijn de dames de moeite waard? Wandel voornamelijk in Den Haag, wat zijn de toppers?
 
Heb deze voormiddag een van de dames bezocht.
Moest wel wat wachten tot de poetsdienst klaar was met haar kamer. Kon dit gelukkig bij haar in het raampje doen.
Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om even met mijn gat naar jullie te schudden. Echter zonder succes.
Zelfs poeslief kijken en verleiderlijk knipogen werkte ook langs geen kanten.

Wat zijn jullie toch moeilijke medewandelaars.... , kreeg zelfs geen snelle blik :(
(hoe doen de dames da toch....)
 
Gisterenavond nog is een bezoekje gebracht aan het skw. Wat me opviel was in de verversrui er was een nieuwe dame naar een pand te kijken en ze wou een foto trekken van de gsmnummer op het pand. Maar op dat moment zag een dame dat en ze stormde naar buiten naar haar en begon wat boel tegen haar te zoeken en op de alarmknop duwde, politie kwam even later en ging verhaal halen bij die nieuwe dame. Ik vond dat dus heel erg en hoeveel jaloezie er toen was bij de andere dames het kwam bij mij over dat er geen nieuwe dames welkom zijn.
 
Gisterenavond nog is een bezoekje gebracht aan het skw. Wat me opviel was in de verversrui er was een nieuwe dame naar een pand te kijken en ze wou een foto trekken van de gsmnummer op het pand. Maar op dat moment zag een dame dat en ze stormde naar buiten naar haar en begon wat boel tegen haar te zoeken en op de alarmknop duwde, politie kwam even later en ging verhaal halen bij die nieuwe dame. Ik vond dat dus heel erg en hoeveel jaloezie er toen was bij de andere dames het kwam bij mij over dat er geen nieuwe dames welkom zijn.
Kattinnen !!!
 
Zondagnamiddag rond 15- 16 uur was het aanbod zeer pover en lag de gemiddelde leeftijd hoog.
Zeer veel toerisme. Mannen die vrouw en kind meenamen in de straten. Het winkeltje heeft veel ijsjes verkocht aan de kinderen..

Ik begin wat te oud te worden voor snelle afwerksex beurtjes van 50 euro. Ik zal eens wat meer zakgeld moeten vragen voor ik vertrek.
 
Busty Poolse Milf Carolien met giga naturals, ex Gentse ramen, staat nu bevestigd op nr 22/1 Verversrui. 🤪🙌😎

Binnenkort volgt een review vh bezoekje alvast.

Edit: op moment van schrijven, dus ja avondshift.
Morgen zou ze er ook staan.
Volgende week is ze tijdelijk naar Polen, voor 1 week (maar je weet nooit met de dames natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met meisje op schipperstraat 32/2 avond? Lang zwart haar, zeer slank en grote borsten ( siliconen)? En meisje op schipperstraat 39/1 ook avond , lang blond haar , klein , slank en ook serieuze siliconen?? Vanavond getwijfeld om bij 1 van deze binnen te gaan
 
Laatst bewerkt:
Busty Poolse Milf Carolien met giga naturals, ex Gentse ramen, staat nu bevestigd op nr 22/1 Verversrui. 🤪🙌😎

Binnenkort volgt een review vh bezoekje alvast.

Edit: op moment van schrijven, dus ja avondshift.
Morgen zou ze er ook staan.
Volgende week is ze tijdelijk naar Polen, voor 1 week (maar je weet nooit met de dames natuurlijk)
Is deze busty milf verder slank of meer gezet? Anders zal ik morgenavond eens een rondje Antwerpen doen.
 
Iemand ervaring met meisje op schipperstraat 32/2 avond? Lang zwart haar, zeer slank en grote borsten ( siliconen)? En meisje op schipperstraat 39/1 , lang blond haar , klein , slank en ook serieuze siliconen?? Vanavond getwijfeld om bij 1 van deze binnen te gaan
Betreft dit een tijdelijke (SS32/2) die door verlofperiode inspringt op deze 'stoel'?
Ze komt me alvast niet gekend voor aangezien ik alle dames van dat pand (en aansluitend VT C en D) wel ken van zien. Haar beschrijving zegt me niets.
Ben door omstandigheden even niet in skw geraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan