Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen van mijn vaste dames geef ik de namen niet zomaar prijs.

Ik geloof zeker niet alles zomaar blindelings wat me verteld wordt, maar door mijn jarenlange ervaring met heel veel verschillende dames en ook doordat ik mijn vaste dames ook al jaren ken, kan ik redelijk goed inschatten wanneer ze de waarheid spreken, of dat er toch minstens een kern van waarheid in hun verhalen zit.

Als je denkt dat een dame die zich hier meerdere keren per dag laat neuken voor geld of andere seksuele handelingen verricht, zich op verlof ook nog dagelijks laat neuken, dan ben je niet naïef maar gewoon dom.
Je hebt je mond vol over respect , maar toont geen respect voor anderen hun mening dat is wel duidelijk op deze forum....
Indien je niet wil zeggen wie de dames in je meldingen zijn is dat jouw keuze maar denk dan ook niet dat melden dat je ze hebt bezocht enige waarde heeft om hier te plaatsen...
je spreekt jezelf tegen ; je schreef letterlijk dat je dame niet had geneukt tijdens die 6 weken nu spreek je over niet dagelijks tijdens haar verlof....
en waar schreef ik dat ze tijdens haar verlof dagelijks zou hebben geneukt ? ik zal je hierbij helpen : nergens

Je hebt je mond vol over respect , maar toont geen respect voor anderen hun mening dat is wel duidelijk op deze forum....
Indien je niet wil zeggen wie de dames in je meldingen zijn is dat jouw keuze maar denk dan ook niet dat melden dat je ze hebt bezocht enige waarde heeft om hier te plaatsen...
je spreekt jezelf tegen ; je schreef letterlijk dat je dame niet had geneukt tijdens die 6 weken nu spreek je over niet dagelijks tijdens haar verlof....
en waar schreef ik dat ze tijdens haar verlof dagelijks zou hebben geneukt ? ik zal je hierbij helpen : nergens
Ik heb respect inderdaad heel hoog staan. Ik heb wel respect voor de mening van anderen, tenminste als deze mogelijk correct kan zijn, maar niet altijd voor de manier waarop hij geuit wordt.

Ik heb in een eerdere reactie inderdaad geschreven dat ze niet geneukt had, en nu niet dagelijks. Dat moet je echter niet al te letterlijk nemen. Dat zijn namelijk privacy details die we niet besproken hebben. Wat ze echter wel gezegd heeft is dat haar poesje weer aan het neuken moet wennen. Dat is een teken dat ze niet of nauwelijks seks gehad heeft tijdens haar verlof.

Ik heb respect inderdaad heel hoog staan. Ik heb wel respect voor de mening van anderen, tenminste als deze mogelijk correct kan zijn, maar niet altijd voor de manier waarop hij geuit wordt.

Ik heb in een eerdere reactie inderdaad geschreven dat ze niet geneukt had, en nu niet dagelijks. Dat moet je echter niet al te letterlijk nemen. Dat zijn namelijk privacy details die we niet besproken hebben. Wat ze echter wel gezegd heeft is dat haar poesje weer aan het neuken moet wennen. Dat is een teken dat ze niet of nauwelijks seks gehad heeft tijdens haar verlof.
nee respect heb je niet dat heb je hier al meermaals aangetoond....(het aantal keren dat je in conflict bent gekomen is onnoemelijk sinds deze site bestaat)
Wat ben jij nu weeral aan het vergelijken ? het feit dat ze dagelijks meermaals wordt geneukt door een bende onbekenden tov tijdens haar verlof met iemand die ze verkiest.... natuurlijk moet ze er weer aan wennen om dagelijks door x-tal mannen te worden genomen in verschillende posities

Ja , geloof het maar 😂😂😂

nee respect heb je niet dat heb je hier al meermaals aangetoond....(het aantal keren dat je in conflict bent gekomen is onnoemelijk sinds deze site bestaat)
Wat ben jij nu weeral aan het vergelijken ? het feit dat ze dagelijks meermaals wordt geneukt door een bende onbekenden tov tijdens haar verlof met iemand die ze verkiest.... natuurlijk moet ze er weer aan wennen om dagelijks door x-tal mannen te worden genomen in verschillende posities
Een nymfomane moet niet wennen aan verschillende keren per dag genomen te worden!! Ze hebben ni liever😂😂😂

Ben van plan om in mijn laatste week vakantie twee overnachtingen in Antwerpen te doen, zijn de dames de moeite waard? Wandel voornamelijk in Den Haag, wat zijn de toppers?

Heb deze voormiddag een van de dames bezocht.
Moest wel wat wachten tot de poetsdienst klaar was met haar kamer. Kon dit gelukkig bij haar in het raampje doen.
Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om even met mijn gat naar jullie te schudden. Echter zonder succes.
Zelfs poeslief kijken en verleiderlijk knipogen werkte ook langs geen kanten.

Wat zijn jullie toch moeilijke medewandelaars.... , kreeg zelfs geen snelle blik :(
(hoe doen de dames da toch....)

Gisterenavond nog is een bezoekje gebracht aan het skw. Wat me opviel was in de verversrui er was een nieuwe dame naar een pand te kijken en ze wou een foto trekken van de gsmnummer op het pand. Maar op dat moment zag een dame dat en ze stormde naar buiten naar haar en begon wat boel tegen haar te zoeken en op de alarmknop duwde, politie kwam even later en ging verhaal halen bij die nieuwe dame. Ik vond dat dus heel erg en hoeveel jaloezie er toen was bij de andere dames het kwam bij mij over dat er geen nieuwe dames welkom zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan