Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....
Bij een nieuwe meid informeer ik over de prijsrange vooraf. Begin wel maar met 50, maar als het spel mij bevalt verleng ik vaak al bij eerste bezoek, maar enkel op mijn initiatief.
Als ze zelf begint over bijbetalen, doe ik het niet want dat haat ik en fus zal er geen tweede maal van komen....

Heb ook de indruk dat als je veel terug gaat bij een meisje dat dan het spannende snel weg is
Hangt af van je (en haar) inbeeldingsvermogen en fantasie. Na jaren bij sommige dames kan ik haar nog verrassen met een nieuwe fantasies, en zij mij.
Bij andere dames ken je na 2 maal al de gehele (en vaak enige) routine die ze doet.

@swtdisposition ga je dan bij een nieuw meisje eerst 50 euro betalen en opleggen als het goed verloopt of betaal je dan dadelijk meer voor langere tijd ?

Zelfde vraag aan Janus , Sakis R. en andere die graag langer blijven maar dit precies vooral doen bij door hun reeds bekende meisjes , indien jullie naar een nieuw meisje gaan , gaan jullie dan binnen voor het instaptarief van 50 euro of dadelijk voor meer met het risico dat het zwaar tegenvalt....
Bij mijn eerste bezoek betaal ik meestal €50. En als het me bevalt dan ga ik daarna meer Betalen. Tijdens een date bijbetalen doe ik eigenlijk nooit. Mijn laatste "nieuwe" dame was hierop een uitzondering, bij haar heb ik de eerste keer meteen €100 betaald. Maar dat had met mijn wensen te maken.

Ik herken dat bij mezelf ook, Aitor. Ook ik betaal meestal slechts het basistarief. Herhalingsbezoekjes spreid ik ver uit elkaar. Ik ga nooit op korte tijd meerdere keren bij dezelfde naar binnen. Om eerlijk te zijn vind ik het zelfs vervelend als een meisje ervan uit begint te gaan dat ik keer op keer voor haar zal kiezen.

Voor mij is deze hobby een seksueel genoegen. Anonieme seks. Langsgaan bij mooie lichamen, lieve glimlachen en geile praat. Maar zodra ze over zichzelf beginnen te vertellen, ben ik weg. Ik begrijp dat anderen dat wel willen, maar zelf beperk ik dit tot een neukhobby.

Een jaar of twee geleden ging ik in de Villa Tinto eens binnen bij een schone twintigjarige die mij zo'n uitstekende service gaf dat ik er zeker nog eens bij naar binnen zou zijn gegaan. Alleen begon die op dat eerste moment over wat voor een connectie ze met mij voelde, dat we verwante zielen waren. Ugh. Mentaal trok ik onmiddellijk een groot kruis over dat raam.

Wat ikzelf - en da's persoonlijk, anderen zullen vast heel andere ideeën hebben hierover - wil, is dat de gesprekken zich beperken tot seks. Knappe outfit, stoute nagellak, de smaak van dat chocoladecondoom. Niet over hun huurbaas, alsjeblieft. Dat ze volgende week nieuwe high heels zullen hebben, dat wel. Dat we de volgende keer anaal doen, wink wink.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik begrijp je alvast als je zegt dat je comfortabeler wandelt met wat afstand. Ik hoef geen verhalen bij mijn bestelling. Laat de seksfantasie maar overeind.
Maar zo extreem zie ik het wel niet hoor @Kladderadatsch boy. In tegendeel, ik vind het net heel aangenaam wanneer een meisje zich open stelt en een leuk gesprek weet aan te gaan. Het zijn geen objecten hé. Dus het boeit me wel hun verhaal maar ik wil me er niet verantwoordelijk voor voelen. Dat is wat ik wil zeggen met die afstand behouden. Ik kan me inbeelden - en ik spreek uit ervaring - dat na veelvuldige en langere bezoekjes bij een favoriete dame die scheiding moeilijker te maken is.

Ik zeg niet dat de 100/150 euro boys allemaal in die situatie zitten, alleen weet ik dat het voor mij een valkuil is. Dat gezegd zijnde sluit ik niet uit dat ik uit sympathie of voor pzc eens extra zal betalen. Recent toch een aantal leuke meisjes ontmoet zoals ons Carla, Ramona, Sarah/Roxanne, Maissa waar Aitorreke best wat extra floezekes voor wil neerleggen.

Ik probeer mezelf te beschermen tegen de verleidingen. Laten we zo het stellen want dat is uiteindelijk part of the job. Klanten verleiden en zo veel mogelijk geld verdienen. Niets mis mee, maar ik probeer het wel zo te zien zonder verbitterd te zijn of gefrustreerd. Want doe het maar hé... R E S P E C T voor al die bezige bijtjes. Peace bruurs!

Dan heb je niet de juiste dame. De echte toppers weten de spanning er wel in te houden. Er is een dame die ik wel 300, zoniet 400 keer bezocht heb, en het bleef altijd spannend en verrassend. Ik heb me bij haar nooit verveeld.
Ik heb wel toppers waar ik blijf terug gaan maar moet toch wekelijks een nieuwe uitproberen!!

Soms betaal ik onmiddellijk meer bij een nieuwtje, soms na 10-tal minuutjes als ik aanvoel dat het goed zit vraag ik om langer te blijven.
Maar waar ik dan wel een hekel aan heb, is dat het hoertje stopt met was ze zalig bezig was aan het doen en wacht om het spel van haasje-over te hervatten tot ik opnieuw in mijn portefeuille duik .

Ik voel me zelf gewoon comfortabeler bij sessies van 1u om gewoon ook een deftig gesprek met de dame in kwestie te hebben. Uiteraard zullen ze soms wel overdrijven met hun verhalen om toch maar meer en meer geld van je te kunnen krijgen maar er zitten er wel ook tussen die echt eerlijk zijn (of ik ben naïef) en die hier zijn om hun familie te helpen, want daar draait het toch grotendeels om... ze komen naar hier om snel heel veel geld te verdienen omdat ze in hun thuisland niks hebben. Heb zelf een ervaring gehad met eentje die actief is in het SKW en ik was de eerste keer binnen gegaan voor een uurtje en het was heel gezellig en passioneel en wanneer het uur voorbij was vroeg ze of ik niet nog wat langer wilde blijven (ben er niet op ingegaan omdat ik dit nooit doe bij een eerste "date"). Maar wel nummers uitgewisseld en ze begon heel haar verhaal te vertellen dat ze dit werk doet om de operatie van haar kleine broer te betalen en om hen een beter leven te geven... uiteindelijk geloofde ik haar wel maar er zaten toch ook heel wat gaten in haar verhaal, want ze vroeg of ik haar kon helpen met het geld maar uiteindelijk vond ze dure kledij dan toch belangrijker dan het uitgegeven geld van de kledij te spenderen aan haar zieke broertje ?
Dus bij deze denk ik niet dat dit een echt eerlijke chick is en of ze dit ook bij andere mensen al geprobeerd heeft maar lijkt me wel een zekerheidje.

Ik voel me zelf gewoon comfortabeler bij sessies van 1u om gewoon ook een deftig gesprek met de dame in kwestie te hebben. Uiteraard zullen ze soms wel overdrijven met hun verhalen om toch maar meer en meer geld van je te kunnen krijgen maar er zitten er wel ook tussen die echt eerlijk zijn (of ik ben naïef) en die hier zijn om hun familie te helpen, want daar draait het toch grotendeels om... ze komen naar hier om snel heel veel geld te verdienen omdat ze in hun thuisland niks hebben. Heb zelf een ervaring gehad met eentje die actief is in het SKW en ik was de eerste keer binnen gegaan voor een uurtje en het was heel gezellig en passioneel en wanneer het uur voorbij was vroeg ze of ik niet nog wat langer wilde blijven (ben er niet op ingegaan omdat ik dit nooit doe bij een eerste "date"). Maar wel nummers uitgewisseld en ze begon heel haar verhaal te vertellen dat ze dit werk doet om de operatie van haar kleine broer te betalen en om hen een beter leven te geven... uiteindelijk geloofde ik haar wel maar er zaten toch ook heel wat gaten in haar verhaal, want ze vroeg of ik haar kon helpen met het geld maar uiteindelijk vond ze dure kledij dan toch belangrijker dan het uitgegeven geld van de kledij te spenderen aan haar zieke broertje ?
Dus bij deze denk ik niet dat dit een echt eerlijke chick is en of ze dit ook bij andere mensen al geprobeerd heeft maar lijkt me wel een zekerheidje.
Ik voel me ook comfortabeler en meer op mijn gemak tijdens langere dates. En de dame in kwestie meestal ook, zeker als je er al vaker geweest bent, en ze dus weet dat ik een aardige en vriendelijke man ben.

Je bouwt een zesde zintuig voor die verhalen, en ik heb meestal al snel 8n de gaten of ze echt eerlijk is, of dat ze zomaar een verhaaltje vertelt om meer geld uit je zak te kloppen.

De tijd van de loverboys en pimps is, denk ik, voorbij. Dus, mits de uitzondering misschien, zitten de meeste dames daar op eigen initiatief. Persoonlijk denk ik dat het gros van de meisjes naar het SKW komen om zich te emanciperen, om op eigen benen te kunnen staan en een comfortabel leven te leiden. Ongetwijfeld zal er al wel eens 50 euro opgestuurd worden naar Roemenië. Wetende dat een gemiddelde ongeschoolde Roemeen 500 euro per maand verdiend, is 50 euro voor zo'n familie al een heel mooi bedrag. Maar het is niet het doel van hun aanwezigheid hier.

Ik herken in veel van die meisjes ambitieuze, harde werkers die hogerop willen. Het blijft een bijzondere keuze, en het vereist een sterke persoonlijkheid en metale weerbaarheid. Uiteindelijk heb ik daarvoor wel respect, maar tegelijk wil ik er ook geen slachtoffers van maken. Het is volgens mij grotendeels een bewuste keuze om die aparte weg in te slaan. Het is niet aan iedereen gegeven. Zo bezie ik het. Niet naïef of hardvochtig. Gewoon realistisch. Ik merk dat als je als klant begrip toont en empathie, niet op een paternalistische manier maar op gelijke voet, wordt dit vaak met veel liefde ontvangen... Win-Win. Boom shakalaka! :p

Aan een 50 Eur date vind ik persoonlijk niets aan. Vroeger deed ik dat wél maar de laatste jaren dus niet meer.

Ik bezoek momenteel enkel dames die ik al héél lang ken en waar ik al vele tientallen keren geweest ben.

En om te antwoorden op je vraag ..... ALS en ik zeg wel degelijk ALS ik dan al eens een nieuwe dame wil bezoeken dan hangt alles ervan af hoe het contact aan de deur verloopt. Als dat goed verloopt dan ga ik ineens voor een tarief van 100 Eur, natuurlijk afhankelijk van wat daarvoor aangeboden wordt. En ja, zelfs al maak je goede afspraken aan de deur, je kunt toch wel eens een tegenvaller hebben.

Over die tegenvallers, ik denk dat ik op vele tientallen dames in het SKW en vele honderden bezoekjes (ik heb het dan over de voorbije 5 jaar) de échte tegenvallers op 1 hand kan tellen. Uiteraard valt de ene al wat beter mee dan de andere maar écht slechte dates heb ik er niet meer dan 5 gehad.

Laat het echter duidelijk zijn dat ik aan een nieuwe dame nooit eenzelfde bedrag zal spenderen dan aan mijn vaste dames.

