Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand mij vertellen of de bezetting op een doordeweekse avond tussen 21:00 en 23:00 op dit moment de moeite is om een stuk voor te rijden? Of zijn de meeste ramen dan leeg (of de dames nog op kerstvakantie)?
De bezetting is onvoorspelbaar, maar doorgaans valt het best mee. Alleen moet je wel beseffen dat 23 uur het sluitingsuur is. Dan moet dus iedereen weg zijn. Bovendien stoppen sommige meisjes eerder dan 23 uur, als zou blijken dat er nog maar weinig te verdienen valt (heel slecht weer en lege straten bv).
 
Bedankt voor je reactie. Ja ik was ook wel van plan om ruim voor 23u klaar te zijn haha. Verwacht er als ik ga tussen 20:30 en 21:00 te zijn. Maar het is natuurlijk wel fijn als er nog wat keuze is😜
 
Bezetting is nog niet terug 100%, voorbije 2 Donderdagen geweest en merkte dat een paar dames die ik ken nog ontbraken.

Als je wil kiezen tussen alle aanwezig dames die er rond 20u staan dan kies je best voor 21u30 want dan zie ik sommige al buiten komen in gewone kledij en het beste kies je al helemaal iemand voor pakweg 22u20 want dan beginnen sommige al op te ruimen en om te kleden.

Vorige week gehad dat ik toch uiteindelijk iemand had gekozen om 22u15 maar bij het terug voorbij komen om 22u20 was ze weg en kwam niet meer terug, of dat ik om 22u30 nog iemand in het raam zie dansen maar ze teken doet met haar handen van " too late buddy "
Maar likewise zijn er nog wel dames waar je nog om 22u35 binnen raakt maar zeker niet veel.
 
Kan iemand mij vertellen of de bezetting op een doordeweekse avond tussen 21:00 en 23:00 op dit moment de moeite is om een stuk voor te rijden? Of zijn de meeste ramen dan leeg (of de dames nog op kerstvakantie)?
Mijn mening is dat er op je doorgegeven uur nog voldoende dames aanwezig zijn om kiezen.
Vele dames zij nog nog niet teruggekeerd uit verlof waardoor het aanbod tijdelijk wat beperkter is.
Een ideale moment om (zoals ik) eens wat anders te bezoeken. Dat gaf me reeds mooie ervaringen.
 
Bedankt voor de reacties. Ik zelf ben het kleine pleintje in Eindhoven gewend met in totaal een stoel of 48. Nooit eerder in het schipperskwartier geweest. Als er meer dan dat aantal te vinden zijn waaronder dames die een prima service leveren dan ben ik al een gelukkig man! Anders ga ik vanavond of morgen maar eens een kijkje nemen.
 
Bedankt voor de reacties. Ik zelf ben het kleine pleintje in Eindhoven gewend met in totaal een stoel of 48. Nooit eerder in het schipperskwartier geweest.
Je gaat achterover vallen van verwondering als je van het Baekelandplein naar het beste SKW van Europa (en misschien bij uitbreiding de hele wereld) komt.
Welkom en geniet er van.
 
Bedankt voor de reacties. Ik zelf ben het kleine pleintje in Eindhoven gewend met in totaal een stoel of 48. Nooit eerder in het schipperskwartier geweest. Als er meer dan dat aantal te vinden zijn waaronder dames die een prima service leveren dan ben ik al een gelukkig man! Anders ga ik vanavond of morgen maar eens een kijkje nemen.
Je ogen zullen rollen enkel al door het opmerkelijk ruimere aanbod in skw. Voel je vooral veilig tijdens je rondjes en enjoy ;)
 
Nog even een vraag.. ik heb een beetje op google maps gekeken en denk dat het voor mij makkelijk is om op de Oudeleeuwenrui te parkeren omdat hier nogal wat plaats is. Kan ik daar gewoon met een nl pinpas afrekenen? Ik heb iets gelezen over sms parkeren maar ben hier niet echt een fan van en het zou alleen met Belgische nummers kunnen. Kan maar beter goed voorbereid die kant op gaan natuurlijk.
 
Nog even een vraag.. ik heb een beetje op google maps gekeken en denk dat het voor mij makkelijk is om op de Oudeleeuwenrui te parkeren omdat hier nogal wat plaats is. Kan ik daar gewoon met een nl pinpas afrekenen? Ik heb iets gelezen over sms parkeren maar ben hier niet echt een fan van en het zou alleen met Belgische nummers kunnen. Kan maar beter goed voorbereid die kant op gaan natuurlijk.
Je kan zeker langs de Oude Leeuwenrui of Brouwersvliet een plekje vinden of de omliggende straten. Pinnen kan aan de automaten in het midden.
Eventueel kan je ook vooraf de app 4411 installeren op je smartphone. Die app werkt ook in Nederland en daarmee kan je ook betalen.
Betalen moet tot 22.00 uur.
 
Je kan zeker langs de Oude Leeuwenrui of Brouwersvliet een plekje vinden of de omliggende straten. Pinnen kan aan de automaten in het midden.
Eventueel kan je ook vooraf de app 4411 installeren op je smartphone. Die app werkt ook in Nederland en daarmee kan je ook betalen.
Betalen moet tot 22.00 uur.
Zouden de Nederlanders ons ook zo helpen als we in NL komen wandelen 😂😂top volk die Belgiën
 
Je kan zeker langs de Oude Leeuwenrui of Brouwersvliet een plekje vinden of de omliggende straten.
Aan de kant van de Kaaien zijn er wel nog werken aan de gang waardoor een hele rij parkeerplaatsen verloren gaat. Een tip: je auto parkeren op een aanlokkelijke 'niet officiele parkeerplaats' kost je 116 euro als je genapt (of getipt door buren) wordt, terwijl 'vergeten te betalen aan de automaat' veel goedkoper is als er controle is.

