Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is ieders recht te posten wat hij wil.Wat is je punt nu?
Ambra is niet in Antwerpen , ze postte wel een foto vanuit het station van Antwerpen op haar whatsapp maar ze reisde door naar Groningen waar ze nu vanaf 18/09 zou werken , daarna gaat ze naar den haag.Ambra is back in Antwerpen
Wat is in een topic 'stamcafé' dan een issue? Komen zeggen dat iets je ergert bv?Het is mijn recht me mateloos te irriteren aan oeverloos gelul over non-issues. Zoals wat je dient te betalen in het SKW. of wat ze met "dirty money" doen.
Opschonen mag dan wel, denk ik.
Inderdaad. We kunnen beter wat fotokes van internet plukken en die stomweg in een van de vele 'de mooiste' topics plakken. Dat genereert tenminste clicks.En de onzin posters negeren, life is simple
We zullen eens testen of een foto van Dickdebock en Jhonny Walk veel kliks zal regenereren.Inderdaad. We kunnen beter wat fotokes van internet plukken en die stomweg in een van de vele 'de mooiste' topics plakken. Dat genereert tenminste clicks.![]()
Foute gok. Foto's van meiden doen het altijd beter op een seksforum.We zullen eens testen of een foto van Dickdebock en Jhonny Walk veel kliks zal regenereren.![]()