Vanmiddag weer niet gezien.Hier nog eens proberen : iemand weet waar Christina nu staat ? Stond enkele weken geleden op sstr4/2 , maar had toen nog geen vaste plaats en sindsdien niet meer gezien! Iemand???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVanmiddag weer niet gezien.Hier nog eens proberen : iemand weet waar Christina nu staat ? Stond enkele weken geleden op sstr4/2 , maar had toen nog geen vaste plaats en sindsdien niet meer gezien! Iemand???
Asia is helaas al een tjjd geleden gestopt. Ik denk zo rond begin corona, maar kan ook iets korter terug zijn.Weet iemand of de dame (kan niet meer op haar naam komen) vingerlingstraat 17/4, laatste raam van de vglstrt, nog werkt? Ze was niet groot, slank, blanke huid en veel tatoeages. Werkte tijdens de dag.
En Asia, VVR 2/4 . Ook tijdens de dag. Alvast dank voor een antwoordje.
De dame van VGL 17/4 is volgens mij Karin/Carine. Volgens mij is het al van een tijdje voor corona geleden dat ik haar nog gezien heb. Daarna zeker te weten nooit meer gezien.Weet iemand of de dame (kan niet meer op haar naam komen) vingerlingstraat 17/4, laatste raam van de vglstrt, nog werkt? Ze was niet groot, slank, blanke huid en veel tatoeages. Werkte tijdens de dag.
En Asia, VVR 2/4 . Ook tijdens de dag. Alvast dank voor een antwoordje.
@ copkiller verander je naam jonge toch!! Tot je een echte COP tegenkomt!!?? Zal heel wa minder zijn dan , l…rHet is het beste dat "mannen" zoals jij er niet zijn![]()
Een kip in skw ken ik niet. Een kip eet je.ja kan best maar overdag toch geen kip te bekennen
haha en moet ik nu bang worden of zoEen kip in skw ken ik niet. Een kip eet je.
Of bedoel je misschien een vrouw?
Als je toch niets met het nodige respect kan uitkramen, kan je beter zwijgen.
NIEMAND heeft iets aan je oerdomme negatief ingestelde meldingen. Niet de eerste keer.
Duidelijke boodschap?
Nee, je hoeft helemaal niet bang te worden. Gewoon stoppen met onzin uitkramen, en dus zwijgen.haha en moet ik nu bang worden of zoga je me opwachten hahaha
haha noway mate , als jij nog steeds geloof dat alles overdag vol zit,zit je er toch behoorlijk naast overdag is gewoon hopeloos geworden ,in avond/nacht is het aanbod gewoon stukken beter [zeker als je na 22.00 gaat wandelen]Nee, je hoeft helemaal niet bang te worden. Gewoon stoppen met onzin uitkramen, en dus zwijgen.
Waar heb jij de laatste weken of zelfs maanden geleden gelezen dat ik geschreven heb dat het overdag vol zit. Gisteren heb ik zelfs geschreven dat het nagenoeg uitgestorven was vanwege het warme weer. Maar ook toen zaten er nog een tiental dames die de moeite van een bezoekje waard zijn.haha noway mate , als jij nog steeds geloof dat alles overdag vol zit,zit je er toch behoorlijk naast overdag is gewoon hopeloos geworden ,in avond/nacht is het aanbod gewoon stukken beter [zeker als je na 22.00 gaat wandelen]
Een chickie zeggen de Engelseneen kippetje is bij ons ook gewoon een uitdrukking voor een heel leuk lekker meisje!
dus waar sommige zich nu zo druk om maken is mij een raadsel want er is niks mis met dat gezegde!
Dan trek ik mijn woorden terug Theoeen kippetje is bij ons ook gewoon een uitdrukking voor een heel leuk lekker meisje!
dus waar sommige zich nu zo druk om maken is mij een raadsel want er is niks mis met dat gezegde!
Ik wandel nooit op de dag. Mis dan ook het rode licht in de duisternis .Waar heb jij de laatste weken of zelfs maanden geleden gelezen dat ik geschreven heb dat het overdag vol zit. Gisteren heb ik zelfs geschreven dat het nagenoeg uitgestorven was vanwege het warme weer. Maar ook toen zaten er nog een tiental dames die de moeite van een bezoekje waard zijn.
Dus lezen of iets onthouden kun je ook al niet. Maar ook dat is niets nieuws.
