Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....

Soms betaal ik onmiddellijk meer bij een nieuwtje, soms na 10-tal minuutjes als ik aanvoel dat het goed zit vraag ik om langer te blijven.
Maar waar ik dan wel een hekel aan heb, is dat het hoertje stopt met was ze zalig bezig was aan het doen en wacht om het spel van haasje-over te hervatten tot ik opnieuw in mijn portefeuille duik .
 
Ik voel me zelf gewoon comfortabeler bij sessies van 1u om gewoon ook een deftig gesprek met de dame in kwestie te hebben. Uiteraard zullen ze soms wel overdrijven met hun verhalen om toch maar meer en meer geld van je te kunnen krijgen maar er zitten er wel ook tussen die echt eerlijk zijn (of ik ben naïef) en die hier zijn om hun familie te helpen, want daar draait het toch grotendeels om... ze komen naar hier om snel heel veel geld te verdienen omdat ze in hun thuisland niks hebben. Heb zelf een ervaring gehad met eentje die actief is in het SKW en ik was de eerste keer binnen gegaan voor een uurtje en het was heel gezellig en passioneel en wanneer het uur voorbij was vroeg ze of ik niet nog wat langer wilde blijven (ben er niet op ingegaan omdat ik dit nooit doe bij een eerste "date"). Maar wel nummers uitgewisseld en ze begon heel haar verhaal te vertellen dat ze dit werk doet om de operatie van haar kleine broer te betalen en om hen een beter leven te geven... uiteindelijk geloofde ik haar wel maar er zaten toch ook heel wat gaten in haar verhaal, want ze vroeg of ik haar kon helpen met het geld maar uiteindelijk vond ze dure kledij dan toch belangrijker dan het uitgegeven geld van de kledij te spenderen aan haar zieke broertje ?
Dus bij deze denk ik niet dat dit een echt eerlijke chick is en of ze dit ook bij andere mensen al geprobeerd heeft maar lijkt me wel een zekerheidje.
 
Ik voel me zelf gewoon comfortabeler bij sessies van 1u om gewoon ook een deftig gesprek met de dame in kwestie te hebben. Uiteraard zullen ze soms wel overdrijven met hun verhalen om toch maar meer en meer geld van je te kunnen krijgen maar er zitten er wel ook tussen die echt eerlijk zijn (of ik ben naïef) en die hier zijn om hun familie te helpen, want daar draait het toch grotendeels om... ze komen naar hier om snel heel veel geld te verdienen omdat ze in hun thuisland niks hebben. Heb zelf een ervaring gehad met eentje die actief is in het SKW en ik was de eerste keer binnen gegaan voor een uurtje en het was heel gezellig en passioneel en wanneer het uur voorbij was vroeg ze of ik niet nog wat langer wilde blijven (ben er niet op ingegaan omdat ik dit nooit doe bij een eerste "date"). Maar wel nummers uitgewisseld en ze begon heel haar verhaal te vertellen dat ze dit werk doet om de operatie van haar kleine broer te betalen en om hen een beter leven te geven... uiteindelijk geloofde ik haar wel maar er zaten toch ook heel wat gaten in haar verhaal, want ze vroeg of ik haar kon helpen met het geld maar uiteindelijk vond ze dure kledij dan toch belangrijker dan het uitgegeven geld van de kledij te spenderen aan haar zieke broertje ?
Dus bij deze denk ik niet dat dit een echt eerlijke chick is en of ze dit ook bij andere mensen al geprobeerd heeft maar lijkt me wel een zekerheidje.
Ik voel me ook comfortabeler en meer op mijn gemak tijdens langere dates. En de dame in kwestie meestal ook, zeker als je er al vaker geweest bent, en ze dus weet dat ik een aardige en vriendelijke man ben.

Je bouwt een zesde zintuig voor die verhalen, en ik heb meestal al snel 8n de gaten of ze echt eerlijk is, of dat ze zomaar een verhaaltje vertelt om meer geld uit je zak te kloppen.
 
De tijd van de loverboys en pimps is, denk ik, voorbij. Dus, mits de uitzondering misschien, zitten de meeste dames daar op eigen initiatief. Persoonlijk denk ik dat het gros van de meisjes naar het SKW komen om zich te emanciperen, om op eigen benen te kunnen staan en een comfortabel leven te leiden. Ongetwijfeld zal er al wel eens 50 euro opgestuurd worden naar Roemenië. Wetende dat een gemiddelde ongeschoolde Roemeen 500 euro per maand verdiend, is 50 euro voor zo'n familie al een heel mooi bedrag. Maar het is niet het doel van hun aanwezigheid hier.

Ik herken in veel van die meisjes ambitieuze, harde werkers die hogerop willen. Het blijft een bijzondere keuze, en het vereist een sterke persoonlijkheid en metale weerbaarheid. Uiteindelijk heb ik daarvoor wel respect, maar tegelijk wil ik er ook geen slachtoffers van maken. Het is volgens mij grotendeels een bewuste keuze om die aparte weg in te slaan. Het is niet aan iedereen gegeven. Zo bezie ik het. Niet naïef of hardvochtig. Gewoon realistisch. Ik merk dat als je als klant begrip toont en empathie, niet op een paternalistische manier maar op gelijke voet, wordt dit vaak met veel liefde ontvangen... Win-Win. Boom shakalaka! :p
 
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....

Aan een 50 Eur date vind ik persoonlijk niets aan. Vroeger deed ik dat wél maar de laatste jaren dus niet meer.

Ik bezoek momenteel enkel dames die ik al héél lang ken en waar ik al vele tientallen keren geweest ben.

En om te antwoorden op je vraag ..... ALS en ik zeg wel degelijk ALS ik dan al eens een nieuwe dame wil bezoeken dan hangt alles ervan af hoe het contact aan de deur verloopt. Als dat goed verloopt dan ga ik ineens voor een tarief van 100 Eur, natuurlijk afhankelijk van wat daarvoor aangeboden wordt. En ja, zelfs al maak je goede afspraken aan de deur, je kunt toch wel eens een tegenvaller hebben.

Over die tegenvallers, ik denk dat ik op vele tientallen dames in het SKW en vele honderden bezoekjes (ik heb het dan over de voorbije 5 jaar) de échte tegenvallers op 1 hand kan tellen. Uiteraard valt de ene al wat beter mee dan de andere maar écht slechte dates heb ik er niet meer dan 5 gehad.

Laat het echter duidelijk zijn dat ik aan een nieuwe dame nooit eenzelfde bedrag zal spenderen dan aan mijn vaste dames.
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt aan allen die geantwoord hebben ...
Het is natuurlijk wel zo dat een slechte date van verschillende factoren afhankelijk kan zijn , wat je zelf verwacht , hoe het meisje zich die dag voelt , haar eigen ervaring , enz
Wat niet past voor de één kan goed of zeer goed zijn voor een ander....
Gelukkig is er keuze genoeg :)
 
Laatst bewerkt:
De tijd van de loverboys en pimps is, denk ik, voorbij. Dus, mits de uitzondering misschien, zitten de meeste dames daar op eigen initiatief. Persoonlijk denk ik dat het gros van de meisjes naar het SKW komen om zich te emanciperen, om op eigen benen te kunnen staan en een comfortabel leven te leiden. Ongetwijfeld zal er al wel eens 50 euro opgestuurd worden naar Roemenië. Wetende dat een gemiddelde ongeschoolde Roemeen 500 euro per maand verdiend, is 50 euro voor zo'n familie al een heel mooi bedrag. Maar het is niet het doel van hun aanwezigheid hier.

Ik herken in veel van die meisjes ambitieuze, harde werkers die hogerop willen. Het blijft een bijzondere keuze, en het vereist een sterke persoonlijkheid en metale weerbaarheid. Uiteindelijk heb ik daarvoor wel respect, maar tegelijk wil ik er ook geen slachtoffers van maken. Het is volgens mij grotendeels een bewuste keuze om die aparte weg in te slaan. Het is niet aan iedereen gegeven. Zo bezie ik het. Niet naïef of hardvochtig. Gewoon realistisch. Ik merk dat als je als klant begrip toont en empathie, niet op een paternalistische manier maar op gelijke voet, wordt dit vaak met veel liefde ontvangen... Win-Win. Boom shakalaka! :p
Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.
 
Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.
Die , meestal zeer louche uitziende , figuren heb ik ook al dikwijls zien zitten aan de Romanesc of op een terrasje van een van de omliggende cafés. Er zijn er natuurlijk die beweren dat dat soort mannen gewone kerels zijn en dat we niemand op hun uiterlijk moeten beoordelen maar dat is hetzelfde als zeggen dat een meisje die met een mini rokje , opgespoten lippen , een decollleté waar je in verdwaald rondloopt eigenlijk een nonneke is.

Tuurlijk zijn het niet allemaal meisjes die uit een twijfelachtig milieu komen maar die zullen toch echt wel in de minderheid zijn. Als je dit soort werk doet ben je geen alledaags persoontje , zo simpel is het nu eenmaal. En voor zij die geloven dat het grootste deel net van de unif komen en enkel achter een raam gaan staan omdat ze in het thuisland te weinig verdienen , tja die kunnen ze alles wijsmaken zeker ?
 
Jongens toch, waar blijven jullie toch al die onzin vandaan halen?

En dan beweren dat jullie iets van het SKW en het hoerenwereldje kennen.

80% van de dagdames werken gewoon zelfstandig en als daar een pimp een poging doet om hen in te lijven dan krijgt die een stamp tegen zijn kloten. Over de nachtdames spreek ik me niet uit want daar ken ik niets van.

Discussie gesloten wat mij betreft, fantaseren jullie maar lekker verder over hedendaagse dames en pimps.
 
Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.
Weet ik maar ik heb geen zicht of dit opgaat voor alle meisjes of voor een minderheid. Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.

Dus leg jij het allemaal eens uit Mario boy.
 
Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.
Maakt het uit of jouw centjes belanden bij een vette Roemeen ? Zolang de service maar in orde is toch ? Of heb je liever dat ze je wijsmaakt dat ze na haar universitaire studies een financiële boost nodig heeft en daarom hier achter een raam komt staan om nadien in haar thuisland een eigen zaak op te starten ?
 
Laatst bewerkt:
Weet ik maar ik heb geen zicht of dit opgaat voor alle meisjes of voor een minderheid. Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.

Dus leg jij het allemaal eens uit Mario boy.

Een vriendje is daarom nog geen pimp he, er zijn er ook genoeg die hier werken.
 
Boys kalm aan... ik geef de voorkeur aan correcte, zelfstandige meisjes. Meisjes die niet met verhalen afkomen van hun zieke moeder of hun graduaat studies. Bibi is niet van gisteren hé. Er wordt hier een indruk geschept die te negatief is in mijn ogen.

@Sakis R. Mario alludeerde op het vriendje als pimp "Loverboy 2.0". Dus ja, don't shoot the pianist bruur.

Op zich is het van ondergeschikt belang dus ik ben akkoord @Crowley boy maar ik heb er mijn gedacht daarover. OK? Wat doet die Roemeen heel de dag dan hier? Als die gast gaat werken ça va nog maar is het om 's avonds mijn floezen te tellen, dan past bibi.
 
Veel dames wel ja.
Er is niemand die 80% van de dames zo goed kent dat hij op de hoogte is van alles wat er in hun privéleven gebeurd. Ik ben er zelfs niet van overtuigd dat iemand 2 (of zelfs maar 1) dame zo goed kan kennen dat ze weten hoe de vork écht in de steel zit. Tuurlijk zijn er klanten die dikwijls naar dezelfde dame gaan en daar zoveel centen achterlaten dat de dame in kwestie ondertussen wel weet hoe ze die klant moet bespelen en zo'n klant geloofd dan maar al te graag wat die dame hem verteld want dan blijkt dat hij toch wel wat meer is als de andere klanten en de dame hem , zogezegd , allerlei dingen toevertrouwd.
 
Er is niemand die 80% van de dames zo goed kent dat hij op de hoogte is van alles wat er in hun privéleven gebeurd. Ik ben er zelfs niet van overtuigd dat iemand 2 (of zelfs maar 1) dame zo goed kan kennen dat ze weten hoe de vork écht in de steel zit. Tuurlijk zijn er klanten die dikwijls naar dezelfde dame gaan en daar zoveel centen achterlaten dat de dame in kwestie ondertussen wel weet hoe ze die klant moet bespelen en zo'n klant geloofd dan maar al te graag wat die dame hem verteld want dan blijkt dat hij toch wel wat meer is als de andere klanten en de dame hem , zogezegd , allerlei dingen toevertrouwd.

En jij kent dan duidelijk niet alleen AL die dames die een pimp hebben, je kent OOK NOG die pimps allemaal.

Je hoeft ook niet alles uit hun privéleven te kennen om te weten of ze voor een pimp werken of niet. Wie een beetje gekend is met de dames (ik heb het nog steeds over de dagshift) ziet in één oogopslag of er een pimp achter zit of niet.

Let wel, er zijn héél wat dames die een vriendje hebben (véél meer dan algemeen gedacht wordt, hier of in het thuisland) maar om nu al die vriendjes dan pimps te gaan noemen is toch wel héél kort door de bocht. Er zijn bij die vriendjes trouwens héél wat hardwerkende kerels bij maar om dat te weten te komen moet je al wel een hele goed band hebben met de dames en je niet baseren op veronderstellingen, vermoedens of dingen die je denkt gezien te hebben.

De rest van je verhaal over klanten die dikwijls naar eenzelfde dame gaat is ook weer zo'n "veronderstelling" of "vermoeden". Dingen waarvan je geen harde bewijzen hebt kun je maar beter niet zomaar op een forum gooien want dat zorgt alleen maar voor negativiteit en onrust én het lokt natuurlijk reacties uit van mensen die het wél goed voor hebben met de dames in ons SKW, maar misschien was dát net je bedoeling.

Denk jij er dus gerust verder het jouwe van, ik weet wat ik weet en dat klopt helemaal niet met wat jij hier komt vertellen.
 
Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.
Degene die helemaal fout zit, ben jij Mario. De meesten hebben geen loverboy of pimp. De meesten werken zelfstandig en het is hun eigen keuze om dit werk te gaan doen. Wat hun beweegredenen ook zijn. Je wilt niet weten hoeveel van die dikke bmw's en mercedessen van de dames zelf zijn, en er zelf mee naar hun werk komen rijden.

Jongens toch, waar blijven jullie toch al die onzin vandaan halen?

En dan beweren dat jullie iets van het SKW en het hoerenwereldje kennen.

80% van de dagdames werken gewoon zelfstandig en als daar een pimp een poging doet om hen in te lijven dan krijgt die een stamp tegen zijn kloten. Over de nachtdames spreek ik me niet uit want daar ken ik niets van.

Discussie gesloten wat mij betreft, fantaseren jullie maar lekker verder over hedendaagse dames en pimps.
Ik durf zelfs te beweren dat minstens 90% zelfstandig werken, en geen pimp hebben. En dit geldt ook voor de nachtdames. En je krijgt bij velen inderdaad een serieuze stamp in je kloten als je als pimp een poging doet om hun in te lijven. Zo zeer zelfs dat je voorlopig niet meer in staat bent om nog maar aan sex te denken.

Weet ik maar ik heb geen zicht of dit opgaat voor alle meisjes of voor een minderheid. Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.

Dus leg jij het allemaal eens uit Mario boy.
Ik weet wel 100% zeker dat het een grote minderheid is die voor een pimp werken.

Want jij kent 80% van alle raamdames die in de dagshift werken ? Jij kent ze dan ook zo goed dat je weet hoe hun privé leven eruitziet ?
Ik ken meer dan 80% goed genoeg om te weten dat ze geen pimp hebben. Daar krijg je op den duur ook een zesde zintuig voor.

Veel dames wel ja.
En ik ook.

Want jij kent 80% van alle raamdames die in de dagshift werken ? Jij kent ze dan ook zo goed dat je weet hoe hun privé leven eruitziet ?
Ik ken ook van veel dames de privé situatie. Ik kom bij sommigen ook thuis, en ken ook hun familie.

Ik heb de indruk dat @Crowley boy over zware insight info shit beschikt, die een volledig ander licht doet schijnen over het SKW. Zijn negativisme werkt althans inspirerend...

Respect bruur. Niet conformeren aan de internet fora peer pressure! #freedomofspeech
Crowley heeft helemaal geen inside information. Hij weet 0,0 van het wereldje of hoe het in het skw werkt.

Die , meestal zeer louche uitziende , figuren heb ik ook al dikwijls zien zitten aan de Romanesc of op een terrasje van een van de omliggende cafés. Er zijn er natuurlijk die beweren dat dat soort mannen gewone kerels zijn en dat we niemand op hun uiterlijk moeten beoordelen maar dat is hetzelfde als zeggen dat een meisje die met een mini rokje , opgespoten lippen , een decollleté waar je in verdwaald rondloopt eigenlijk een nonneke is.

Tuurlijk zijn het niet allemaal meisjes die uit een twijfelachtig milieu komen maar die zullen toch echt wel in de minderheid zijn. Als je dit soort werk doet ben je geen alledaags persoontje , zo simpel is het nu eenmaal. En voor zij die geloven dat het grootste deel net van de unif komen en enkel achter een raam gaan staan omdat ze in het thuisland te weinig verdienen , tja die kunnen ze alles wijsmaken zeker ?
Ze komen niet allemaal van de universiteit, maar die zijn er wel bij, of ze werken hier om aan de universiteit te kunnen gaan studeren. Of ze hebben gewoon een andere reden om dit werk te gaan doen. De meesten zijn in elk geval zeker geen "domme ganzen" zoals sommigen willen doen geloven.
 
De meeste jonge meisjes uit oost-europa geraken hier echt niet helemaal zelfstandig achter een raam. Daar zitten evengoed personen achter die dat allemaal regelen/coördineren tegen een fee.

Misschien is Antwerpen de uitzondering in de wereld, maar ik ken genoeg meisjes met een loverboy 2.0 (die zien ze zelf als hun vriendje of zelfs voormalig vriendje) die "dwingt" ze weliswaar niet, maar leeft wel (als god) van haar werkzaamheden.
 
De meeste jonge meisjes uit oost-europa geraken hier echt niet helemaal zelfstandig achter een raam. Daar zitten evengoed personen achter die dat allemaal regelen/coördineren tegen een fee.

Misschien is Antwerpen de uitzondering in de wereld, maar ik ken genoeg meisjes met een loverboy 2.0 (die zien ze zelf als hun vriendje of zelfs voormalig vriendje) die "dwingt" ze weliswaar niet, maar leeft wel (als god) van haar werkzaamheden.
De controle zijn nergens zo streng als on Antwerpen.
 
Dat zou zeer goed kunnen kloppen. Ik merk op andere plaatsen toch best nog wel wat uitbuiting, danwel van pimps of de raamverhuurder (huur betalen als je op vakantie gaat, huur betalen als je een dag niet werkt en dergelijke).
 
Mijn standpunt bevindt zich eerder in het midden van de discussie.

Ik ken een voorbeeld van een meisje dat hier werkte waarvan het vriendje in Roemenië zat. Ze had zelfs zijn naam op haar lichaam getatoeëerd. Bleek toen allemaal één grote vergissing want ze heeft mij achteraf héél haar verhaal gedaan. Zij hield van die gast maar moest toegeven hoe naïef ze wel niet was geweest. Dat zijn vermoed ik de Roemeense Loverboys 2.0 waar de Mario het over heeft. Ik geloof dus dat ze bestaan maar eerder een minderheid zijn.

Daarnaast hebben we volgens mij het koppeltje, partners in crime, die samen een bepaald en bewust doel in het leven hebben. Zij doet sekswerk om dat gezamenlijk doel te bereiken. Geen taboe, gewoon hard core business en gaan met die banaan. Het is een keuze, wie zijn wij om daarover te oordelen met onze rechten en verworvenheden.

De derde categorie bestaat uit de zelfstandige meisjes. Zonder een grondige wetenschappelijke studie, meen ik te stellen dat het toch om een significante groep gaat en die volgens mij minstens een derde van alle meisjes in het SKW vertegenwoordigt (dag + nacht). Maar bibi kan mis zijn.

Ik zal het volgende keer eens vragen aan den Bogdan terwijl ik mijne beste vriend een pint trakteer aan den toog van de Romanesc met mijn floezen. Keep u posted boys!
 
Ik denk niet dat we moeten denken in termen van uitbuiters of pimps maar eerder in vriendjes die gretig mee profiteren van de centjes die hun vriendinnetjes bij elkaar neuken.

Dus al die kerels die daar rondhangen zijn gewoon normale jongens die gezellig , héél de dag lang , wat komen kletsen terwijl hun vriendin achter het raam staat. Echt typisch iets voor unif studenten.

Ik wil niet slecht schrijven over het SKW of over haar werkneemsters maar de rooskleurige visie die sommige hebben over de dames lijkt mij toch niet echt te kloppen met de realiteit. Zonder dat ik daarmee wil bedoelen dat het allemaal uitgebuite schapen zijn die leven onder de duim van een harteloze pimp.
 
Als je getrouwd ben, je hebt geen inkomsten, maar je hebt wel een plan wat je mooi verpakt aan je vrouw, die gaat daar in mee, jij regelt alle randzaken en zij staat achter het raam, bingo! Sorry Sakis ik denk dat jij nog een hoop moet leren, no offense ?
 
Dat zou zeer goed kunnen kloppen. Ik merk op andere plaatsen toch best nog wel wat uitbuiting, danwel van pimps of de raamverhuurder (huur betalen als je op vakantie gaat, huur betalen als je een dag niet werkt en dergelijke).

Kan kloppen op andere plaatsen maar op dit topic gaat het over het SKW in Antwerpen.

De hoge prijzen die de raamverhuurders opleggen hebben trouwens helemaal niets te maken met pimps.
 
Als je getrouwd ben, je hebt geen inkomsten, maar je hebt wel een plan wat je mooi verpakt aan je vrouw, die gaat daar in mee, jij regelt alle randzaken en zij staat achter het raam, bingo! Sorry Sakis ik denk dat jij nog een hoop moet leren, no offense ?

De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet denk ik.

Mijn bronnen zijn sluitend hoor. Ik hoef echt niets meer te leren. Ik blijf echter zeggen dat ik enkel over de dagshift praat want van de avond/nacht ken ik niets.
 
Het is georganiseerd.... al is het natuurlijk niet zo dat de dames aan de ketting hangen he. Maar in het thuisland zijn er weldegelijk heren die hun percentje krijgen. Noem het zwijggeld...
 
Terug
Bovenaan Onderaan