Algemeen StamcafĆ© 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eisen liggen niet hoger. De aangeboden service trekt er gewoon op geen fluit meer. Net zoals in de privƩ. Het is gewoon een algemeen probleem.
Een algemene ervaringsregel zegt mij nochtans: als iets een ALGEMEEN PROBLEEM is gaan lijken (hier dus bij alle dames, raam, straat, privƩ...) dan ligt dat probleem meestal niet aan AL die mensen, maar wel aan die ene die er een probleem denkt in te zien. Iets in de aard van het principe 'ik vind dat iedereen gek is en iedereen vindt dat ik gek ben, en de meerderheid wint'.

O ja, en vroeger was alles beter. Echt hoor. Gooi dus alvast je telefoon maar weg, want die was er vroeger (toen de dames nog goed waren) ook niet :) Om nog te zwijgen over alle andere dingen die nog niet bestonden. Internet en fora bv. Misschien dat we daarom blij waren dat we naar de dames konden gaan, en waarschijnlijk leken ze daarom ook zo lekker goed.

Een algemene ervaringsregel zegt mij nochtans: als iets een ALGEMEEN PROBLEEM is gaan lijken (hier dus bij alle dames, raam, straat, privƩ...) dan ligt dat probleem meestal niet aan AL die mensen, maar wel aan die ene die er een probleem denkt in te zien. Iets in de aard van het principe 'ik vind dat iedereen gek is en iedereen vindt dat ik gek ben, en de meerderheid wint'.

O ja, en vroeger was alles beter. Echt hoor. Gooi dus alvast je telefoon maar weg, want die was er vroeger (toen de dames nog goed waren) ook niet :) Om nog te zwijgen over alle andere dingen die nog niet bestonden. Internet en fora bv. Misschien dat we daarom blij waren dat we naar de dames konden gaan, en waarschijnlijk leken ze daarom ook zo lekker goed.
Waarom is er dan ook hier al een hele tijd een tendens van stijgend aantal negatieve recensies en ervaringen?

En ook omdat een redelijk deel van de forumleden al wat in een ouderdom komen waar ze graag op van alles zagen, en alles vroeger o zo veel beter vonden. Waarschijnlijk omdat ze toen zelf jong waren en dat wekt nostalgische gevoelens op. Misschien kwam vroeger hun pietje zonder pilletjes omhoog en nu niet meer. En dan ligt dat aan de slechte service van de meisjes he. :) :ROFLMAO: :ROFLMAO:

OF ze zelf niet capabel zijn om een situatie en sfeer de goede kant op te draaien

Of door ouderdom en verzorging wat minder zijn geworden

Of veel willen voor weinig geld

Of de verkeerde dames uitzoeken

Of ongemerkt zelf wat zuurder en negatiever zijn geworden en dat ook uitstralen

Of beperkt eq en of empathisch vermogen hebben

En of een combinatie van bovenstaande factorenšŸ˜‰

Goed, de zon schijnt en het lijkt een prachtige dag om naar het SKW te gaan, maar om organisatorische redenen kan ik pas binnen een tweetal weken. Heeft iemand tips om daarmee om te gaan? Want het wachten valt behoorlijk zwaar.

Omdat de negatieve zeurpieten of met beperkt budget vooral online bezig zijn en negatief in het leven staan. Ps 98% schrijft geen recensies he

Beetje vreemde opmerking om mensen met beperkt budget over 1 kam te scheren met negatieve zeurpieten.

En dat van iemand met ruim 13000 berichten en 22 recensies šŸ¤”

Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander. Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he

Omdat de negatieve zeurpieten of met beperkt budget vooral online bezig zijn en negatief in het leven staan. Ps 98% schrijft geen recensies he
Ja schrijven geen recensies.
Maar in de straatjes wordt er veel gepraat door de wandelaars onderling. Velen weten echt wel waar ze moeten zijn , of juist niet.
En als ze een knappe dame veel vrij zien , zien de frequente wandelaars dat ook als rode vlag.

Ja schrijven geen recensies.
Maar in de straatjes wordt er veel gepraat door de wandelaars onderling. Velen weten echt wel waar ze moeten zijn , of juist niet.
En als ze een knappe dame veel vrij zien , zien de frequente wandelaars dat ook als rode vlag.
Inderdaad. Het laatste wat je schrijft klopt wel enigszins, maar ik ben er wat genuanceerder in. Als je zo een knappe dame veel vrij ziet staan ben je wel wat voorzichtiger, maar ik ga nog steeds vooral op mijn gevoel af, want ook daar kunnen echt wel pareltjes tussen zitten.

Beetje vreemde opmerking om mensen met beperkt budget over 1 kam te scheren met negatieve zeurpieten.
Feit is dat het net de budgetneukers zijn die hier steeds opnieuw een zaag komen opzetten. Terwijl er in dvp-land voor elk wat wils is. Johnny heeft gewoon gelijk: als iedereen zoals met alles in het leven nu eens 'de tering naar de nering' zou zetten, dan zou er niet zoveel gejammerd worden op dit forum.

Het lijkt er soms bijna op alsof sommigen zouden willen dat ELKE dvp voor IEDEREEN betaalbaar zou moeten zijn. Dat is met andere dingen in het leven ook niet het geval.

Overigens moet je eens leren lezen, want Johnny schreef over "negatieve zeurpieten OF met een beperkt budget". Twee soorten dus, en niet 1 kam.
Zitten er nu nog altijd van die pipo's op dit forum die de waarde van iemand zijn bijdrage aflezen aan het aantal 'recensies'??? Hoeveel recensies zijn er echt Ʃn betrouwbaar, en hoeveel komen er van zeveraars, van vriendjes van een dame en van vriendjes van de concurrentie? En o ja, hoeveel dames 'genieten echt' van de seks, volgens die recensies? Jongens toch... En klaar komen dat die dames doen, LOOOOL.
Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander.
Euh, volgens mij ben jij NU met vorig bericht over 'een ander' aan het oordelen. Zo zie je maar hoe snel onzin op een forum terecht komt.
Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he
Maar toch doe je het.

Laatst bewerkt:
Goed, de zon schijnt en het lijkt een prachtige dag om naar het SKW te gaan, maar om organisatorische redenen kan ik pas binnen een tweetal weken. Heeft iemand tips om daarmee om te gaan? Want het wachten valt behoorlijk zwaar.
De hand aan jezelf slaan en telkens je dat doet 50 Eur opzij leggen. Als je dan binnen een tweetal weken naar de dames gaat, heb je misschien een mooi bedrag om te besteden en er een onvergetelijke ervaring van te maken.

Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander. Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he
Ik vul die recensueformulieren meestal niet in want dat is tussen mij en de dame, daarnaast heb ik veel vaste dames die ik bezoek dus kan wel steeds dezelfde soorten recensie schrijven maar dan krijg ik daar weer commentaar op en ik bezoek ook wat dames die niet beschreven willen worden.

En op een forum reageren we juist op elkaar dat is de kern van een forumšŸ˜‰

Terug
Bovenaan Onderaan