Overdag onder normale omstandigheden een bezetting van 60 a 70%. Momenteel zijn er nogal wat dames met verlof en ligt de bezetting een stuk lager. En gisteren waren er vanwege de hitte slechts ongeveer 50 dames aanwezig. Normaal gezien dus ongeveer 150 dames overdag. In de avond schijnt de bezetting wel ietsje beter te zijn. Voor de avond schijnt het zelfs lastig te zijn om ern kamer te vinden. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ook alles effectief bezet is, wel dat alles of nagenoeg alles verhuurt is.Ik wandel nooit op de dag. Mis dan ook het rode licht in de duisternis .
Maar kan iemand objectief zeggen hoe t zit me de bezettingsgraad van de ramen?
Dus overdag 50 dames/transen en savonds 150?
Het gaat niet over het gebruik van het woord kip, dat is een algemeen gebruikte uitdrukking. Het gaat puur over de persoon die het gebruikte, en dan vooral om het feit dat die persoon hier alleen komt om het skw en met name de dagshift af te kraken, maar nog nooit in zijn leven iets constructiefs of positiefs heeft geschreven op welk forum dan ook.een kippetje is bij ons ook gewoon een uitdrukking voor een heel leuk lekker meisje!
Tja wat wil je met deze temperaturen, de dames liggen op het strand.Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.
Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.
En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.
Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
Ik kan dit alleen maar bevestigen! Den Haag, Amsterdam, Alkmaar en noem de steden maar op: ze kunnen niet tippen aan het aanbod in Antwerpen.Het SKW is een van de weinige wandelgebieden waar overdag een zeer goed aanbod te vinden is, het is dus niet echt nodig om te wachten tot het donker is geworden.
Veel dames zijn in verlof + de tropische hitte vandaag weerhield meerdere dames om aanwezig te zijn. Maandag en dinsdag zijn nu eenmaal zeer rustige dagen in de zomerperiode.Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.
Ik ben tegen 21u00 maar naar huis gegaan. De bezetting op dat moment lag op slechts 10 of hoogstens 15%. Ik weet dat er tussen 21u00 en 22u00 nog wel een aantal dames aankomen, maar als je van een verdubbeling uit gaat, wat m.i. toch wel ongeveer het maximum is praten we nog steeds over een bezetting van 25 a 30%, en dat is gewoon vergelijkbaar met de dagshift.
En met de uiterlijke schoonheid was het helemaal droevig gesteld. Ik zag slechts een handjevol dames die mijn bij normale temperaturen misschien tot een bezoekje hadden kunnen verleiden. Dat was vandaag en gisteren overdag toch zeker het dubbele aantal. En van dat handjevol waren het voor het grootste gedeelte ook nog dames die ik van de dagshift herkende. Van de echte avond/nacht dames waren er maar 2 die mij echt konden bekoren.
Ik zie dus geen enkele reden om op korte termijn nog eens in de avond te gaan wandelen. Geef mij maar de dagshift. Daar heb ik voorlopig mijn handen vol aan.
Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet.Ik ben vandaag nog eens in het skw gebleven om het begin van de avondshift te bekijken. Ik geloof nu helemaal niets meer van die verhalen dat de avond/nacht shift zoveel beter is dan de dagshift.
Mannen, dag of nacht, ik heb ze al 40 jaar in beide shifts bezocht.Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet.
@hansgelderland : Elison is deze week afwezig en zou pas volgende week terug op post zijn.@Janus De keren dat ik in het SKW was, en dat was altijd in de (voor)middag, vond ik het best redelijk qua bezetting. Hoewel ik het dus niet kan vergelijken met de avondshift heb ik geen reden tot klagen over de dagshift. Wel had ik vorige week woensdag de pech dat Elison (de NL dame op SS 29/2) er niet was. Ik had haar graag voor de 2e keer willen bezoeken. Ze zei bij mijn 1e bezoekje dat ze altijd rond 10.00 uur begint, maar toen niet dus. Ik ben van plan om a.s. vrijdag weer te gaan kijken. Weet iemand misschien of ze er weer is in de vroege middag? (rond 12-13 uur)
Gisteren en eergisteren hing haar naambordje er wel, maar was Elison inderdaad in het geheel niet te zien geweest.@hansgelderland : Elison is deze week afwezig en zou pas volgende week terug op post zijn.
Onderstaand bericht is een reactie op alle reactie die ik ontvangen heb naar aanleiding van mijn bericht.Janus hoelang wandel jij al??? Je zou toch moeten weten dat maand juli en augustus 1 van de slechte bezettingen is van het aanbod van de dames. Dagshift en nachtshift zitten nu zeker niet 40% van de dames. September komt dat aanbod terug op gang. Dagshift op zen best haalt gemakkelijk 60% nachtshift op zen best is zeker 80% hangt ook van welke dag je daar bent. En het gebeurd dat de dagshift een hoger percentage heeft. Dus stop met zo negatief te reageren alsof je alles weet