ColonelMinky
Newbie
- 5
- 11/12/25
- 0
Dag iedereen. Ik zag onlangs in VT4 avonds een knappe meesteres, beetje Latina uitziend. Vaak bezet. Is zij de moeite om te bezoeken? Iemand ervaring? Kan niets vinden over deze vrouw. Thank you all!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNisa of Gloria noemt ze zich, kinky games en SM, ook erotisch kinkyDag iedereen. Ik zag onlangs in VT4 avonds een knappe meesteres, beetje Latina uitziend. Vaak bezet. Is zij de moeite om te bezoeken? Iemand ervaring? Kan niets vinden over deze vrouw. Thank you all!
Als dat de enige reden was ...Ben donderdagavond aangesproken door een kerel die een man zocht om met 2 meisjes te neuken. Hij zou betalen. Heb dat afgeslagen vanwege de vage bi indruk.
Het was dus Rebecca …![]()
Recensie - Nathalie, Antwerpen, Schippersstraat 22/1 (dag) 22/2 (avond
Na tijd rondlopen , ik hoopte Sara te bezoeken , Sara was er niet. Ik kon niet op keuze komen , ik zag die knappe Nathalie in roze jurkje staan bij raam 22 K1 staan , ik zat te overwegen . IK ging haar bezoeken en we stelde elkaar voor en kon gelijk zoenen. Na uitkleden begon ze te strelen en...www.girlsreview.nl
Is ze er vandeweek ook?Is inderdaad Gloria. Schijnt goed te zijn, maar SM is niet mijn ding. Ik heb haar dan ook nog nooit bezocht. Heb het alleen an horen zeggen.
Kan je jiulia op een manier al boekenGeen idee vele weg he ivm othodox Pasen. Jiulia Verversrui 13 en Maria Schippersstraat 40-2 zijn er in ieder geval
Anais is zeker ook een goede keuze.Is ze er vandeweek ook?
Zou vandenavond willen wandelen.
Of zijn er vandenavond nog goeie kinky sm gerichte dames aanwezig
Is ze er vandeweek ook?
Nee werkt via het raam wilt klant eerst zienKan je jiulia op een manier al boeken
Wie is het geworden?Is ze er vandeweek ook?
Oke ik snap zoiets niet. Je rijdt voor slechts een bepaalde dame naar Antwerpen?Weet iemand of Maria villa tinto 33 deze week aanwezig is? Wil haar graag bezoeken maar ik woon niet in Antwerp dus het zou me een lange rit schelen. Alvast bedankt!
Dat doe ik ook zo vaak als je zin hebt in een bepaalde dameOke ik snap zoiets niet. Je rijdt voor slechts een bepaalde dame naar Antwerpen?
Gisteren rond 1300 u was ze er niet - was vrij rustig in VTWeet iemand of Maria villa tinto 33 deze week aanwezig is? Wil haar graag bezoeken maar ik woon niet in Antwerp dus het zou me een lange rit schelen. Alvast bedankt!
Ja, maar het blijft bijna nooit alleen bij een dameOke ik snap zoiets niet. Je rijdt voor slechts een bepaalde dame naar Antwerpen?
doe ik altijd in de week bij een vaste dame na afspraak gemaakt te hebben .Dat doe ik ook zo vaak als je zin hebt in een bepaalde dame