Laatst bewerkt:
ok bedankt aan allen die geantwoord hebben ...
Het is natuurlijk wel zo dat een slechte date van verschillende factoren afhankelijk kan zijn , wat je zelf verwacht , hoe het meisje zich die dag voelt , haar eigen ervaring , enz
Wat niet past voor de één kan goed of zeer goed zijn voor een ander....
Gelukkig is er keuze genoeg :)

Laatst bewerkt:
De tijd van de loverboys en pimps is, denk ik, voorbij. Dus, mits de uitzondering misschien, zitten de meeste dames daar op eigen initiatief. Persoonlijk denk ik dat het gros van de meisjes naar het SKW komen om zich te emanciperen, om op eigen benen te kunnen staan en een comfortabel leven te leiden. Ongetwijfeld zal er al wel eens 50 euro opgestuurd worden naar Roemenië. Wetende dat een gemiddelde ongeschoolde Roemeen 500 euro per maand verdiend, is 50 euro voor zo'n familie al een heel mooi bedrag. Maar het is niet het doel van hun aanwezigheid hier.

Ik herken in veel van die meisjes ambitieuze, harde werkers die hogerop willen. Het blijft een bijzondere keuze, en het vereist een sterke persoonlijkheid en metale weerbaarheid. Uiteindelijk heb ik daarvoor wel respect, maar tegelijk wil ik er ook geen slachtoffers van maken. Het is volgens mij grotendeels een bewuste keuze om die aparte weg in te slaan. Het is niet aan iedereen gegeven. Zo bezie ik het. Niet naïef of hardvochtig. Gewoon realistisch. Ik merk dat als je als klant begrip toont en empathie, niet op een paternalistische manier maar op gelijke voet, wordt dit vaak met veel liefde ontvangen... Win-Win. Boom shakalaka! :p
Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.

Eh nee, je zit compleet fout, de meeste hebben een loverboy 2.0, loop even langs Romanesc in de avond, daar zitten er een paar. Ze zijn getrouwd of hebben een vriend, die zo snel mogelijk een dikke bmw wil rijden. Ze helpen mee het geld te tellen en doen de rest van de dag niks, behalve een beetje gokken en hier en daar rondhangen. Emancipatie ? Hoe het systeem in elkaar zit wil ik je best wel een keer uitleggen. Er zijn uitzonderingen maar ook die hebben vaak een valse start gehad.
Die , meestal zeer louche uitziende , figuren heb ik ook al dikwijls zien zitten aan de Romanesc of op een terrasje van een van de omliggende cafés. Er zijn er natuurlijk die beweren dat dat soort mannen gewone kerels zijn en dat we niemand op hun uiterlijk moeten beoordelen maar dat is hetzelfde als zeggen dat een meisje die met een mini rokje , opgespoten lippen , een decollleté waar je in verdwaald rondloopt eigenlijk een nonneke is.

Tuurlijk zijn het niet allemaal meisjes die uit een twijfelachtig milieu komen maar die zullen toch echt wel in de minderheid zijn. Als je dit soort werk doet ben je geen alledaags persoontje , zo simpel is het nu eenmaal. En voor zij die geloven dat het grootste deel net van de unif komen en enkel achter een raam gaan staan omdat ze in het thuisland te weinig verdienen , tja die kunnen ze alles wijsmaken zeker ?

Jongens toch, waar blijven jullie toch al die onzin vandaan halen?

En dan beweren dat jullie iets van het SKW en het hoerenwereldje kennen.

80% van de dagdames werken gewoon zelfstandig en als daar een pimp een poging doet om hen in te lijven dan krijgt die een stamp tegen zijn kloten. Over de nachtdames spreek ik me niet uit want daar ken ik niets van.

Discussie gesloten wat mij betreft, fantaseren jullie maar lekker verder over hedendaagse dames en pimps.

Weet ik maar ik heb geen zicht of dit opgaat voor alle meisjes of voor een minderheid. Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.

Dus leg jij het allemaal eens uit Mario boy.

Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.
Maakt het uit of jouw centjes belanden bij een vette Roemeen ? Zolang de service maar in orde is toch ? Of heb je liever dat ze je wijsmaakt dat ze na haar universitaire studies een financiële boost nodig heeft en daarom hier achter een raam komt staan om nadien in haar thuisland een eigen zaak op te starten ?

Laatst bewerkt:
Weet ik maar ik heb geen zicht of dit opgaat voor alle meisjes of voor een minderheid. Ik ken meisjes achter het raam van wie ik zeker weet dat ze een vriendje hebben. Die mijd ik dan ook liever want bibi gaat zijn floezen niet aan zo'n vette Roemeen geven, no way josé.

Een vriendje is daarom nog geen pimp he, er zijn er ook genoeg die hier werken.

Boys kalm aan... ik geef de voorkeur aan correcte, zelfstandige meisjes. Meisjes die niet met verhalen afkomen van hun zieke moeder of hun graduaat studies. Bibi is niet van gisteren hé. Er wordt hier een indruk geschept die te negatief is in mijn ogen.

@Sakis R. Mario alludeerde op het vriendje als pimp "Loverboy 2.0". Dus ja, don't shoot the pianist bruur.

Op zich is het van ondergeschikt belang dus ik ben akkoord @Crowley boy maar ik heb er mijn gedacht daarover. OK? Wat doet die Roemeen heel de dag dan hier? Als die gast gaat werken ça va nog maar is het om 's avonds mijn floezen te tellen, dan past bibi.

Veel dames wel ja.
Er is niemand die 80% van de dames zo goed kent dat hij op de hoogte is van alles wat er in hun privéleven gebeurd. Ik ben er zelfs niet van overtuigd dat iemand 2 (of zelfs maar 1) dame zo goed kan kennen dat ze weten hoe de vork écht in de steel zit. Tuurlijk zijn er klanten die dikwijls naar dezelfde dame gaan en daar zoveel centen achterlaten dat de dame in kwestie ondertussen wel weet hoe ze die klant moet bespelen en zo'n klant geloofd dan maar al te graag wat die dame hem verteld want dan blijkt dat hij toch wel wat meer is als de andere klanten en de dame hem , zogezegd , allerlei dingen toevertrouwd.

Er is niemand die 80% van de dames zo goed kent dat hij op de hoogte is van alles wat er in hun privéleven gebeurd. Ik ben er zelfs niet van overtuigd dat iemand 2 (of zelfs maar 1) dame zo goed kan kennen dat ze weten hoe de vork écht in de steel zit. Tuurlijk zijn er klanten die dikwijls naar dezelfde dame gaan en daar zoveel centen achterlaten dat de dame in kwestie ondertussen wel weet hoe ze die klant moet bespelen en zo'n klant geloofd dan maar al te graag wat die dame hem verteld want dan blijkt dat hij toch wel wat meer is als de andere klanten en de dame hem , zogezegd , allerlei dingen toevertrouwd.

En jij kent dan duidelijk niet alleen AL die dames die een pimp hebben, je kent OOK NOG die pimps allemaal.

Je hoeft ook niet alles uit hun privéleven te kennen om te weten of ze voor een pimp werken of niet. Wie een beetje gekend is met de dames (ik heb het nog steeds over de dagshift) ziet in één oogopslag of er een pimp achter zit of niet.

Let wel, er zijn héél wat dames die een vriendje hebben (véél meer dan algemeen gedacht wordt, hier of in het thuisland) maar om nu al die vriendjes dan pimps te gaan noemen is toch wel héél kort door de bocht. Er zijn bij die vriendjes trouwens héél wat hardwerkende kerels bij maar om dat te weten te komen moet je al wel een hele goed band hebben met de dames en je niet baseren op veronderstellingen, vermoedens of dingen die je denkt gezien te hebben.

De rest van je verhaal over klanten die dikwijls naar eenzelfde dame gaat is ook weer zo'n "veronderstelling" of "vermoeden". Dingen waarvan je geen harde bewijzen hebt kun je maar beter niet zomaar op een forum gooien want dat zorgt alleen maar voor negativiteit en onrust én het lokt natuurlijk reacties uit van mensen die het wél goed voor hebben met de dames in ons SKW, maar misschien was dát net je bedoeling.

Denk jij er dus gerust verder het jouwe van, ik weet wat ik weet en dat klopt helemaal niet met wat jij hier komt vertellen.

Degene die helemaal fout zit, ben jij Mario. De meesten hebben geen loverboy of pimp. De meesten werken zelfstandig en het is hun eigen keuze om dit werk te gaan doen. Wat hun beweegredenen ook zijn. Je wilt niet weten hoeveel van die dikke bmw's en mercedessen van de dames zelf zijn, en er zelf mee naar hun werk komen rijden.

Jongens toch, waar blijven jullie toch al die onzin vandaan halen?

En dan beweren dat jullie iets van het SKW en het hoerenwereldje kennen.

80% van de dagdames werken gewoon zelfstandig en als daar een pimp een poging doet om hen in te lijven dan krijgt die een stamp tegen zijn kloten. Over de nachtdames spreek ik me niet uit want daar ken ik niets van.

Discussie gesloten wat mij betreft, fantaseren jullie maar lekker verder over hedendaagse dames en pimps.
Ik durf zelfs te beweren dat minstens 90% zelfstandig werken, en geen pimp hebben. En dit geldt ook voor de nachtdames. En je krijgt bij velen inderdaad een serieuze stamp in je kloten als je als pimp een poging doet om hun in te lijven. Zo zeer zelfs dat je voorlopig niet meer in staat bent om nog maar aan sex te denken.

Ik weet wel 100% zeker dat het een grote minderheid is die voor een pimp werken.

Want jij kent 80% van alle raamdames die in de dagshift werken ? Jij kent ze dan ook zo goed dat je weet hoe hun privé leven eruitziet ?
Ik ken meer dan 80% goed genoeg om te weten dat ze geen pimp hebben. Daar krijg je op den duur ook een zesde zintuig voor.

Veel dames wel ja.
En ik ook.

Want jij kent 80% van alle raamdames die in de dagshift werken ? Jij kent ze dan ook zo goed dat je weet hoe hun privé leven eruitziet ?
Ik ken ook van veel dames de privé situatie. Ik kom bij sommigen ook thuis, en ken ook hun familie.

Ik heb de indruk dat @Crowley boy over zware insight info shit beschikt, die een volledig ander licht doet schijnen over het SKW. Zijn negativisme werkt althans inspirerend...

Respect bruur. Niet conformeren aan de internet fora peer pressure! #freedomofspeech
Crowley heeft helemaal geen inside information. Hij weet 0,0 van het wereldje of hoe het in het skw werkt.

Die , meestal zeer louche uitziende , figuren heb ik ook al dikwijls zien zitten aan de Romanesc of op een terrasje van een van de omliggende cafés. Er zijn er natuurlijk die beweren dat dat soort mannen gewone kerels zijn en dat we niemand op hun uiterlijk moeten beoordelen maar dat is hetzelfde als zeggen dat een meisje die met een mini rokje , opgespoten lippen , een decollleté waar je in verdwaald rondloopt eigenlijk een nonneke is.

Tuurlijk zijn het niet allemaal meisjes die uit een twijfelachtig milieu komen maar die zullen toch echt wel in de minderheid zijn. Als je dit soort werk doet ben je geen alledaags persoontje , zo simpel is het nu eenmaal. En voor zij die geloven dat het grootste deel net van de unif komen en enkel achter een raam gaan staan omdat ze in het thuisland te weinig verdienen , tja die kunnen ze alles wijsmaken zeker ?
Ze komen niet allemaal van de universiteit, maar die zijn er wel bij, of ze werken hier om aan de universiteit te kunnen gaan studeren. Of ze hebben gewoon een andere reden om dit werk te gaan doen. De meesten zijn in elk geval zeker geen "domme ganzen" zoals sommigen willen doen geloven.

De meeste jonge meisjes uit oost-europa geraken hier echt niet helemaal zelfstandig achter een raam. Daar zitten evengoed personen achter die dat allemaal regelen/coördineren tegen een fee.

Misschien is Antwerpen de uitzondering in de wereld, maar ik ken genoeg meisjes met een loverboy 2.0 (die zien ze zelf als hun vriendje of zelfs voormalig vriendje) die "dwingt" ze weliswaar niet, maar leeft wel (als god) van haar werkzaamheden.

Terug
Bovenaan Onderaan