Johnny Walk
Forumfiel
Beter dan chagarijnig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmisschien best woorden gebruiken die je kan schrijvenBeter dan chagarijnig![]()
Ouwe lullen hebben niks beter te doen ook hƩAch je tikt wat snel , who cares als je het maar begrijpt, dom gelul steeds om mensen op schrijffouten te wijzen, grow up
Een algemene ervaringsregel zegt mij nochtans: als iets een ALGEMEEN PROBLEEM is gaan lijken (hier dus bij alle dames, raam, straat, privƩ...) dan ligt dat probleem meestal niet aan AL die mensen, maar wel aan die ene die er een probleem denkt in te zien. Iets in de aard van het principe 'ik vind dat iedereen gek is en iedereen vindt dat ik gek ben, en de meerderheid wint'.Mijn eisen liggen niet hoger. De aangeboden service trekt er gewoon op geen fluit meer. Net zoals in de privƩ. Het is gewoon een algemeen probleem.
Maar ouwe lullen hebben vaak thuis ook een oud wijf zitten, dus een madam uit de tijd dat de vrouwen nog veel beter waren dan nu. Dus niet klagen heOuwe lullen hebben niks beter te doen ook hƩ
Waarom is er dan ook hier al een hele tijd een tendens van stijgend aantal negatieve recensies en ervaringen?Een algemene ervaringsregel zegt mij nochtans: als iets een ALGEMEEN PROBLEEM is gaan lijken (hier dus bij alle dames, raam, straat, privƩ...) dan ligt dat probleem meestal niet aan AL die mensen, maar wel aan die ene die er een probleem denkt in te zien. Iets in de aard van het principe 'ik vind dat iedereen gek is en iedereen vindt dat ik gek ben, en de meerderheid wint'.
O ja, en vroeger was alles beter. Echt hoor. Gooi dus alvast je telefoon maar weg, want die was er vroeger (toen de dames nog goed waren) ook nietOm nog te zwijgen over alle andere dingen die nog niet bestonden. Internet en fora bv. Misschien dat we daarom blij waren dat we naar de dames konden gaan, en waarschijnlijk leken ze daarom ook zo lekker goed.
Koude douche?Goed, de zon schijnt en het lijkt een prachtige dag om naar het SKW te gaan, maar om organisatorische redenen kan ik pas binnen een tweetal weken. Heeft iemand tips om daarmee om te gaan? Want het wachten valt behoorlijk zwaar.
Omdat de negatieve zeurpieten of met beperkt budget vooral online bezig zijn en negatief in het leven staan. Ps 98% schrijft geen recensies he
Ja schrijven geen recensies.Omdat de negatieve zeurpieten of met beperkt budget vooral online bezig zijn en negatief in het leven staan. Ps 98% schrijft geen recensies he
Inderdaad. Het laatste wat je schrijft klopt wel enigszins, maar ik ben er wat genuanceerder in. Als je zo een knappe dame veel vrij ziet staan ben je wel wat voorzichtiger, maar ik ga nog steeds vooral op mijn gevoel af, want ook daar kunnen echt wel pareltjes tussen zitten.Ja schrijven geen recensies.
Maar in de straatjes wordt er veel gepraat door de wandelaars onderling. Velen weten echt wel waar ze moeten zijn , of juist niet.
En als ze een knappe dame veel vrij zien , zien de frequente wandelaars dat ook als rode vlag.
Feit is dat het net de budgetneukers zijn die hier steeds opnieuw een zaag komen opzetten. Terwijl er in dvp-land voor elk wat wils is. Johnny heeft gewoon gelijk: als iedereen zoals met alles in het leven nu eens 'de tering naar de nering' zou zetten, dan zou er niet zoveel gejammerd worden op dit forum.Beetje vreemde opmerking om mensen met beperkt budget over 1 kam te scheren met negatieve zeurpieten.
Zitten er nu nog altijd van die pipo's op dit forum die de waarde van iemand zijn bijdrage aflezen aan het aantal 'recensies'??? Hoeveel recensies zijn er echt Ʃn betrouwbaar, en hoeveel komen er van zeveraars, van vriendjes van een dame en van vriendjes van de concurrentie? En o ja, hoeveel dames 'genieten echt' van de seks, volgens die recensies? Jongens toch... En klaar komen dat die dames doen, LOOOOL.En dat van iemand met ruim 13000 berichten en 22 recensies![]()
Euh, volgens mij ben jij NU met vorig bericht over 'een ander' aan het oordelen. Zo zie je maar hoe snel onzin op een forum terecht komt.Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander.
Maar toch doe je het.Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he
Klopt. Je moet je dus niet schamen om te lullen.Maar blijft hier natuurlijk vooral een "StamcafƩ" Daar hoort het gelul ook bij
De hand aan jezelf slaan en telkens je dat doet 50 Eur opzij leggen. Als je dan binnen een tweetal weken naar de dames gaat, heb je misschien een mooi bedrag om te besteden en er een onvergetelijke ervaring van te maken.Goed, de zon schijnt en het lijkt een prachtige dag om naar het SKW te gaan, maar om organisatorische redenen kan ik pas binnen een tweetal weken. Heeft iemand tips om daarmee om te gaan? Want het wachten valt behoorlijk zwaar.
Goeie tip, helaas gaat de bankrekening dan wel leeg zijn voor de tijd om isDe hand aan jezelf slaan en telkens je dat doet 50 Eur opzij leggen.
Uitkijken naar de keer dat je wel kunt gaan en dubbel genieten.Goed, de zon schijnt en het lijkt een prachtige dag om naar het SKW te gaan, maar om organisatorische redenen kan ik pas binnen een tweetal weken. Heeft iemand tips om daarmee om te gaan? Want het wachten valt behoorlijk zwaar.
Ik vul die recensueformulieren meestal niet in want dat is tussen mij en de dame, daarnaast heb ik veel vaste dames die ik bezoek dus kan wel steeds dezelfde soorten recensie schrijven maar dan krijg ik daar weer commentaar op en ik bezoek ook wat dames die niet beschreven willen worden.Beetje vreemde opmerking om mensen met beperkt budget over 1 kam te scheren met negatieve zeurpieten.
En dat van iemand met ruim 13000 berichten en 22 recensies
Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander. Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he
Een echtscheiding al eens geprobeerd?Uitkijken naar de keer dat je wel kunt gaan en dubbel genieten.
Ik ben nooit getrouwd geweest, dus neeEen echtscheiding al eens geprobeerd?
Beetje vreemde opmerking om mensen met beperkt budget over 1 kam te scheren met negatieve zeurpieten.
En dat van iemand met ruim 13000 berichten en 22 recensies
Zullen we eerst naar onszelf kijken en dan gaan oordelen over een ander. Tenslotte hoeven we niet te reageren op een ander he
Goed gezegd.
Kan beter je ander orgaan vasthouden ā¦.eigenaars zijn al een tijdje bezig met Hangar d'Amour in Oostende.Ik hou mijn hart vast als VT failliet gaat. (en ja, ik heb zo mijn redenen om aan te nemen dat dat niet zo lang meer gaat duren)
Ik hou mijn hart vast als VT failliet gaat. (en ja, ik heb zo mijn redenen om aan te nemen dat dat niet zo lang meer gaat duren)