Je hebt je mond vol over respect , maar toont geen respect voor anderen hun mening dat is wel duidelijk op deze forum....Alleen van mijn vaste dames geef ik de namen niet zomaar prijs.
Ik geloof zeker niet alles zomaar blindelings wat me verteld wordt, maar door mijn jarenlange ervaring met heel veel verschillende dames en ook doordat ik mijn vaste dames ook al jaren ken, kan ik redelijk goed inschatten wanneer ze de waarheid spreken, of dat er toch minstens een kern van waarheid in hun verhalen zit.
Als je denkt dat een dame die zich hier meerdere keren per dag laat neuken voor geld of andere seksuele handelingen verricht, zich op verlof ook nog dagelijks laat neuken, dan ben je niet naïef maar gewoon dom.
Indien je niet wil zeggen wie de dames in je meldingen zijn is dat jouw keuze maar denk dan ook niet dat melden dat je ze hebt bezocht enige waarde heeft om hier te plaatsen...
je spreekt jezelf tegen ; je schreef letterlijk dat je dame niet had geneukt tijdens die 6 weken nu spreek je over niet dagelijks tijdens haar verlof....
en waar schreef ik dat ze tijdens haar verlof dagelijks zou hebben geneukt ? ik zal je hierbij helpen : nergens