Zet hem stijf, en geniet ervan :LOL:
 
Zijn er die dat doen? Wie dan?
Ik heb het al meer dan eens zien gebeuren bij het einde van de late shift. Namen ga ik daar op een forum echter niet op plakken, want zoiets is een heel persoonlijke zaak van de meisjes. Waarschijnlijk zijn er geen dames die 'het doen', maar zijn er wel dames die het met sommige klanten doen.
 
Goedenavond,weet er mischien iemand of Daniella van schipperstraat 12 sinds de laatste heropening,voorheen vingerlingstraat 5 op verlof is en wanneer ze zou terugkomen?Het is een superslank,zwartharig meisje uit bulgarije.
Bedankt en nog een prettige avond
Goedenavond, ik zou zeggen: ga eens kijken en als ze er niet is, stap je ergens anders binnen. De dame van dienst zal je eeuwig dankbaar zijn. Het zijn barre tijden voor de meeste dames.
Bedankt en nog een prettige avond
 
Ik maakte onlangs de bedenking dat DVP's mentaal toch wel sterk moeten zijn. Eerst de stap zetten om dit soort werk te gaan doen. Daar moet niet lichtzinnig over gedaan worden. En dan jaren in een raam gaan staan voor meer dan 10u per dag en geneukt worden door allerlei mannen. Waarschijnlijk niet allemaal de meest aantrekkelijke... Dan moet je je doel wel altijd goed voor ogen houden, bijvoorbeeld sparen voor een huis of om de familie te helpen... Maar als dat gelukt is komt misschien het moeilijkste. (Roemenië is willekeurig) De dame komt terug aan in Roemenië en begint haar voorbije jaren te overschouwen en dan komt het besef dat ze al die jaren 'verloren' is in een ver land. Ook is het misschien moeilijk om de draad weer op te pikken en weer een 'gewoon' leven te leiden. Ineens weer meer tijd. Relatie aangaan of niet. Gaan werken? Wat is de zin van het leven? Kortom de dames zouden wel begeleiding en ondersteuning kunnen gebruiken, denk ik, wanneer ze uit het vak stappen.
 
Begeleiding en ondersteuning veronderstelt ook dat (weer maar eens) vreemden zich gaan bemoeien met, en inmengen in hun leven. veruit de meeste dames zitten daar niet op te wachten. Je stelt het ook nogal vreemd voor: als ze in hun thuisland gaan werken, hebben ze ineens meer tijd? Weet ik nog niet zo hoor. En een relatie aan gaan of niet? De meesten hebben al een relatie. Onderschat de dames niet. Je schrijft het zelf trouwens: ze moeten mentaal sterk zijn. En er wordt in het SKW ook wel eens geneukt door een dame die een beter diploma op zak heeft dan haar klant.
 
Dames hun plannen wijzigen doorgaans nog rapper dan de coronaregels. Dat is dus een moeilijke vraag, die je aan het meisje zelf moet stellen, en dan zal je een antwoord krijgen dat meestal toch niet klopt.
 
Weet er trouwens iemand iets meer over Maya? Hoelang dat zij nog blijft vooraleer terug naar Den Haag te gaan?
Terugdenkend aan de vorige keer dat in Nederland alles gesloten was en het skw open. Toen zei Maya mij dat ze na de heropening in Nederland snel terug zou gaan. En dat heeft toen ook daadwerkelijk gedaan. Toen was ze meteen de eerste of tweede dag na de heropening in Nederland terug naar Den Haag. Ik verwacht dat nu dus ook weer.
 
Ik maakte onlangs de bedenking dat DVP's mentaal toch wel sterk moeten zijn. Eerst de stap zetten om dit soort werk te gaan doen. Daar moet niet lichtzinnig over gedaan worden. En dan jaren in een raam gaan staan voor meer dan 10u per dag en geneukt worden door allerlei mannen. Waarschijnlijk niet allemaal de meest aantrekkelijke... Dan moet je je doel wel altijd goed voor ogen houden, bijvoorbeeld sparen voor een huis of om de familie te helpen... Maar als dat gelukt is komt misschien het moeilijkste. (Roemenië is willekeurig) De dame komt terug aan in Roemenië en begint haar voorbije jaren te overschouwen en dan komt het besef dat ze al die jaren 'verloren' is in een ver land. Ook is het misschien moeilijk om de draad weer op te pikken en weer een 'gewoon' leven te leiden. Ineens weer meer tijd. Relatie aangaan of niet. Gaan werken? Wat is de zin van het leven? Kortom de dames zouden wel begeleiding en ondersteuning kunnen gebruiken, denk ik, wanneer ze uit het vak stappen.
het is natuurlijk een keuze om achter het raam te werken.
en ik ben het wel met wc sabine eens. de dames zijn zeker niet dom. (de meeste dan)
en dames kunnen veel beter dingen verwerken dan mannen ooit zouden kunnen. dus mentaal sterk, ja.
en uit het vak stappen doen ze meestal niet zo maar. te weinig klanten, of een leuke vent ontmoet, of ander werk. meerdere redenen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan