Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon naar België gaan hoor. Als er in België en Duitsland geen lockdown komt, dan is het niet uit te leggen dat de lockdown in Nederland nog langer gaat duren dan de 14e. Het effect is m.i. toch al niet groot, ondanks lockdown evengoed nog meer dan 16.000 besmettingen vandaag. Ik hoop dat de autoriteiten gaan inzien dat het niet meer werkt, ze kunnen niet eeuwig doorgaan met de boel op slot houden. En tot die tijd: kunnen we niet neuken in NL, dan maar in het SKW.
 
Ik neem aan dat Maya in het skw blijft zo lang in Nederland alles dicht is. Zodra daar alles terug open is, zal ze snel terug naar Den Haag gaan.
Waarom eigenlijk? Kan me voorstellen dat een dame die eerst in Antwerpen gevestigd was en nu in Den Haag woont, door de lockdowns alleen tijdelijk even op haar oude stek verblijft, maar zijn er eigenlijk redenen waarom sommige dames Antwerpen boven Den Haag verkiezen of andersom?

Zijn er types die meer klandizie hebben op een plek dan op een andere? Ligt de ene stad ze beter dan de andere? Ben je de ster van de straat op de ene plek terwijl je op een andere plek weg valt.
Stap je over als een gebied verstild raakt (denk Gia van Alkmaar naar Den Haag, of wellicht dames van Gent of Brussel naar Antwerpen) of kan er in een gebied ook te veel concurrentie staan voor het type dvp (looks, service) dat jij bent?

Best boeiend dat.
 
Dit slaat als een lul op een drumstel. Ben je soms al vergeten hoe het er aan toe ging toen in België alles dicht was en in Nederland alles open. Dat is nog niet zo heel lang geleden hoor. Ik zal het je helpen herinneren. Toen zat half België in Nederland.
Wel, ik zat er toen alvast niet (in Nederland). En ik reageerde vooral op het "toejuichen" van deze ergerlijke volksverhuizing.
In omgekeerde richting zou ik kritiek vanuit Nederland ook volkomen terecht vinden.
 
Waarom eigenlijk? Kan me voorstellen dat een dame die eerst in Antwerpen gevestigd was en nu in Den Haag woont, door de lockdowns alleen tijdelijk even op haar oude stek verblijft, maar zijn er eigenlijk redenen waarom sommige dames Antwerpen boven Den Haag verkiezen of andersom?

Zijn er types die meer klandizie hebben op een plek dan op een andere? Ligt de ene stad ze beter dan de andere? Ben je de ster van de straat op de ene plek terwijl je op een andere plek weg valt.
Stap je over als een gebied verstild raakt (denk Gia van Alkmaar naar Den Haag, of wellicht dames van Gent of Brussel naar Antwerpen) of kan er in een gebied ook te veel concurrentie staan voor het type dvp (looks, service) dat jij bent?

Best boeiend dat.
Ik heb Maya bezocht toen ze tijdens de vorige lockdown ook even terug naar het skw komen werken was. Zij heeft mij toen haar verhaal en beweegredenen verteld.

Het Verhaal komt op het volgende neer.
Maya verdient in Den Haag een stuk minder dan in het skw, en moet er bovendien beduidend meer huur betalen. Het gaat om meerdere duizenden euro's. Maar ze voelt zich daar veel beter, vindt het daar prettiger werken. Daarom is ze toen meteen na de heropening in Nederland terug gegaan. Vandaar dat ik er vanuit ga dat dit deze keer weer het geval zal zijn. In mijn recensie van dat bezoek heb ik het toen ook beschreven.
 
Wel, ik zat er toen alvast niet (in Nederland). En ik reageerde vooral op het "toejuichen" van deze ergerlijke volksverhuizing.
In omgekeerde richting zou ik kritiek vanuit Nederland ook volkomen terecht vinden.
Ik ben nederlander. Ik ga nooit naar Nederland. Ik zit als ongeveer 20 jaar bijna ieder weekend in Antwerpen. Ik ben tijdens de belgische lockdown niet naar Nederland gegaan, en een nederlandse lockdown houd me dus al zeker niet tegen om uit België weg te blijven. En dat alles geld niet alleen voor deze hobby, maar ook voor het shoppen en café of restaurant bezoek.

De meeste maatregelen zijn ook totaal niet uit te leggen, en de grote verschillen daarin in aan elkaar grenzende landen al helemaal niet. Daarom begrijp ik best dat de mensen het allemaal helemaal beu zijn, en dus de plaatsen op gaan zoeken waar bepaalde dingen nog wel mogen. Ik heb daar dan ook helemaal geen moeite mee. Het is alleen vervelend dat ik rekening moet houden met beduidend meer reistijd.
 
Ik ben nederlander. Ik ga nooit naar Nederland. Ik zit als ongeveer 20 jaar bijna ieder weekend in Antwerpen. Ik ben tijdens de belgische lockdown niet naar Nederland gegaan, en een nederlandse lockdown houd me dus al zeker niet tegen om uit België weg te blijven. En dat alles geld niet alleen voor deze hobby, maar ook voor het shoppen en café of restaurant bezoek.

De meeste maatregelen zijn ook totaal niet uit te leggen, en de grote verschillen daarin in aan elkaar grenzende landen al helemaal niet. Daarom begrijp ik best dat de mensen het allemaal helemaal beu zijn, en dus de plaatsen op gaan zoeken waar bepaalde dingen nog wel mogen. Ik heb daar dan ook helemaal geen moeite mee. Het is alleen vervelend dat ik rekening moet houden met beduidend meer reistijd.

De overheid is wettelijk verplicht tot "bestrijding van een epidemie van een infectieziekte". En ze durven de "RIVM Groep A" classificering er (nog) niet vanaf te halen. Dat is de basis van al die onzinnige maatregelen.

De overheid is overduidelijk bang voor juridische consequenties, zoals het uitbetalen van schadevergoedingen aan slachtoffers of nabestaanden, in verband met "dood door schuld", als ze onvoldoende maatregelen nemen.

Toen het virus nog onbekend was, was het nog wel verstandig om voorzichtig te zijn. Met de kennis van nu zijn alle lockdown-achtige maatregelen volslagen belachelijk. Zeker voor mensen die een normale gezondheid hebben, en jonger zijn dan 60 jaar (en "gevaccineerd" zijn!).

Nu zijn die bewegings-beperkende-maatregelen net zo onzinnig als wanneer het RIVM morgen een advies zou uitbrengen dat, gedurende 14 dagen, messen in de keuken niet meer zouden mogen worden gebruikt, omdat het teveel ongelukken veroorzaakt en dat de zorg te zwaar zou belasten... :ROFLMAO:
 
Alle overheden, en niet alleen overheden trouwens, zijn bang om verantwoordelijkheden te nemen, en er de eventuele gevolgen van te dragen. Maar waarom is die angst in het ene land zoveel groter dan in het andere land. Die verschillen zijn absurd, en absoluut niet te verklaren of uit te leggen.
 
Ik heb Maya bezocht toen ze tijdens de vorige lockdown ook even terug naar het skw komen werken was. Zij heeft mij toen haar verhaal en beweegredenen verteld.

Het Verhaal komt op het volgende neer.
Maya verdient in Den Haag een stuk minder dan in het skw, en moet er bovendien beduidend meer huur betalen. Het gaat om meerdere duizenden euro's. Maar ze voelt zich daar veel beter, vindt het daar prettiger werken. Daarom is ze toen meteen na de heropening in Nederland terug gegaan. Vandaar dat ik er vanuit ga dat dit deze keer weer het geval zal zijn. In mijn recensie van dat bezoek heb ik het toen ook beschreven.
Heel interessant.

Enig idee, ook algemeen gezien, waar dat 'prettiger werken' door kan komen?

Als ik de Geleen- en de Schippersstraat vergelijk zie ik als wandelaar niet direct redenen waarom je het een boven het ander zou verkiezen.
 
bang om verantwoordelijkheden te nemen ... waarom is die angst in het ene land zoveel groter dan in het andere land. Die verschillen zijn ... absoluut niet te verklaren of uit te leggen...

Die verschillen hebben hun basis in de cultuur van die nationaliteit, het betreffende land, of (lokale) regio, of zelfs dorp/buurt...
 
Ik heb Maya bezocht toen ze tijdens de vorige lockdown ook even terug naar het skw komen werken was. Zij heeft mij toen haar verhaal en beweegredenen verteld.

Vandaar dat ik er vanuit ga dat dit deze keer weer het geval zal zijn. In mijn recensie van dat bezoek heb ik het toen ook beschreven.
Je moet me even helpen Janus ajb.
Waar vind ik die recensie ?
Toch niet terug op hookers ..... ?
 
Ik heb Maya bezocht toen ze tijdens de vorige lockdown ook even terug naar het skw komen werken was. Zij heeft mij toen haar verhaal en beweegredenen verteld.

Het Verhaal komt op het volgende neer.
Maya verdient in Den Haag een stuk minder dan in het skw, en moet er bovendien beduidend meer huur betalen. Het gaat om meerdere duizenden euro's. Maar ze voelt zich daar veel beter, vindt het daar prettiger werken. Daarom is ze toen meteen na de heropening in Nederland terug gegaan. Vandaar dat ik er vanuit ga dat dit deze keer weer het geval zal zijn. In mijn recensie van dat bezoek heb ik het toen ook beschreven.
Die uitleg gaf ons Maya mij ook maar ik denk er het mijne van boys.

Ik vermoed dat het is omdat ze in Den Haag één van de weinige toppers is terwijl in het SKW de concurrentie groter is en ze dus finaal in Den Haag meer kan verdienen. Ik ben ooit eens in Den Haag geweest... was gene vette daar qua aanbod.

Het is zoals in het land der blinden is de DVP met één oog koningin, of hoe gaat die beroemde bijbelse spreuk ook al weer... ?
 
Misschien al vaker gevraagd, maar wat is een goede plek om (als Hollander, gratis?) te parkeren op redelijke loopafstand?
En misschien een tip voor een slanke dame die pzc doet en vanmiddag aanwezig is?
 
Misschien al vaker gevraagd, maar wat is een goede plek om (als Hollander, gratis?) te parkeren op redelijke loopafstand?
En misschien een tip voor een slanke dame die pzc doet en vanmiddag aanwezig is?
Zondag is het gratis parkeren en in de buurt van het SKW is er voldoende plaats. Zie dat er voldoende brandstof in de tank is en ff rondrijden.

Wat betreft slanke dames die PZC doen, keuze genoeg @knotsen boy. Gewoon met uw vingers knippen en een paar extra floezekes op tafel leggen. Werkt altijd.

Sarah SS 14/3 pijpt je voor 50 euro ZC en mag je ook nog eens op haar tieten klaar komen als je braaf bent. Ze is zo petite dat ze liever pijpt dan neukt, vandaar...
 
Zondag is het gratis parkeren en in de buurt van het SKW is er voldoende plaats. Zie dat er voldoende brandstof in de tank is en ff rondrijden.

Wat betreft slanke dames die PZC doen, keuze genoeg @knotsen boy. Gewoon met uw vingers knippen en een paar extra floezekes op tafel leggen. Werkt altijd.

Sarah SS 14/3 pijpt je voor 50 euro ZC en mag je ook nog eens op haar tieten klaar komen als je braaf bent. Ze is zo petite dat ze liever pijpt dan neukt, vandaar...
Dank voor alle tips, Sarah klinkt super dus ik ga haar zoeken.
 
Heel interessant.

Enig idee, ook algemeen gezien, waar dat 'prettiger werken' door kan komen?

Als ik de Geleen- en de Schippersstraat vergelijk zie ik als wandelaar niet direct redenen waarom je het een boven het ander zou verkiezen.
Ik heb niet echt een idee. Het zal dus waarschijnlijk gewoon een gevoelskwestie zijn bij Maya. Ikzelf zie ook geen wezenlijk verschil wat sfeer en zo betreft tussen beide gebieden.
 
Je moet me even helpen Janus ajb.
Waar vind ik die recensie ?
Toch niet terug op hookers ..... ?
Nee, dat was volgens mij al hier op girlsreview. Je zult dan dus wel naar haar topic in Den Haag moeten gaan. Als het nog wel op Hookers was, wat ik me haast niet kan voorstellen, dan is het jammer maar helaas. Ik zal eens kijken of ik hem terug kan vinden.
 
Die uitleg gaf ons Maya mij ook maar ik denk er het mijne van boys.

Ik vermoed dat het is omdat ze in Den Haag één van de weinige toppers is terwijl in het SKW de concurrentie groter is en ze dus finaal in Den Haag meer kan verdienen. Ik ben ooit eens in Den Haag geweest... was gene vette daar qua aanbod.

Het is zoals in het land der blinden is de DVP met één oog koningin, of hoe gaat die beroemde bijbelse spreuk ook al weer... ?
Je weet natuurlijk nooit in hoeverre de dame de waarheid spreekt. Zeker bij een eerste date. Ze vertelde het allemaal wel vlot en spontaan, en zonder aarzeling. Ik zag dus niet direct aanleiding om aan haar woorden te twijfelen. Er zijn de afgelopen jaren ook wel aardig wat toppers van Antwerpen naar Den Haag verhuisd. Ze is daar dus zeker niet de enige topper.
 
Die uitleg gaf ons Maya mij ook maar ik denk er het mijne van boys.

Ik vermoed dat het is omdat ze in Den Haag één van de weinige toppers is terwijl in het SKW de concurrentie groter is en ze dus finaal in Den Haag meer kan verdienen. Ik ben ooit eens in Den Haag geweest... was gene vette daar qua aanbod.

Het is zoals in het land der blinden is de DVP met één oog koningin, of hoe gaat die beroemde bijbelse spreuk ook al weer... ?
welke raam zit maria?
 
Ik vermoed dat het is omdat ze in Den Haag één van de weinige toppers is terwijl in het SKW de concurrentie groter is en ze dus finaal in Den Haag meer kan verdienen. Ik ben ooit eens in Den Haag geweest... was gene vette daar qua aanbod.
Het verschil tussen Den Haag en SKW is groot, hoor. Overdag is de Geleenstraat steeds meer een dooie boel, het aanbod in de Doubletstraat is ook niet fijn. Het SKW is daarentegen altijd wel de moeite waard, de ene keer wat meer aanbod dan de andere keer. Maar het grote verschil met Den Haag is dat er, voor mij althans, altijd wel een geschikte dame tussen zit. In Den Haag regelmatig onverrichter zake huiswaarts gekeerd, dat is me in het SKW nog nooit overgenomen, succes gegarandeerd.
 
Het verschil tussen Den Haag en SKW is groot, hoor. Overdag is de Geleenstraat steeds meer een dooie boel, het aanbod in de Doubletstraat is ook niet fijn. Het SKW is daarentegen altijd wel de moeite waard, de ene keer wat meer aanbod dan de andere keer. Maar het grote verschil met Den Haag is dat er, voor mij althans, altijd wel een geschikte dame tussen zit. In Den Haag regelmatig onverrichter zake huiswaarts gekeerd, dat is me in het SKW nog nooit overgenomen, succes gegarandeerd.
In het SKW heb ik wel eens FOMO stress. Dat heb je dan weer niet in Den Haag. #staypositive ;)
 
Het verschil tussen Den Haag en SKW is groot, hoor. Overdag is de Geleenstraat steeds meer een dooie boel, het aanbod in de Doubletstraat is ook niet fijn. Het SKW is daarentegen altijd wel de moeite waard, de ene keer wat meer aanbod dan de andere keer. Maar het grote verschil met Den Haag is dat er, voor mij althans, altijd wel een geschikte dame tussen zit. In Den Haag regelmatig onverrichter zake huiswaarts gekeerd, dat is me in het SKW nog nooit overgenomen, succes gegarandeerd.
Ik vind het skw met afstand de beste raambuurt in de Benelux. Line-up is uitstekend, zowel kwalitatief, kwantitatief als qua "variatie". En qua buurt is het een stuk prettiger dan in Brussel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan