Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
enkele maanden geleden dat ik eens met de wagen naar het schipperskwartier ben gekomen, toen waren er nog werken op de brouwersvliet in het eerste gedeelte parkeerplaatsen tussen de bomen, daardoor een probleem om plaats te vinden.
Zijn deze werken intussen opgelost of is er nog altijd parkeerhinder ? Bedankt voor jullie reactie
 
enkele maanden geleden dat ik eens met de wagen naar het schipperskwartier ben gekomen, toen waren er nog werken op de brouwersvliet in het eerste gedeelte parkeerplaatsen tussen de bomen, daardoor een probleem om plaats te vinden.
Zijn deze werken intussen opgelost of is er nog altijd parkeerhinder ? Bedankt voor jullie reactie
werken weg parkeerhinder daar altijd 😅
 
Pakeerhinder is afhankelijk van de dag en het tijdstip dat je arriveert. Zaterdagmiddag een overvloed aan vrije plaatsen. Op werkdagen wil het overdag al eens een stukje lastiger zijn, maar ik vind meestal toch redelijk snel een plaatsje.
 
Collega-wandelaars, ik maak op het ogenblik een corona-besmetting door. Niet echt leuk, maar dat zullen jullie wel weten.
Vandaar mijn oproep: als je niet zeker bent dat je niet ziek bent, ga dan aub niet naar de dames. Ook voor hen is het erg om ziek te zijn en bovendien hebben ze niks om financieel op terug te vallen.
 
Duizend maal sorry voor het vervuilen van jullie forum, ik wou alleen wat aandacht vragen voor de gezondheid van de dames...
Laat je niet gek maken door COVID ontkenners.
Er zijn inmiddels honderden topics, dat argument slaat nu echt nergens op.
Zij willen gewoon verder met gesloten ogen en oren wandelen en daarbij niet verstoord worden, dat lijkt mij eerder de achterliggende motivatie om jou aan te vallen.
 
Het heeft niet met het ontkennen van covid. Ik heb zelf namelijk ook corona gehad. Het heeft met realiteitszin te maken. Hebben jullie nog steeds niet door dat er veel valse informatie verspreid wordt rond covid. Verdiep je dan eens echt in het virus.

En als er iemand respect heeft voor de dames, en begaan is met hun, en dan niet eens alleen met hun gezondheid, dan ben ik het wel. Toen ik zelf corona had was de dame die ik bezocht had tussen mijn besmetting en het moment waarop ik erachter kwam dat ik positief was, de eerste persoon die ik ingelicht heb, nog voordat ik mijn familie of werk inlichtte. Gelukkig was zij negatief.
 
Gisteren mogen genieten van de bloedmooie Selena SS 30/1. Wat een knap ding is dat!
Inderdaad een knap ding.
Ben geen nachtwandelaar maar viel me als dagwandelaar op toen er nog coronamaatregelen waren en de nachtdames vroeger begonnen aan hun shift.
Toch ook eens proberen dan, iemand enig idee hoe laat zij aan haar avondshift begint ?
Alvast bedankt
 
Het zal sommige wandelaars wel opgevallen zijn dat Martinikaanse Lila (VT 18 in de avond/nachtshift; in het weekend ook in de dagshift) al een tijdje niet meer op post is.
Ik kwam haar vandaag tegen in een heel andere buurt van de koekenstad, en ze wist mij te vertellen dat ze ernstig ziek is.
Een terugkeer naar het skw zit er dus niet meteen in...
 
Laatst bewerkt:
Het zal sommige wandelaars wel opgevallen zijn dat Martinikaanse Lila (VT 18 in de avond/nachtshift; in het weekend ook in de dagshift) al een tijdje niet meer op post is.
Ik kwam haar vandaag tegen in een heel andere buurt van de koekenstad, en ze wist mij te vertellen dat ze ernstig ziek is.
Een terugkeer naar het skw zit er dus niet meteen in...
Triest om dit te vernemen.
Hoe dikwijls heb ik deze dame wel niet bezocht lang geleden toen ze nog in de Atheneumbuurt werkte.
Hopelijk komt het allemaal goed.
 
Ik ben nieuw op dit forum en wil natuurlijk ook mijn bijdrage leveren. Een aantal weken geleden ben ik bij een blonde Hongaarse geweest in VT, nummer heb ik spijtig genoeg niet opgelet maar was dicht bij het politiekantoor, zelfde kant. Weet iemand mss haar naam zodat ik een recensie kan schrijven, of mss bestaat hierover zelfs al eentje. Thx!
 
Ik ben nieuw op dit forum en wil natuurlijk ook mijn bijdrage leveren. Een aantal weken geleden ben ik bij een blonde Hongaarse geweest in VT, nummer heb ik spijtig genoeg niet opgelet maar was dicht bij het politiekantoor, zelfde kant. Weet iemand mss haar naam zodat ik een recensie kan schrijven, of mss bestaat hierover zelfs al eentje. Thx!
Heb zelf geen idee, ken daar wel een paar Roemeense dames maar een Hongaarse ?
Misschien kan je nog wat meer info geven, was het tijdens de nacht- of dagshift ?
Overdag zit Tania meestal naast het politiekantoor op de VT 31, heeft haar laten blonderen nu maar is wel Roemeense ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan