Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Be my guest! Geen woorden maar daden L boy...

PS. Ik ben een bescheiden jongen en oordeel niet maar ik geniet eens te meer van de ervaring als het dametje in kwestie mij voor 50 euro oprecht een leuke tijd probeert te bezorgen. Dat is toch klasse. Want meer verwacht den deze niet. De extra floezen die bruur Aitor dan overhoudt spendeert hij graag aan extra bezoekjes...
 
Ok ik heb een andere indruk. Er zijn voldoende correcte meiden in het SKW. En, als ze slim zijn gebruiken ze die 20 minuten om ervoor te zorgen dat Aitorreke nog veelvuldig terugkomt.

Ik vind het trouwens niet zo moeilijk om in een paar minuten een leuke klik te creëren. Gewoon wat aandacht geven, interesse tonen en met een complimentje kom je al een heel eind. Je hoeft dus niet altijd extra floezen te leggen om iets extra terug te krijgen. Ik ben ook niet zo'n mannetje die dan voor zijn 50 euro het onderste uit de kan wil halen.

Dit is mijn mening boys. Ik spreid liever 150 euro over 3 dames of 3 bezoekjes. Ik hou van het wandelen en de mooie vrouwen maar voel geen nood om een gans uur met zo'n vrouw door te brengen. Los van het financiële aspect, want hoewel Aitorreke over voldoende floezen beschikt, zijn er nog andere bezigheden in het leven hé mannen. En, ik overspend ook niet graag... Als ik een paar pinten teveel op heb verandert dat de zaak maar gelukkig drinkt bibi niet meer. Dat heeft Aitorreke al van veel zotte fratsen bespaart.
 
Laatst bewerkt:
Ok ik heb een andere indruk. Er zijn voldoende correcte meiden in het SKW. En, als ze slim zijn gebruiken ze die 20 minuten om ervoor te zorgen dat Aitorreke nog veelvuldig terugkomt.

Ik vind het trouwens niet zo moeilijk om in een paar minuten een leuke klik te creëren. Gewoon wat aandacht geven, interesse tonen en met een complimentje kom je al een heel eind. Je hoeft dus niet altijd extra floezen te leggen om iets extra terug te krijgen. Ik ben ook niet zo'n mannetje die dan voor zijn 50 euro het onderste uit de kan wil halen.

Dit is mijn mening boys. Ik spreid liever 150 euro over 3 dames of 3 bezoekjes. Ik hou van het wandelen en de mooie vrouwen maar voel geen nood om een gans uur met zo'n vrouw door te brengen. Los van het financiële aspect, want hoewel Aitorreke over voldoende floezen beschikt, zijn er nog andere bezigheden in het leven hé mannen. En, ik overspend ook niet graag... Als ik een paar pinten teveel op heb verandert dat de zaak maar gelukkig drinkt bibi niet meer. Dat heeft Aitorreke al van veel zotte fratsen bespaart.

Voila hier heb je dan ook weer een verschil tussen jou en mij... ik spendeer liever langer tijd met dezelfde dames, dan elke keer naar een ander te gaan. Dit is natuurlijk elk z'n mening en gevoel en iedereen doet wat hij wilt ?
Jij helpt 3 verschillende dames met elk 50 euro en ik help 1 dame liever met 150 euro.
Bij mij is het gewoon dat als ik maar 20min binnen ben, dan heb ik het gevoel dat alles gehaast moet zijn, alles is geforceerd en veel doen het dan tegen hun zin.
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, anders was het leven maar saai! ?
 
Een aantal jaren geleden zou ik Aitor bijgetreden hebben in zijn visie maar na een kleine 50 dames "vluchtig" bezocht te hebben ben ik er bij een paar blijven hangen. Dat zijn dan dames geworden die ik vele tientallen keren bezocht heb en waarmee ik op de duur langere dates deed. Die dates zijn ondertussen uitgegroeid naar "ontmoetingen" van 2 uur en soms meer met uiteraard de daaraan gekoppelde hogere prijs. Ik leun dus op dit moment meer aan bij Levensgenieter.

Iets dat ik "zomaar" even op tafel gooi is het volgende. Ik heb geen enkel idee van de leeftijd van Aitor en Levensgenieter maar zou het kunnen dat "jongere" mannen meer voor de korte, snelle wip gaan met veel verschillende dames en dat "iets minder jonge" mannen langere dates met dezelfde dame verkiezen?

Of sla ik nu de bal helemaal mis?

Voor alle duidelijkheid, met geen van beide gewoontes is iets mis hoor.
 
Als 55 plusser ben ik wel in het kamp te vinden van 1 tot 2 uur.
20 minuten is niet meer mijn ding.
Maar dat is al reeds meer dan 10 -15 jaar het geval.
Bij mij is het beginnen te veranderen na 25 jaar wandelen.
Denk dat het misschien gelinkt is aan het aantal jaren dat je wandelt en niet aan de leeftijd?
Wat is de mening van anderen??
 
Een aantal jaren geleden zou ik Aitor bijgetreden hebben in zijn visie maar na een kleine 50 dames "vluchtig" bezocht te hebben ben ik er bij een paar blijven hangen. Dat zijn dan dames geworden die ik vele tientallen keren bezocht heb en waarmee ik op de duur langere dates deed. Die dates zijn ondertussen uitgegroeid naar "ontmoetingen" van 2 uur en soms meer met uiteraard de daaraan gekoppelde hogere prijs. Ik leun dus op dit moment meer aan bij Levensgenieter.

Iets dat ik "zomaar" even op tafel gooi is het volgende. Ik heb geen enkel idee van de leeftijd van Aitor en Levensgenieter maar zou het kunnen dat "jongere" mannen meer voor de korte, snelle wip gaan met veel verschillende dames en dat "iets minder jonge" mannen langere dates met dezelfde dame verkiezen?

Of sla ik nu de bal helemaal mis?

Voor alle duidelijkheid, met geen van beide gewoontes is iets mis hoor.
Ik behoor zeker nog tot de categorie van de "jongere" mannen, dus van mijn kant is het gewoon het gevoel en de ervaring met dames die me tot meer betalen drijven voor een langere tijd te spenderen, dan de korte wip.
 
Als 55 plusser ben ik wel in het kamp te vinden van 1 tot 2 uur.
20 minuten is niet meer mijn ding.
Maar dat is al reeds meer dan 10 -15 jaar het geval.
Bij mij is het beginnen te veranderen na 25 jaar wandelen.
Denk dat het misschien gelinkt is aan het aantal jaren dat je wandelt en niet aan de leeftijd?
Wat is de mening van anderen??
Ik ben ook 55+. Ik ben ook overgestapt van de korte dates naar de langere meer relaxte dates.
 
Re. Kwaliteit vs. kwantiteit discussie.

Ieder zijn voorkeuren en noden uiteraard. Ik wandel al zo'n 15 jaar actief en ik vind het nog altijd opwindend om voor 50 euro seks te kunnen hebben met een mooie jonge vrouw naar keuze. Die laagdrempeligheid en nabijheid van het SKW heeft iets bevrijdends. Ik kan me niet voorstellen mocht ik ergens in een land wonen, ver van een stad met een deftige raambuurt. Waarschijnlijk zou ik dan noodgedwongen naar de privé uitwijken. Dus dat is één aspect. Ik ben graag onafhankelijk en gedrag me ook zo in mijn keuzes.

Er is een tijd geweest echter - ik denk dat die zo'n tweetal jaar heeft geduurd - waarin ik verslaafd was aan betaalde seks, en dat zich hoofdzakelijk afspeelde in het SKW, en per uitzondering in BXL. Toen ging ik vaak en ook toen vaak voor 50 euro. Maar, ik had ook een aantal favorietjes waar ik dan meer tijd bij spendeerde. Dan beleefde ik maanden van 400 of zelfs 500 euro. De meisjes zagen bibi graag komen natuurlijk. En vriendelijk dat ze dan zijn. Kusjes geven, zot doen, romantisch knuffelen al wat je maar wil. Zo was er eentje die het flikte om mij tot de vroege ochtend bij haar te houden. Ja lap, kon meneer nog met dat grietje over straat om te gaan pinnen. 300 euro kostte mij dat grapje. Na zo'n ervaring begin je wel na te denken.

Ik heb er geen spijt van. Het was een leerproces en fouten horen bij het leven. Ondertussen is Aitor veranderd en stabieler, en is zijn leven rijker gevuld met verschillende bezigheden en interesses en hij heeft opnieuw meer aandacht voor zijn omgeving. Daar zit dan de tweede motivering van mijn wandelgedrag. Ik behoud graag die balans zoals die nu is. Wandelen is leuk maar het is iets dat ik doe naast alle andere activiteiten in mijn vrije tijd, die al zo schaars is door mijn drukke baan.

Er is ook een derde verklaring. Ik vind dat het SKW er in het al geheel op vooruit is gegaan. Je kan discussiëren over de bezoekersaantallen of de ongelukkige shift wissels, maar vandaag de dag is het SKW een prototype van een moderne urban raambuurt waar het veilig en aangenaam vertoeven is. Dus kudos aan onze beleidsmakers. Goe gedoan manne! Maar, dat gezegd zijnde ervaart Aitor tevens een soort van stress bij de dames die daardoor ook gepaard gaat met een bepaalde zakelijkheid die onze samenleving misschien meer en meer kenmerkt. Dit maakt dat ik me zelf ook niet te veel wil hechten aan die meisjes, hoe fantastisch en lief sommigen van heb ook zijn. Zij maken hun keuzes en dat is prima, maar ik voel niet de nood en drang om me verder te mengen in hun leven. Dus door korte bezoekjes bewaar ik die afstand en dat vindt Aitorreke wel een comfortabel gevoel.

Ieder zijn drijfveren dus hé boys. Na dergelijk betoog (of je het er nu mee eens bent of niet) is hier een mic drop Obama style wel op zijn plaats.

5D1B0A43-AADF-4F0A-841E-E3FDAB803CC9.gif
 
Re. Kwaliteit vs. kwantiteit discussie.

Maar, dat gezegd zijnde ervaart Aitor tevens een soort van stress bij de dames die daardoor ook gepaard gaat met een bepaalde zakelijkheid die onze samenleving misschien meer en meer kenmerkt. Dit maakt dat ik me zelf ook niet te veel wil hechten aan die meisjes, hoe fantastisch en lief sommigen van heb ook zijn. Zij maken hun keuzes en dat is prima, maar ik voel niet de nood en drang om me verder te mengen in hun leven. Dus door korte bezoekjes bewaar ik die afstand en dat vindt Aitorreke wel een comfortabel gevoel.
Ik herken dat bij mezelf ook, Aitor. Ook ik betaal meestal slechts het basistarief. Herhalingsbezoekjes spreid ik ver uit elkaar. Ik ga nooit op korte tijd meerdere keren bij dezelfde naar binnen. Om eerlijk te zijn vind ik het zelfs vervelend als een meisje ervan uit begint te gaan dat ik keer op keer voor haar zal kiezen.

Voor mij is deze hobby een seksueel genoegen. Anonieme seks. Langsgaan bij mooie lichamen, lieve glimlachen en geile praat. Maar zodra ze over zichzelf beginnen te vertellen, ben ik weg. Ik begrijp dat anderen dat wel willen, maar zelf beperk ik dit tot een neukhobby.

Een jaar of twee geleden ging ik in de Villa Tinto eens binnen bij een schone twintigjarige die mij zo'n uitstekende service gaf dat ik er zeker nog eens bij naar binnen zou zijn gegaan. Alleen begon die op dat eerste moment over wat voor een connectie ze met mij voelde, dat we verwante zielen waren. Ugh. Mentaal trok ik onmiddellijk een groot kruis over dat raam.

Wat ikzelf - en da's persoonlijk, anderen zullen vast heel andere ideeën hebben hierover - wil, is dat de gesprekken zich beperken tot seks. Knappe outfit, stoute nagellak, de smaak van dat chocoladecondoom. Niet over hun huurbaas, alsjeblieft. Dat ze volgende week nieuwe high heels zullen hebben, dat wel. Dat we de volgende keer anaal doen, wink wink.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik begrijp je alvast als je zegt dat je comfortabeler wandelt met wat afstand. Ik hoef geen verhalen bij mijn bestelling. Laat de seksfantasie maar overeind.
 
Ik bekijk het ook zoals Aitor en Kladderadatsch, met het enige verschil dat 20 min wat kort voor mij is. Vooraleer ik opgewarmd ben is er meestal al 20 minuten verstreken. Ik loop in het SKW niet rond met een boner.
Maar voor de rest, alleen sex .
 
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....
 
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....
Bij een nieuwe meid informeer ik over de prijsrange vooraf. Begin wel maar met 50, maar als het spel mij bevalt verleng ik vaak al bij eerste bezoek, maar enkel op mijn initiatief.
Als ze zelf begint over bijbetalen, doe ik het niet want dat haat ik en fus zal er geen tweede maal van komen....
 
Heb ook de indruk dat als je veel terug gaat bij een meisje dat dan het spannende snel weg is
Hangt af van je (en haar) inbeeldingsvermogen en fantasie. Na jaren bij sommige dames kan ik haar nog verrassen met een nieuwe fantasies, en zij mij.
Bij andere dames ken je na 2 maal al de gehele (en vaak enige) routine die ze doet.
 
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....
Bij mijn eerste bezoek betaal ik meestal €50. En als het me bevalt dan ga ik daarna meer Betalen. Tijdens een date bijbetalen doe ik eigenlijk nooit. Mijn laatste "nieuwe" dame was hierop een uitzondering, bij haar heb ik de eerste keer meteen €100 betaald. Maar dat had met mijn wensen te maken.
 
Ik herken dat bij mezelf ook, Aitor. Ook ik betaal meestal slechts het basistarief. Herhalingsbezoekjes spreid ik ver uit elkaar. Ik ga nooit op korte tijd meerdere keren bij dezelfde naar binnen. Om eerlijk te zijn vind ik het zelfs vervelend als een meisje ervan uit begint te gaan dat ik keer op keer voor haar zal kiezen.

Voor mij is deze hobby een seksueel genoegen. Anonieme seks. Langsgaan bij mooie lichamen, lieve glimlachen en geile praat. Maar zodra ze over zichzelf beginnen te vertellen, ben ik weg. Ik begrijp dat anderen dat wel willen, maar zelf beperk ik dit tot een neukhobby.

Een jaar of twee geleden ging ik in de Villa Tinto eens binnen bij een schone twintigjarige die mij zo'n uitstekende service gaf dat ik er zeker nog eens bij naar binnen zou zijn gegaan. Alleen begon die op dat eerste moment over wat voor een connectie ze met mij voelde, dat we verwante zielen waren. Ugh. Mentaal trok ik onmiddellijk een groot kruis over dat raam.

Wat ikzelf - en da's persoonlijk, anderen zullen vast heel andere ideeën hebben hierover - wil, is dat de gesprekken zich beperken tot seks. Knappe outfit, stoute nagellak, de smaak van dat chocoladecondoom. Niet over hun huurbaas, alsjeblieft. Dat ze volgende week nieuwe high heels zullen hebben, dat wel. Dat we de volgende keer anaal doen, wink wink.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik begrijp je alvast als je zegt dat je comfortabeler wandelt met wat afstand. Ik hoef geen verhalen bij mijn bestelling. Laat de seksfantasie maar overeind.
Maar zo extreem zie ik het wel niet hoor @Kladderadatsch boy. In tegendeel, ik vind het net heel aangenaam wanneer een meisje zich open stelt en een leuk gesprek weet aan te gaan. Het zijn geen objecten hé. Dus het boeit me wel hun verhaal maar ik wil me er niet verantwoordelijk voor voelen. Dat is wat ik wil zeggen met die afstand behouden. Ik kan me inbeelden - en ik spreek uit ervaring - dat na veelvuldige en langere bezoekjes bij een favoriete dame die scheiding moeilijker te maken is.

Ik zeg niet dat de 100/150 euro boys allemaal in die situatie zitten, alleen weet ik dat het voor mij een valkuil is. Dat gezegd zijnde sluit ik niet uit dat ik uit sympathie of voor pzc eens extra zal betalen. Recent toch een aantal leuke meisjes ontmoet zoals ons Carla, Ramona, Sarah/Roxanne, Maissa waar Aitorreke best wat extra floezekes voor wil neerleggen.

Ik probeer mezelf te beschermen tegen de verleidingen. Laten we zo het stellen want dat is uiteindelijk part of the job. Klanten verleiden en zo veel mogelijk geld verdienen. Niets mis mee, maar ik probeer het wel zo te zien zonder verbitterd te zijn of gefrustreerd. Want doe het maar hé... R E S P E C T voor al die bezige bijtjes. Peace bruurs!
 
Dan heb je niet de juiste dame. De echte toppers weten de spanning er wel in te houden. Er is een dame die ik wel 300, zoniet 400 keer bezocht heb, en het bleef altijd spannend en verrassend. Ik heb me bij haar nooit verveeld.
Ik heb wel toppers waar ik blijf terug gaan maar moet toch wekelijks een nieuwe uitproberen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan